Gå til innhold

Kvinner vil ikke ha noe å gjøre med det nye taperlaget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Hvile punkter er det snakk om? Hvordan kan du vite at det du anser som mangler ved deg selv er noe også alle kvinner bryr seg om? Vi kvinner er forskjellige som dere menn og ser etter ulike kvaliteter hos en partner! Dersom en av punktene er at du sliter noe psykisk, så er det mange kvinner som ikke bryr seg om det, men heller vil hjelpe sin partner med å få det bedre! Ingen er perfekte og alle har noe i bagasjen, og det vet de fleste som går inn i et forhold.

Anonymous poster hash: b7064...3ca

Den totale mangel på FØLELSE av verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må forstå det at disse mennene som skriver her på forumet har ingen forakt for kvinner. Veldig få generelt sett har det. Problemet er det at de blir fryktelig lei seg, noe som igjen kan gå over til å bli frustrert. Det betyr ikke at de har noe i mot damer, det betyr at de liker damer og føler at de mangler noen i livet deres, men de liker ikke dem. Eller eventuelt at de har litt omtanke for disse som sliter, og føler spesielt omtanke for de som er norske, siden det er deres brødre. Og for øvrig også dere kvinners.

Flott at de kan vise omtanke, alle mennesker går med en maske..

Tror ikke de " velykkede " nødvendighvis er mye mere lykkelige. Tror ikke man blir

SÅ mye lykkeligere med 2,5 unger, gubbe og golden retriver....

Har venner som er single og barnløse. De lever kule liv, de reiser opplever masse

Kule ting.

Innstilling er alfa omega!

Selv eier jeg ikke mere en sofa og en gammel radio, noe jeg har valgt selv.. Min sambo eier ikke mye han heller. Vi fokuserer på oss selv og våre indre verdier.

Er det noe man mangler i livet så er første steg og ha omtanke og forståelse for alle, ikke bare sine brødre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den totale mangel på FØLELSE av verdi.

Har du fått hjelp hos psykolog/terapeut? Uansett synes jeg du bør få henvisning til en psykolog som kan hjelpe deg (nei, du er ikke svak om du ber om hjelp, du er sterk!)

Virker som du har hatt det slik hele voksenlivet (?), og om du skal få det bedre med deg selv og kunne ha et normalt kjærlighetsforhold til en kvinne trenger du støtte og veiledning fra en profesjonell. Vær en mann og ta tak i problemene dine, hvis ikke kommer du til å leve ulykkelig og alene resten av livet. Beklager at jeg er streng, men det er dessverre kanskje sannheten.

Anonymous poster hash: b7064...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er "disse mennene" på forumet? Og hva mener du med "deres kvinner"?

Anonymous poster hash: 4f33d...cf6

Altså de er dere kvinners brødre, i noen tilfeller i alle fall. Men bare sånn generelt sett skal det jo egentlig være litt medfølelse i alle fall for de du har litt ansvar for. De i samfunnet du bor i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Har du fått hjelp hos psykolog/terapeut? Uansett synes jeg du bør få henvisning til en psykolog som kan hjelpe deg (nei, du er ikke svak om du ber om hjelp, du er sterk!)

Virker som du har hatt det slik hele voksenlivet (?), og om du skal få det bedre med deg selv og kunne ha et normalt kjærlighetsforhold til en kvinne trenger du støtte og veiledning fra en profesjonell. Vær en mann og ta tak i problemene dine, hvis ikke kommer du til å leve ulykkelig og alene resten av livet. Beklager at jeg er streng, men det er dessverre kanskje sannheten.

Anonymous poster hash: b7064...3ca

Nei, det skjer ikke, det er det eneste punktet jeg har igjen i absolutt alt der jeg ikke FØLER å ha sviktet.

Nei, hele livet så langt tilbake som jeg kan huske.

Har hatt ett forhold der jeg FØLTE at jeg hadde en verdi og bidro. Synd dama fant ut å pule på andre var en grei ide, spesielt siden hun ikke gadd informere meg om det.

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått hjelp hos psykolog/terapeut? Uansett synes jeg du bør få henvisning til en psykolog som kan hjelpe deg (nei, du er ikke svak om du ber om hjelp, du er sterk!)

Virker som du har hatt det slik hele voksenlivet (?), og om du skal få det bedre med deg selv og kunne ha et normalt kjærlighetsforhold til en kvinne trenger du støtte og veiledning fra en profesjonell. Vær en mann og ta tak i problemene dine, hvis ikke kommer du til å leve ulykkelig og alene resten av livet. Beklager at jeg er streng, men det er dessverre kanskje sannheten.

Anonymous poster hash: b7064...3ca

Hvis du mener mener dette er nødvendig burde dere kvinne ta en titt på dere selv i speilet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det skjer ikke, det er det eneste punktet jeg har igjen i absolutt alt der jeg ikke FØLER å ha sviktet.

Nei, hele livet så langt tilbake som jeg kan huske.

Har hatt ett forhold der jeg FØLTE at jeg hadde en verdi og bidro. Synd dama fant ut å pule på andre var en grei ide, spesielt siden hun ikke gadd informere meg om det.

Finnes møkka kjerringer over alt, bare og komme seg opp på hesten igjen.

Min exsambo var utro og vi var hadde vært sammen i 8 år da...

Det er dårlige eksempler på begge sider 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvis du mener mener dette er nødvendig burde dere kvinne ta en titt på dere selv i speilet.

Det er jo her en finner et vesentlig skille mellom menn og kvinner. Men ser ikke dette som et problem og føler stolthet over å få lov å bidra til å få enkvinne til å stå på begge beina alene. Kvinner synes å gjøre dette for en mann gjør han til en usexy pusling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjer ikke, det er det eneste punktet jeg har igjen i absolutt alt der jeg ikke FØLER å ha sviktet.

Nei, hele livet så langt tilbake som jeg kan huske.

Har hatt ett forhold der jeg FØLTE at jeg hadde en verdi og bidro. Synd dama fant ut å pule på andre var en grei ide, spesielt siden hun ikke gadd informere meg om det.

Men du har hatt denne mangelen på følelse av verdi i kjæresteforhold hele voksenlivet? (Bortsett fra i dette ene forholdet?) Var det jeg mente.

Utroskap er forferdelig! Skjønner at det var vondt og sårende.

Anonymous poster hash: b7064...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener mener dette er nødvendig burde dere kvinne ta en titt på dere selv i speilet.

Hva mener du med det? Jeg får et inntrykk av at brutal_mann sliter psykisk og har hatt en vanskelig oppvekst, det er det jeg mener han bør få hjelp med! Det er lange ventelister hos psykolog, så "alle" kan jo ikke gå til psykolog for hvert minste problem (!), men jeg synes det virker som det brutal_mann sliter med går utover hans livskvalitet, og siden han har hatt det slik i mange år synes jeg han bør få hjelp slik at han får det bedre med seg selv :) Nå er for øvrig kvinner generelt flinkere til å be om hjelp enn menn ;-)

Anonymous poster hash: b7064...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo her en finner et vesentlig skille mellom menn og kvinner. Men ser ikke dette som et problem og føler stolthet over å få lov å bidra til å få enkvinne til å stå på begge beina alene. Kvinner synes å gjøre dette for en mann gjør han til en usexy pusling.

Hvorfor er du så opptatt av hva kvinner synes? Du bør heller ta vare på deg selv og være opptatt av hva som er best for deg og din (psykiske og fysiske) helse :)

Anonymous poster hash: b7064...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Menn vil jo ikke ha noe å gjøre med taper-kvinner heller. Er man taper så er man taper, uavhengig av kjønn. Kvinnene på bunn er dog flinkere til å få unfanget barn etter en fuktig natt på byn' og faller dermed utenfor denne "taper-statistikken". Hvis dere tar til takke med det nederste grumset blandt den kvinnelige befolkningen, så løses både problemet med ensomme menn og ufrivillige farskap etter ons. Tenk litt på det!



Anonymous poster hash: 7b017...be2
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne suksesshistorien for kvinner er del av en internasjonal utvikling der en økende andel menn blir sortert vekk. De passer rett og slett ikke inn i vårt moderne, komplekse og krevende samfunn. Intelligensen og tilpassingsevnen er for lav, og de manuelle ferdighetene irrelevante.

Dette gjelder ikke bare toppen, men midten også. Under halvparten av norske menn klarer å ta videregående utdanning på normert tid – mot 68 prosent av kvinnene. Attraktive menn får to og tre barnekull, mens antall barnløse menn har økt med 65 prosent på 27 år. Kvinner vil rett og slett ikke ha noe å gjøre med dette framvoksende taperlaget av menn.

http://www.nrk.no/ytring/bordeller_-borgerlonn-og-bedovelse-1.11957626

Kanskje man skal sette opp leirer slik at vi blir kvitt disse taperene en gang for alltid.

Kanskje også burde kvinner innrømme at de går etter menn med makt og penger. Ikke at det er noe galt i det.

Anonymous poster hash: f4ef1...0bd

Vel, vi har hatt flere tråder den siste tiden hvor vi har hatt "tapermenn" klage på at de ikke tenner på annet enn modellpene kvinner og at de forstår at de ikke har draget på en sånn dame, men å jobbe tenningsmønsteret sitt til å omfatte ikke så modellpene damer, det gidder de ikke. Så da blir det jo til at de ikke får seg noe dame og familie da.

Det her går begge veier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det største problemet her er hvor likegyldige kvinner flest er til problemstillingen. De vil jo mye heller parre på en mann som har barn fra før enn å finne seg en taper?

Er det så rart at kvinner er sånn da? Er ikke dette her noe vi alle vet? Kvinner flest ønsker likestilling samtidig som de har den dypeste forakt mot menn som er laver stilt enn henne selv.

Jeg er en av disse fæle kvinnene som ble sammen med en skilt barnefar. Siden jeg er monogam har jeg bare en mann, men jeg har da ikke dyp forakt for alle dem jeg ikke har valgt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjer ikke, det er det eneste punktet jeg har igjen i absolutt alt der jeg ikke FØLER å ha sviktet.

Nei, hele livet så langt tilbake som jeg kan huske.

Har hatt ett forhold der jeg FØLTE at jeg hadde en verdi og bidro. Synd dama fant ut å pule på andre var en grei ide, spesielt siden hun ikke gadd informere meg om det.

Det her ble jeg skikkelig trist av å lese. Du virker som en reflektert og oppegående fyr utfra innleggene du skriver, så synd at du har såpass lave tanker om deg selv.

Anonymous poster hash: f9113...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo her en finner et vesentlig skille mellom menn og kvinner. Men ser ikke dette som et problem og føler stolthet over å få lov å bidra til å få enkvinne til å stå på begge beina alene. Kvinner synes å gjøre dette for en mann gjør han til en usexy pusling.

Hvorfor er det flest kvinner i omsorgsyrker da? Jeg synes ikke du skal generalisere alle kvinner.

Jeg har en helt annen erfaring enn deg. Mine kamerater skal ikke ha ei jomfru, de skal ikke ha ei som har pult for mye heller, de skal ikke ha ei med barn, de skal ikke ha ei som er for mange år eldre, de skal ikke ha ei som veier litt for mye, hun kan ikke gjøre ditt, hun kan ikke gjøre datt - bruk og kast. Ofte er de mye løgn for å få det de vil ha, og så er det rett ut med jentene igjen. De har lengre liste med krav enn noen andre jeg kjenner.

Jeg tror at veldig mange jenter brenner seg, har gjort det selv, på drittsekker. Dessverre tar mange av oss med oss det videre og kanskje er med på å ødelegge en gutt/mann senere, så ødelegger han ei jente og så er vi i en ond sirkel. Det er sikkert mange som tar med seg det resten av livet.

Jeg er i begynnelsen av 20-årene og håper jeg slipper det senere, men må si jeg blir ganske deprimert når jeg leser her inne på KG. Visste ikke at det var så mye hat og bitterhet blant menn og kvinner.

Endret av Sofia123
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Det her ble jeg skikkelig trist av å lese. Du virker som en reflektert og oppegående fyr utfra innleggene du skriver, så synd at du har såpass lave tanker om deg selv.

Anonymous poster hash: f9113...e74

Jeg har ikke lave tanke rom meg selv, jeg har lave, eller ingen, positive følelser rudnt meg selv. To forskjellige ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lave tanke rom meg selv, jeg har lave, eller ingen, positive følelser rudnt meg selv. To forskjellige ting ;)

Nei, ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: f9113...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvorfor er det flest kvinner i omsorgsyrker da? Jeg synes ikke du skal generalisere alle kvinner.

Jeg har en helt annen erfaring enn deg. Mine kamerater skal ikke ha ei jomfru, de skal ikke ha ei som har pult for mye heller, de skal ikke ha ei med barn, de skal ikke ha ei som er for mange år eldre, de skal ikke ha ei som veier litt for mye, hun kan ikke gjøre ditt, hun kan ikke gjøre datt - bruk og kast. Ofte er de mye løgn for å få det de vil ha, og så er det rett ut med jentene igjen. De har lengre liste med krav enn noen andre jeg kjenner.

Jeg tror at veldig mange jenter brenner seg, har gjort det selv, på drittsekker. Dessverre tar mange av oss med oss det videre og kanskje er med på å ødelegge en gutt/mann senere, så ødelegger han ei jente og så er vi i en ond sirkel. Det er sikkert mange som tar med seg det resten av livet.

Jeg er i begynnelsen av 20-årene og håper jeg slipper det senere, men må si jeg blir ganske deprimert når jeg leser her inne på KG. Visste ikke at det var så mye hat og bitterhet blant menn og kvinner.

Det er flest kvinner i omsorgsyrker fordi de der kan engasjere seg i de "stakkars" svake. Hvis vi da snakker partnermateriale så MÅ en mann være en vinner på ett eller flere felt for å bli vurdert som en verdig kandidat.

Når det gjelder dette med å brenne seg på drittsekker så, vel, er det helt og hodlent deres egen feil. Verden renner over av gode og oppegående menn som ikke vurderes som partnermateriale. Ene og alene fordi disse mennene ikke er brautende, høylydte eller intenst jagende. Når en kun sitter på ræva og venter på å "bli tatt med storm" da har en selv lagt opp til å være et bytte for jaktende rasshøl. Igjen, statuskicket det fleste kvinner higer etter gjør kvinner blinde for det å bli elsket. Kvinnene jakter heller etter det som virker glamorøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...