Alice123 Skrevet 4. juli 2016 #281 Del Skrevet 4. juli 2016 Ea. Blir litt sint når jeg hører det. Navnet er alt for kort og høres ut som en lyd babyer lager. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 4. juli 2016 #282 Del Skrevet 4. juli 2016 Chanelle, Chantelle, Michelle, Sabrina, Savita, Cassandra, Isadora, Melissa... Ja, dere skjønner tegninga. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juli 2016 #283 Del Skrevet 4. juli 2016 Leidulf. Kjenner at det er ikke snilt å kalle barnet sitt Leidulf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.månelys Skrevet 6. juli 2016 #284 Del Skrevet 6. juli 2016 Emaus, Konstante, Christelle, Tristan, Andrus, Silas, Elea, Neah, Gry, Nathaniel, Michelle, Isadora, Liam, Matheo. Synes disse navnene er latterlige 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #285 Del Skrevet 6. juli 2016 Bjørgulf Anonymkode: db1f0...c60 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #286 Del Skrevet 6. juli 2016 Ken Arnold Anonymkode: 7e97d...506 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #287 Del Skrevet 6. juli 2016 Den 30.6.2016 at 23.42, RompeRusk skrev: Analius og klosetta havner nok på førsteplass Jeg kan faktisk ikke forstå at noen vil gi ungen sin navnet Klosetta Anonymkode: 1ef3c...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. juli 2016 #288 Del Skrevet 6. juli 2016 Mitt fornavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #289 Del Skrevet 6. juli 2016 Et av de værste navnene jeg vet om, er på en liten gutt som heter Ken Ivo... Grusomt! Anonymkode: aaedd...9f2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. juli 2016 #290 Del Skrevet 6. juli 2016 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #291 Del Skrevet 6. juli 2016 5 timer siden, Frk.månelys skrev: Emaus, Konstante, Christelle, Tristan, Andrus, Silas, Elea, Neah, Gry, Nathaniel, Michelle, Isadora, Liam, Matheo. Synes disse navnene er latterlige Virker som om vi følger de samme på Instagram Anonymkode: 8dc64...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.månelys Skrevet 6. juli 2016 #292 Del Skrevet 6. juli 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som om vi følger de samme på Instagram Anonymkode: 8dc64...f71 Haha, ja det kan godt hende. Er jo ikke mange med noen av disse navnene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 6. juli 2016 #293 Del Skrevet 6. juli 2016 Vi forkasta 99% av Navneboken, det er for mye å skrive her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #294 Del Skrevet 6. juli 2016 Ræffbjørg Anonymkode: b0dda...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #295 Del Skrevet 6. juli 2016 Wenche Mona Vibeke 😰 Anonymkode: 27250...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #296 Del Skrevet 7. juli 2016 Av helt vanlige navn så hater jeg Sondre og Amalie. Jeg assosierer det med utsondre og amalgam. Ellers liker jeg ikke Liam, William, Oliver, Fabian, Ludvig, og navnene i den gata. Thea, Emma, Nora, Elida, Emilie, Tonje og Emely er også nei navn. Anonymkode: 66298...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 7. juli 2016 #297 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Den 2.7.2016 at 12.50, AnonymBruker skrev: Tar jeg feil om fu er under 30 og har misforstått hva harry betyr? Ville heller ikke valgt noen av disse, men synes folk her bærer preg av å være unge, ved å kalle tradisjonelle, norske navn for harry. Harry navn er typisk fra miljøer med lav utdanning, unge foreldre, dårlig økonomi og uten tradisjoner. Disse velger ikke bestemornavn, men typisk anglofiserte eller franskklingende navn. Bjørg, Per, Laila, Gro etc er trauste, gammelmodige navn - men harry? Nei. Før var harry typisk Roger, Ronny, Kenneth, Monica, Lisbeth, Jeanette, og Harry da. Og nå typisk Leander, Krisander, Maximillian, Michelle, Linnea, Chanel osv. Anonymkode: 18c7e...652 Det med Harry er jeg ikke helt enig med deg i. Harry er oppstått etter navnet Henry, og kjenner en som heter det samt at han har høy utdannelse, så du behøver ikke være en med lav utdannelse, komme fra foreldre med lav utdanning. Dessuten er herremannen jeg kjenner over 60 år, så den gangen strevde man ikke så voldsomt etter høy utdanning når han ble født, men atså han som heter det, har høy utdanning. Endret 7. juli 2016 av tussi680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #298 Del Skrevet 7. juli 2016 Den 9. mars 2016 at 3.22, Salka skrev: Hvis jeg skulle hatt barn kunne jeg aldri kalt dem noe av dette: Bengt - ekstremt dårlige assosiasjoner til det navnet da den største drittsekken jeg kjenner heter det Ronny, Tommy, Johnny, Roger, Kenneth, Kent, Kevin og sånne kriminelle navn Cato Bob-Kåre Nathaniel, Liam, Maximillian og den type jålenavn Sture (gruuuusomt! Sture står og sturer) Sturla Kjartan Frank Robin Anders (ødelagt av ABB) Ruben Preben Theis Isabella Samantha Iben (grusomt!) Inez Angelica, Chanelle, Diamante og den type kvalme jålenavn. Blir sikkert glamourmodeller mange av dem! Gøril Gerd Kjellaug Rønnaug Olaug Borghild Trude Rakel Tanja Fanny Liker mange av de navnene du nevner. Iben, Fanny, Samantha, Robin, Preben, Theis, Isabella. Er det folk du kjenner og bare ikkje liker? Er ikke så stygge navn at de fortjener å bli listet opp. Olaug og Rønnaug er liksom en annen liga Anonymkode: edc77...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 7. juli 2016 #299 Del Skrevet 7. juli 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker mange av de navnene du nevner. Iben, Fanny, Samantha, Robin, Preben, Theis, Isabella. Er det folk du kjenner og bare ikkje liker? Er ikke så stygge navn at de fortjener å bli listet opp. Olaug og Rønnaug er liksom en annen liga Anonymkode: edc77...916 Dårlig erfaring med Fanny. Men jeg likte ikke navnet før jeg ble kjent med henne heller, så hadde nok ikke likt det uansett selv om tanken på henne sikkert forsterker det litt pga dårlige minner. Ellers kjenner jeg ingen med navnene du har nevnt. Men kan jo prøve å fortelle hvorfor jeg ikke liker dem. Preben og Theis tenker jeg bare rike, blærete pappagutter fra Blærum. Eller Preben Pengehaug fra Donald. Robin syns jeg er litt småharry og så er jeg generelt ikke glad i navn på R. Samantha tenker jeg bare Samantha Fox. Tenker at alle jenter født etter 1986 er oppkalt etter henne. Isabella minner meg om hun værdama og hun liker jeg ikke. Var så sur i 4 stjerners middag at jeg sluttet å like henne. Teit, jeg vet. Iben syns jeg bare er helt grusomt, spør meg ikke hvorfor, men jeg får grøssninger av det navnet. Men Olaug og Rønnaug er enda verre enn disse, det skal jeg være enig i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. juli 2016 #300 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Jeg ville aldri kalt sønnen min for Didrik. Det minner for mye om Klodrik, han klomsete fyren fra Donald Duck Endret 7. juli 2016 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå