FruRaeder Skrevet 4. oktober 2014 #81 Skrevet 4. oktober 2014 4/sverd. pr i dag trenger du en lengre pause, og siden jeg ikke er god på tid så vet jeg ikke, men jeg ville ikke tenkt tanken jobb/utdanning før til våren. I vinter vil du ha mer enn nok med å holde deg våken. Første gang jeg har blitt lest. Veldig spennende. Vet at jeg egentlig ikke er klar for utdanning og jobb enda, men jeg begynner å bli utålmodig. Vil gjerne videre i livet. Takk.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #83 Skrevet 4. oktober 2014 Kan du generalisere meg? 7/Mynter. Noe du har planlagt og jobbet på ei stund ser ut til å begynne å bære frukter...
Gjest Evans Skrevet 4. oktober 2014 #84 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Åh, generaliser meg også, det høres så artig og fint ut Tusen takk snille Gjest Edit: Unnskyld! Trekker tilbake forespørselen min. Ser at det er postet i singelforumet.... Og jeg er ikke singel. Sorry! Endret 4. oktober 2014 av Evans
Gjest Evans Skrevet 4. oktober 2014 #85 Skrevet 4. oktober 2014 Åh, generaliser meg også, det høres så artig og fint ut Tusen takk snille Gjest Unnskyld! Trekker tilbake forespørselen min. Ser at det er postet i singelforumet.... Og jeg er ikke singel. Sorry!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #86 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg spør om å få bli generalisert Djevelen. Hmmmm... snart gravid med trillinger var det første som kom meg i hu. Vet ikke helt om jeg skal gratulere eller kondolere...
Gjest Lille-pus Skrevet 4. oktober 2014 #87 Skrevet 4. oktober 2014 Siden det var 'litt' roligere enn normalt i kveld så kaster jeg ut ett til. Kontrakten sier 'nyttår med muligheter for forlengelse' (det sa den for et år siden også), så jeg spør om jobbmessig etter nyttår ser ut til å bli samme sted eller et annet sted.
Nettinettet Skrevet 4. oktober 2014 #88 Skrevet 4. oktober 2014 Ja, andre enn de du tenkte i begynnelsen i boardrommet, antageligvis. Det tar jeg en skål til! :D
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #89 Skrevet 4. oktober 2014 Åh, generaliser meg også, det høres så artig og fint ut Tusen takk snille Gjest Edit: Unnskyld! Trekker tilbake forespørselen min. Ser at det er postet i singelforumet.... Og jeg er ikke singel. Sorry! Siden jeg er så snill. Keiserinnen. Hmm, baby snart her også. Håper du er forberedt.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #90 Skrevet 4. oktober 2014 Siden det var 'litt' roligere enn normalt i kveld så kaster jeg ut ett til. Kontrakten sier 'nyttår med muligheter for forlengelse' (det sa den for et år siden også), så jeg spør om jobbmessig etter nyttår ser ut til å bli samme sted eller et annet sted. Myntdronningen. Ser ut til at du kan sette betingelsene selv hvis du vil bli der du er. De vil ha deg i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #91 Skrevet 4. oktober 2014 Det tar jeg en skål til! :D Ja, skål!! Tror du vil kle å være boardroomplayer. 1
Anonym. Skrevet 4. oktober 2014 #92 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Vognen. Bare kjør på den kursen du er i du. Det her blir bra. Den tilbakemeldingen føles helt riktig, for jeg er i en så god periode nå, sånn når det kommer til positive tanker om meg selv og hva jeg kan klare Da må jeg bare få spørre om ett til hvis det er lov: Han som tok kontakt for å leie i kollektivet vårt, er det riktig å si ja til han? Endret 4. oktober 2014 av Anonym.
outkast Skrevet 4. oktober 2014 #95 Skrevet 4. oktober 2014 Djevelen. Hmmmm... snart gravid med trillinger var det første som kom meg i hu. Vet ikke helt om jeg skal gratulere eller kondolere... Oi oi oi, det kan jeg garantere at ikke stemmer. Uansett så høres ikke djevelen så bra ut, heller mer kaotisk.
Bjørka Skrevet 4. oktober 2014 #96 Skrevet 4. oktober 2014 Har åpnet en øl og sitter godt planta i sofaen for lørdagskvelden! Jeg har ikke over tohundre innlegg, men tar tar mot til meg og spørr om en generalisering likevel (da det er kommentert at det er en rolig kveld). - Må få legge til at jeg har fulgt litt med på disse tarot-trådene siden jeg oppdaget dem, og synes det er veldig spennende! Og synes det er helt greit å ignorere meg, siden jeg ignorerer reglene.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #97 Skrevet 4. oktober 2014 Den tilbakemeldingen føles helt riktig, for jeg er i en så god periode nå, sånn når det kommer til positive tanker om meg selv og hva jeg kan klare Da må jeg bare få spørre om ett til hvis det er lov: Han som tok kontakt for å leie i kollektivet vårt, er det riktig å si ja til han? Stavdronningen. Ja. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #98 Skrevet 4. oktober 2014 Generalisering på meg og? :-) 4/Mynter. Gå på og stå på!!
FruLuna Skrevet 4. oktober 2014 #99 Skrevet 4. oktober 2014 Stavesset. Straks så får du sjansen til noe steike heftige greier, og du får det rett i fanget. Så grip sjansen. Jippi! Jeg har en liten mistanke om hva det kan være...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #100 Skrevet 4. oktober 2014 Kan du generalisere meg også? Elskerne. Valg, valg, valg. Vi, de moderne menneskene kan ikke annet enn å velge. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå