Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2

Cata

Anbefalte innlegg

På 29.12.2019 den 12.01, Cata skrev:

Jul overstått og jeg konstaterer at årets julegaver ble suksess. Selv fikk jeg bilde, sitteunderlag i reinskinn, fine selbusokker, og de årvisse lysene. Pluss en kokkekniv (ikke noe fancy, men ser helt brukbar ut). 

Min utgående tøffelproduksjon ser også ut til å ha falt i smak, ene fetter har gått i tøflene han fikk hele jula, den andre akter ta dem med på hytta slik tanken var og Reserveniese truer med å bruke dem hjemme også på ekstra kalde vinterdager. Og Venninne måtte tove dem litt ekstra for å få dem ned i størrelse og har labbet rundt i sine etter det. 

Slett ikke verst.

Kommer til å fortsette å labbe i dem og. 😊 Særdeles godt fornøyd med gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Bøtteballetten skrev:

Kommer til å fortsette å labbe i dem og. 😊 Særdeles godt fornøyd med gaven.

:hoppe: Man konstaterer også at "Hyttefetter" har holdt ord. FB bilder bekrefter at tøfler er i bruk :ler: . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cata skrev:

:hoppe: Man konstaterer også at "Hyttefetter" har holdt ord. FB bilder bekrefter at tøfler er i bruk :ler: . 

👍 Jeg tror mine har grodd fast. Det var virkelig fulltreffer på gavefronten. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bøtteballetten skrev:

👍 Jeg tror mine har grodd fast. Det var virkelig fulltreffer på gavefronten. 😊

Ah, da har man tøffeltester til fremtidige versjoner :ler: . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cata skrev:

Ah, da har man tøffeltester til fremtidige versjoner :ler: . 

No problem. Jeg stiller ! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små hverdagsgleder - maskeantallet på genseren jeg holder på å strikke stemte så den øverste borden ble både symmetrisk og maskene for mønsteret fulltallige :ler: . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet du har strikket for mye når du dovner av i halve ansiktet. :ler: 

Ikke som i "lammet" altså, men som i "prikking og stikking". Lurer på om jeg kanskje burde ha noen minutter med massasjepute. Er visst et par stive muskler i nakke/skuldre nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasjepute hjalp. Nå er jeg i gang igjen. Genser med rundfelling er oppmuntrende for det blir jo stadig færre masker å holde styr på. Men...tilbudsgarnpakken fra Strikkemekka kom i posten i dag så nytt prosjekt seiler opp når dette er fullført. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittvær. Blir strikkedag dette her. Er dessuten sur for jeg fikk vite at frisøren min har byttet jobb. Vet alle er flinke på salongen jeg bruker så helt krise er det ikke, men jeg vet også at den avtroppede har vært veldig flink med mitt hår. 

Trøsteshoppet 2 BH'er til halv pris på Change. Dessuten har jeg litt for mange som er enten for trange eller har vært utsatt for dårlig selskap i vaskemaskinen slik at de er blitt misfarget, så litt utskiftning bør egentlig skje. Det VAR ikke spesielt lurt å hive et par lyse BH'er inn sammen med en shorts som fremdeles slapp farge til tross for at den hadde vært vasket flere ganger før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er litt sur jeg, for sånt er bare så unødvendig! Når man endelig har funnet en bra frisør har de bare å bli værende! :opplyser: Jeg fant ei som jeg var knallfornøyd med, etter to besøk fortalte hun at hun skulle slutte. Jeg spurte hvor hun skulle (er jo ikke noe problem å bytte salong innen geografisk rimelighet)? London :daane:Men har gått tilbake til bra frisør i barndomstraktene nå, og kombinerer det med foreldrebesøk. Frisøren min er på eiersiden i salongen, så satser på mange bra år fremover :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat der gikk det ei grense gitt :ler: Hadde blitt en gruelig dyr frisør! Nok å kjøre hjem til foreldre for et frisørbesøk :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo et spørsmål om hvor ofte man går - i dette århundret har jeg 1-1 i frisørbesøk og Londonturer. Den ene varte 15 minutter, den andre 10 dager... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ligger på ca 2 ganger i året, det trengs for å fjerne slitte tupper og holde noe som ligner litt sveis. Merker det godt når det er på tide med en klipp :jepp:

ETT frisørbesøk i dette århundret? Du klipper selv? Eller klipper aldri? ::alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Roadrunner skrev:

(er jo ikke noe problem å bytte salong innen geografisk rimelighet)?

Joda, det er det så :opplyser:  . Hadde en sabla flink frisør før denne her også (jada, vet jeg har vært heldig med frisørene mine) og hun byttet salong. Men...ikke alle salonger har kveldsåpent så dermed kunne jeg ikke uten videre bli med på lasset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cata skrev:

Uhm....jeg trengte kanskje ikke egentlig å kjøpe garn til "Føyka", men....

99224c8883b7be8536d2ee93119a7eff0c9a301e-3024x3543.jpg?w=1400&fit=crop

Ooooo Fiiin! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Skravla skrev:

Ooooo Fiiin! :hjerter:

Ja, og den ser ut til å være lett å strikke så muligens blir det påskeferiegenser i år. (Som om jeg ikke hadde det fra før...) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...