Gå til innhold

Halloween Tarot 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil gjerne bli generalisert. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spot on. Nesten skremmende. Takk! Hvordan kommer omverdenen til å reagere på nyheten som skal frem om ei stund?

7/Staver.

28.jpg

Du vil få motstand ja, de vil hver og en komme på døra di og komme med regla om " hør på meg og gjør ditt og gjør datt". Du vil nok brenne noen broer, men det gjør de også. Ingen som skal fortelle deg hvordan du skal leve livet ditt. Hvertfall hvis det bare er egeninteresse som gjør at de sier det de sier til deg og ikke ditt beste.

Skrevet

Traff noen som..vel...kan si at dette er en person man venter hele livet på, godhjertet, snill, bryr seg.. ikke bare om meg, men om familien og andre...Tenkte på det andre kortet du ga meg, at kanskje det kortet hintet til det jeg nå har funnet.
En juvel av den sjeldne typen... :)

Er han verdt det, går dette bra, selvom det kan ta lang tid?

Gjest Fluttershy
Skrevet

Vil det ta lang tid før jeg blir bedre fra sykdommen min denne gangen?

Skrevet (endret)

Vil gjerne bli generalisert. :)

2/Mynter.

65.jpg

Ha flere baller i luften, hvis ikke får du ikke noe gjort, men noen ganger kan det bli for mye. Ser katten til høyre? Vel, det er stemmen som sier når nok er nok. Ikke vær dum og vend det døve øret til den.

Endret av Gjest
Skrevet

Døden, også hoppet 3/ghosts (Beger) ut.

13.jpg38.jpg

Ja, det vil, men du må nok pøse på med vann og beklage og ta din del av "skylden", så vil dere etterhvert kunne treffes og bli gode venner igjen.

Hvordan ville du tolket de to kortene med tanke på noe som jeg håper går i orden jobbmessig?

Skrevet

Traff noen som..vel...kan si at dette er en person man venter hele livet på, godhjertet, snill, bryr seg.. ikke bare om meg, men om familien og andre...Tenkte på det andre kortet du ga meg, at kanskje det kortet hintet til det jeg nå har funnet.

En juvel av den sjeldne typen... :)

Er han verdt det, går dette bra, selvom det kan ta lang tid?

10/Staver.

31.jpg

Så fremt du mener det er greit at du ikke er den eneste forpliktelse han har tatt på seg, så vil det gå bra. Fyren er seriøs, men han har familie og det betyr at du ikke vil få den fulle og hele oppmerksomhet.

Skrevet

7/Staver.

28.jpg

Du vil få motstand ja, de vil hver og en komme på døra di og komme med regla om " hør på meg og gjør ditt og gjør datt". Du vil nok brenne noen broer, men det gjør de også. Ingen som skal fortelle deg hvordan du skal leve livet ditt. Hvertfall hvis det bare er egeninteresse som gjør at de sier det de sier til deg og ikke ditt beste.

Takk igjen. Det høres til en viss grad riktig ut det der, ja. Men mer sannsynlig, og kanskje forhåpentligvis, så blir det mer beskjedent enn det.

Kommer den økonomiske situasjonen i hjemmet her til å bedre seg i nær fremtid, eller fortsetter det bare å gå én vei?

Skrevet

Vil det ta lang tid før jeg blir bedre fra sykdommen min denne gangen?

Narren.

0.jpg

Nja..

Du blir vel heller nødt til å begynne å se det sånn at du er sjuk, men at du har et liv å leve alikevel.

Skrevet

Hvordan ville du tolket de to kortene med tanke på noe som jeg håper går i orden jobbmessig?

Det blir jobb, men kanskje ikke akkurat det du hadde tenkt deg i første omgang.

Skrevet

2/Mynter.

65.jpg

Ha flere baller i luften, hvis ikke får du ikke noe gjort, men noen ganger kan det bli for mye. Ser katten til høyre? Vel, det er stemmen som sier når nok er nok. Ikke vær dum og vend det døve øret til den.

Jeg er langt mer effektiv om jeg har flere ting å gjøre ja, men på grunn av sykdom blir det for for mye.

Hvis det er greit så vil jeg gjerne spørre deg om et spørsmål til.

Blir jeg noen gang frisk nok til å ta opp utdanning og/eller jobb igjen?

Skrevet

Kjærligheten, når? :(

Skrevet

Da må jeg få fortelle om den forrige gangen du spådde meg: du spådde at jeg kom til å stråle når jeg fikk resultater fra eksamen. Og tro meg, jeg smilte som jeg aldri har gjort før - utrolig lettet for å bestå eksamen. :fnise::laugh:

Jeg har litt lyst til å bli generalisert som de fleste skriver her, mest fordi jeg allerede har blitt spådd til å få kjæreste i november/januar, og sånn som det ser ut nå så er det meget sannsynlig!

Gjest Fluttershy
Skrevet

Narren.

0.jpg

Nja..

Du blir vel heller nødt til å begynne å se det sånn at du er sjuk, men at du har et liv å leve alikevel.

Isj... Er vel nettopp det jeg ikke vil innse i det hele tatt. Det er vanskelig å måtte innrømme for seg selv at

man faktisk har begrensninger i hverdagen, men det er vel kanskje det som må til for å klare å leve igjen.

Skrevet

Jeg er langt mer effektiv om jeg har flere ting å gjøre ja, men på grunn av sykdom blir det for for mye.

Hvis det er greit så vil jeg gjerne spørre deg om et spørsmål til.

Blir jeg noen gang frisk nok til å ta opp utdanning og/eller jobb igjen?

4/sverd.

53.jpg

pr i dag trenger du en lengre pause, og siden jeg ikke er god på tid så vet jeg ikke, men jeg ville ikke tenkt tanken jobb/utdanning før til våren. I vinter vil du ha mer enn nok med å holde deg våken.

Skrevet

Kan du generalisere meg?:)

Skrevet

Det blir jobb, men kanskje ikke akkurat det du hadde tenkt deg i første omgang.

Jeg har jobb, det er bare noe jeg håper skal gå i orden for jobben økonomisk sett sånn at jeg kan gå vekk fra enkeltmannsforetak til AS, men da tolker jeg det sånn at det blir satt noen kjepper hjulet og vil ta litt lengre tid, men at det ordner seg til slutt?

Skrevet

Kjærligheten, når? :(

Verden.

21.jpg

I slutten av desember/slutten av nyåret.

Skrevet

Da må jeg få fortelle om den forrige gangen du spådde meg: du spådde at jeg kom til å stråle når jeg fikk resultater fra eksamen. Og tro meg, jeg smilte som jeg aldri har gjort før - utrolig lettet for å bestå eksamen. :fnise::laugh:

Jeg har litt lyst til å bli generalisert som de fleste skriver her, mest fordi jeg allerede har blitt spådd til å få kjæreste i november/januar, og sånn som det ser ut nå så er det meget sannsynlig!

Vognen.

7.jpg

Bare kjør på den kursen du er i du. Det her blir bra.

Skrevet

Jeg har jobb, det er bare noe jeg håper skal gå i orden for jobben økonomisk sett sånn at jeg kan gå vekk fra enkeltmannsforetak til AS, men da tolker jeg det sånn at det blir satt noen kjepper hjulet og vil ta litt lengre tid, men at det ordner seg til slutt?

Ja, andre enn de du tenkte i begynnelsen i boardrommet, antageligvis.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...