Gå til innhold

Halloween Tarot 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet en kar i en måned nå, kan dette bli seriøst?

Du leste ikke hva jeg skrev to innlegg over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du leste ikke hva jeg skrev to innlegg over?

Beklager, ovesåg det.

Skrevet

hey, det er dårlig gjort. hva med oss som ikke har fått spådommen vår enda?

Skrevet

Hva med å faktisk komme mens det pågår isteden for å grine etterpå?
Skrevet

Ikke mitt problem at du ikke er her på lørdagskveldene.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Verden.

21.jpg

Ser ut til at det blir en veldig skjelsettende jul og nyttårshelg og at du mye godt kan begynne 2015 med blanke ark, bokstavelig talt.

Nå kommer omsider tilbakemelding på dette kortet. Kunne av naturlige grunner ikke komme før. :-) Jeg lurte litt på hva du la i ordet "skjelsettende". For meg betyr ordet - noe som markerer et skille, en endring etc. Det ser ut som om jeg kanskje har møtt "mannen i mitt liv" . Har sakte men sikkert bygd seg opp en kontakt gjennom høsten. Fikk besøk tett etter nyttår og fikk snakket masse sammen. Ikke noe forhold enda, men har definitivt gitt meg mye å tenke over. Kan ikke si at jeg starter med blanke ark, men et veiskille står jeg vel definitivt fremfor.

OM dette er mannen i mitt liv, så kan jeg gi tilbakemelding NÅ på innlegg nr. 199 fra tarot 6. sept. Dersom det blir et forhold av dette, håper jeg jo at det IKKE er en ny på gang i mars/april - men det vil jo tiden vise. Skriver uansett noen ord til deg om dette etter hvert.

Skrevet

Nå kommer omsider tilbakemelding på dette kortet. Kunne av naturlige grunner ikke komme før. :-) Jeg lurte litt på hva du la i ordet "skjelsettende". For meg betyr ordet - noe som markerer et skille, en endring etc. Det ser ut som om jeg kanskje har møtt "mannen i mitt liv" . Har sakte men sikkert bygd seg opp en kontakt gjennom høsten. Fikk besøk tett etter nyttår og fikk snakket masse sammen. Ikke noe forhold enda, men har definitivt gitt meg mye å tenke over. Kan ikke si at jeg starter med blanke ark, men et veiskille står jeg vel definitivt fremfor.

OM dette er mannen i mitt liv, så kan jeg gi tilbakemelding NÅ på innlegg nr. 199 fra tarot 6. sept. Dersom det blir et forhold av dette, håper jeg jo at det IKKE er en ny på gang i mars/april - men det vil jo tiden vise. Skriver uansett noen ord til deg om dette etter hvert.

Kult. Takk for tilbakemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...