Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2

Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Daria skrev:

Godt å finne en kilde man kan stole på :ler: 

Det skulle da også bare mangle, siden min erfaring i så måte er nesten 100% identisk med denne. Ser heldigvis ut som jeg slapp litt billigere unna denne gangen da. Mistenkte 3. grads på ene fingeren, men er i ferd med å nedgradere til 2. grads. Det hvite området som så veldig 3. grads ut ut fra beskrivelser på nett, har blemmet seg, så det er nok mindre enn først antatt. Ikke virker det sprøstekt heller slik det gjorde sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

Medium rare?

Nemlig.

Lurer på en måte på om jeg burde bandasjere resten av fingrene også. Jeg kjenner det begynner å rykke i "kjøpefingeren". Sikler litt på ny Kindle, må vite. Men min gamle fra 2012 virker godt enda, så jeg bør besinne meg en stund til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnatte ute ser deilig ut, men jeg trenger badet mitt - så det må bli veranda. Men jeg sett flere som bruker helger/påske i en hengekøye i skogen. Sett noen utsiktsbilder fra "nettopp våknet på Grefsenkollen" etc. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Skravla skrev:

Overnatte ute ser deilig ut, men jeg trenger badet mitt - så det må bli veranda. Men jeg sett flere som bruker helger/påske i en hengekøye i skogen. Sett noen utsiktsbilder fra "nettopp våknet på Grefsenkollen" etc. :ler:

Jeg er absolutt ikke den ultimate camper, men når man vet man kan komme seg hjem til dusj og do relativt raskt så var det helt overkommelig. Pusset tenner før jeg dro ut, og dro hjem til varm dusj etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre dager i behagelig sløvestilling så føler selv jeg trang til frisk luft. Bare så synd det er så mye av den... 🌬️

Har en rute som kanskje er litt i lé, men jeg kan jo ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke feil. Den var i allfall delvis på lésiden. Minuset er at jeg hadde kledd meg for vindfulle forhold. :svett:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den friske luften er relativt aktiv her også - mine planer om balkonglesing utgikk, men jeg fikk blåst en tur langs sjøen.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye frisk luft i dag. Gidder ikke gå ut og bli sandblåst, i stedet fikk jeg unna skattemeldingen. *følesegflink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det drøy times gåtur og nå er uteplassens luneste krok inntatt, med ullsokker, ullgenser og pledd. Riktig så deilig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Roadrunner skrev:

Her ble det drøy times gåtur og nå er uteplassens luneste krok inntatt, med ullsokker, ullgenser og pledd. Riktig så deilig :nigo:

Her ER ingen lun plass, ellers hadde jeg kanskje brukt den. Nordvendt veranda og nordavind (fra alle kanter) er ikke god kombo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt litt tid på veranda med pledd godt pakker rundt meg. Hadde tenkt å lese, men orket ikke å gå inn etter vanter. :ler: Det betydde å fjerne pledd.... :fryser:

Nå er solen borte og jeg har trukket inn - ordnet middag og funnet sofakroken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lunt nok på balkongen her - det blåste stort sett i en levelig retning, men jeg måtte fram med både ullkappe (det er jo i praksis som å ha på et pledd, bare litt mer praktisk...) og pulsvanter. I en haug ved verandadøren ligger nå ullkappe, poncho, sjal, skjerf, pulsvanter, strikkede knestrømper og stråhatt - balkongantrekk for ethvert behov :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig og overraskende oppringing her om dagen. :klem:  Det var så koselig å se deg og prate med deg igjen. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det komplett umulig å finne Hansaplast plaster i norske apoteker lenger? Er 100 år (nesten) siden jeg kjøpte plaster sist men siden jeg har brukt plasterpakken min på å holde de svidde fingrene vekk fra (mer) trøbbel så tenkte jeg det var lurt å etterfylle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tilstå at jeg aldri har tenkt over hva slag merke plasteret jeg kjøper er. Men jeg har noen veldig fine og fargerike med Mummifigurer på :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daria skrev:

Må tilstå at jeg aldri har tenkt over hva slag merke plasteret jeg kjøper er. Men jeg har noen veldig fine og fargerike med Mummifigurer på :fnise: 

:ler: Tror ikke mange gjør det, men jeg kom ved et "uhell" til å kjøpe en førstehjelpspakke som inneholdt Hansaplaster for mange år siden og da oppdaget jeg hvor mye bedre de satt på huden enn det Norgesplaster gjør, og hvor mye smidigere de føles. Siden har jeg sverget til dem når det er snakk om sånne vanlige "plastre rift i fingeren" plaster. Dermed blir jeg småsur når det rett og slett ikke er å få tak i her til lands. 

Vurderte på trass å kjøpe noen med Star Wars figurer på. 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...