AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #361 Del Skrevet 2. mai 2019 Lavrans, Vetle, Emrik, Chrisander, André.... grøss og gru Anonymkode: dd134...6c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #362 Del Skrevet 2. mai 2019 Analius bob Kåre bæsjleiv randi anette lena marius anders Anonymkode: 30e4b...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #363 Del Skrevet 2. mai 2019 Nelia, Sander, Leander, Troy, Noah,Elander, Elea, Alea, Emrik.... får helt fnatt av å lese fødselsannonser, men klarer heller ikke å la være. Anonymkode: e4e72...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #364 Del Skrevet 2. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lavrans, Vetle, Emrik, Chrisander, André.... grøss og gru Anonymkode: dd134...6c4 Lavrans liker jeg, men Chrisander😣 Anonymkode: e4e72...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #365 Del Skrevet 2. mai 2019 Aragorn frodo legolas khaleesi daenerys 😂 kanskje til katten Anonymkode: 30e4b...6ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #366 Del Skrevet 2. mai 2019 emrik er helt jævlig. og vega. nelia?? aldri sett/hørt før. og selvfølgelig alle "livets harde skole" navn, selvom en av de smarteste og morsomste karene jeg har kjent het ronny. han strøk i eksamen fra livets harde skole da han døde av overdose heroin. roger, roy, tony, tommy, isabella, celina etc. folk har så ræva smak, ass. og gaia, skye, rainbow, sol (ikke solveig), måne. Anonymkode: 55b1c...988 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #367 Del Skrevet 2. mai 2019 og det styggeste av dem alle: viljar. vet ikke hvorfor jeg hater det navnet så intenst. og silja. Anonymkode: 55b1c...988 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #368 Del Skrevet 2. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Lillebror, Vesla, Velte, Lill osv som er søte på små men rart på voksne og eldre. Navn med sær og uvanlig staving. Chaminna, Zeke, Annabehlle, og andre rar bruk av stum H, z over s eller rare aksenter. Eller feil aksent. Navn fra kjent fantasy, enten det er Sol Angelica eller Arya, Sansa og Theon. Eller Arwen. Moderne jålenavn som ser engelske ut. Liam, Jessica, Cassandra, Lloyd, Kevin.. Hadde foretrukket både Ronny, Bjørg, Reidun og Kåre over disse over. Anonymkode: 62c97...4ad Kjenner ei med fire barn som heter Liam, Kevin, Jessica og Cassandra 😂🙊 Anonymkode: 24b8e...4dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #369 Del Skrevet 2. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Lavrans, Vetle, Emrik, Chrisander, André.... grøss og gru Anonymkode: dd134...6c4 Helt enig i André, synes det er helt grusomt når det alltid skal «slenges på» et annet navn - feks Håkon André, Tor André.... 😬 Enig med den som sa Ea også. I mine øyne bør det være minst tre bokstaver før det er godkjent som navn. Anonymkode: 274c2...d88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 2. mai 2019 #370 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg har ikke lest gjennom alt enda, men har ikke funnet navnet mitt her *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #371 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg liker trauste norske navn jeg! Disse nymotens navnene, og særlig de feminine guttenavnene, som Matheo og Emilian feks syns jeg ikke er fine. En voksen mann som heter Matheo?? Anonymkode: fc5e8...251 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. mai 2019 #372 Del Skrevet 2. mai 2019 Har sittet og ledd meg gjennom denne tråden (til tross for at jeg har funnet mitt eget navn flere ganger). Herlig 😂 Selv misliker jeg virkelig navnet Iselin. Dårlige assosiasjoner pluss at jeg bare misliker hele klangen og uttrykket. Det er noe søtt, men samtidig ikke. Jeg vet ikke. Får bare grøsninger. Beklager til dere som heter det, dette er bare min subjektive mening! Synes også navnene Iben og Billie er fæle til jenter. Billy til gutt er helt greit (i alle fall i engelsktalende land), men Billie??? Blir det jentenavn av ie-ending, liksom? Får assosiasjoner til den Michael Jackson-sangen Billie-Jean. Og det høres ut som "billig". Må også innrømme at jeg ikke ser sjarmen i navnet Ea. Høres bare ut som en lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #373 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg ville IKKE kalt barnet mitt for Oleander, Felix, Nathaniel, Liam, Emrik, Elian, Matheo, Eleah, Aleah, Ellie, Celina, Sophia,Cassandra, Sandra, Iselin, Jeanette, Mille, Milla, Lykke Anonymkode: 0f034...ded 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #374 Del Skrevet 3. mai 2019 Grensen går ved white-trash navn av typen Chrisander, Chantelle, Michelle, Samt Tuva, Ruva,Juva og hva ellers av fæle navn folk finner på. Helt jævlig. Anonymkode: dd0ca...86a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #375 Del Skrevet 3. mai 2019 Jeg er ikke så fan av navn som også er ord. Som Lykke, Storm, Iver, Ravn, osv. Og navn som inneholder Grim.. som Torgrim. Grim betyr bokstavlig talt stygg. Anonymkode: db4e3...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #376 Del Skrevet 3. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig i André, synes det er helt grusomt når det alltid skal «slenges på» et annet navn - feks Håkon André, Tor André.... 😬 Enig med den som sa Ea også. I mine øyne bør det være minst tre bokstaver før det er godkjent som navn. Anonymkode: 274c2...d88 André er vel greit nok, men når det staves Andrè, lurr jeg på hva foreldrene tenkte på. Andræ? Kan ta med Chatrine (sjatrine) med det samme. Anonymkode: a1dc7...305 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 3. mai 2019 #377 Del Skrevet 3. mai 2019 Enig i at Lykke er ille. Tenk hvis hun blir skikkelig sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 4. mai 2019 #378 Del Skrevet 4. mai 2019 Hansine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #379 Del Skrevet 4. mai 2019 På 2.5.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev: Jeg liker trauste norske navn jeg! Disse nymotens navnene, og særlig de feminine guttenavnene, som Matheo og Emilian feks syns jeg ikke er fine. En voksen mann som heter Matheo?? Anonymkode: fc5e8...251 Enig. Skulle til å nevne de samme navnene. Eller voksne menn som heter Julio eller Noah...Gud bedre. Anonymkode: 15084...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #380 Del Skrevet 4. mai 2019 Rasmus, som om en er kalt opp etter både høna og ræva til mor. Emrik, Leander, Chrisander, Christian, Maximiliam Emilian osv, Maja, Lykke, Othilie, Mille, Cassandra, Oliander, Ronny, Roger, Silje, Noah, Isabell, Stephanie, Luciander, Mats, Thomas, Tony, Tommy, Andreas, Ingvild, Stine... Og de aller fleste ellers som kommer opp i navnetrådene på hønehjørnet. 🙈 Anonymkode: e2c0b...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå