Gå til innhold

Hva ville du IKKE kalt barnet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lavrans, Vetle, Emrik, Chrisander, André.... grøss og gru

Anonymkode: dd134...6c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Analius

bob Kåre 

bæsjleiv

randi

anette

lena

marius

anders

Anonymkode: 30e4b...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelia, Sander, Leander, Troy, Noah,Elander, Elea, Alea, Emrik.... får helt fnatt av å lese fødselsannonser, men klarer heller ikke å la være. 

Anonymkode: e4e72...807

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lavrans, Vetle, Emrik, Chrisander, André.... grøss og gru

Anonymkode: dd134...6c4

Lavrans liker jeg, men Chrisander😣

Anonymkode: e4e72...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragorn

frodo

legolas

khaleesi

daenerys

 

😂

kanskje til katten

 

Anonymkode: 30e4b...6ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

emrik er helt jævlig. og vega. nelia?? aldri sett/hørt før. og selvfølgelig alle "livets harde skole" navn, selvom en av de smarteste og morsomste karene jeg har kjent het ronny. han strøk i eksamen fra livets harde skole da han døde av overdose heroin. roger, roy, tony, tommy, isabella, celina etc. folk har så ræva smak, ass. og gaia, skye, rainbow, sol (ikke solveig), måne.

Anonymkode: 55b1c...988

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og det styggeste av dem alle: viljar. vet ikke hvorfor jeg hater det navnet så intenst. og silja.

Anonymkode: 55b1c...988

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lillebror, Vesla, Velte, Lill osv som er søte på små men rart på voksne og eldre. 

Navn med sær og uvanlig staving. Chaminna, Zeke, Annabehlle, og andre rar bruk av stum H, z over s eller rare aksenter. Eller feil aksent. 

Navn fra kjent fantasy, enten det er Sol Angelica eller Arya, Sansa og Theon. Eller Arwen. 

Moderne jålenavn som ser engelske ut. Liam, Jessica, Cassandra, Lloyd, Kevin.. 

 

Hadde foretrukket både Ronny, Bjørg, Reidun og Kåre over disse over. 

Anonymkode: 62c97...4ad

Kjenner ei med fire barn som heter Liam, Kevin, Jessica og Cassandra 😂🙊

Anonymkode: 24b8e...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Lavrans, Vetle, Emrik, Chrisander, André.... grøss og gru

Anonymkode: dd134...6c4

Helt enig i André, synes det er helt grusomt når det alltid skal «slenges på» et annet navn - feks Håkon André, Tor André.... 😬

Enig med den som sa Ea også. I mine øyne bør det være minst tre bokstaver før det er godkjent som navn. 

Anonymkode: 274c2...d88

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest gjennom alt enda, men har ikke funnet navnet mitt her *puh* :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker trauste norske navn jeg! 

Disse nymotens navnene, og særlig de feminine guttenavnene, som Matheo og Emilian feks syns jeg ikke er fine. En voksen mann som heter Matheo?? 

 

Anonymkode: fc5e8...251

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og ledd meg gjennom denne tråden (til tross for at jeg har funnet mitt eget navn flere ganger). Herlig 😂

Selv misliker jeg virkelig navnet Iselin. Dårlige assosiasjoner pluss at jeg bare misliker hele klangen og uttrykket. Det er noe søtt, men samtidig ikke. Jeg vet ikke. Får bare grøsninger. Beklager til dere som heter det, dette er bare min subjektive mening!

Synes også navnene Iben og Billie er fæle til jenter. Billy til gutt er helt greit (i alle fall i engelsktalende land), men Billie??? Blir det jentenavn av ie-ending, liksom? Får assosiasjoner til den Michael Jackson-sangen Billie-Jean. Og det høres ut som "billig". 

Må også innrømme at jeg ikke ser sjarmen i navnet Ea. Høres bare ut som en lyd?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville IKKE kalt barnet mitt for Oleander, Felix, Nathaniel, Liam, Emrik, Elian, Matheo, Eleah, Aleah, Ellie, Celina, Sophia,Cassandra, Sandra, Iselin, Jeanette, Mille, Milla, Lykke 

Anonymkode: 0f034...ded

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grensen går ved white-trash navn av typen Chrisander, Chantelle, Michelle, Samt Tuva, Ruva,Juva og hva ellers av fæle navn folk finner på. Helt jævlig.

Anonymkode: dd0ca...86a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fan av navn som også er ord. Som Lykke, Storm, Iver, Ravn, osv. 

Og navn som inneholder Grim.. som Torgrim. Grim betyr bokstavlig talt stygg. 

 

Anonymkode: db4e3...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i André, synes det er helt grusomt når det alltid skal «slenges på» et annet navn - feks Håkon André, Tor André.... 😬

Enig med den som sa Ea også. I mine øyne bør det være minst tre bokstaver før det er godkjent som navn. 

Anonymkode: 274c2...d88

André er vel greit nok, men når det staves Andrè, lurr jeg på hva foreldrene tenkte på. Andræ?  Kan ta med Chatrine (sjatrine) med det samme.

Anonymkode: a1dc7...305

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at Lykke er ille. Tenk hvis hun blir skikkelig sur :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Jeg liker trauste norske navn jeg! 

Disse nymotens navnene, og særlig de feminine guttenavnene, som Matheo og Emilian feks syns jeg ikke er fine. En voksen mann som heter Matheo?? 

 

Anonymkode: fc5e8...251

Enig. Skulle til å nevne de samme navnene. Eller voksne menn som heter Julio eller Noah...Gud bedre.

Anonymkode: 15084...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus, som om en er kalt opp etter både høna og ræva til mor. Emrik, Leander, Chrisander, Christian, Maximiliam Emilian osv, Maja, Lykke, Othilie, Mille, Cassandra, Oliander, Ronny, Roger, Silje, Noah, Isabell, Stephanie, Luciander, Mats, Thomas, Tony, Tommy, Andreas, Ingvild, Stine... Og de aller fleste ellers som kommer opp i navnetrådene på hønehjørnet. 🙈

Anonymkode: e2c0b...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...