Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Jeg fikk kommentar av en butikkansatt i dag: jeg skulle melde meg inn i kundeklubben, og der hadde man mulighet til å skrive opp fødselsår for barn for å motta tilbud rettet mot det. Da poengterte hun diskret at det kanskje var aktuelt å fylle ut der :nigo: Jeg DIGGER at fremmede ser at jeg er gravid og ikke bare lubben :fnise:

Såå koselig <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioi, enda en av naboene skal ha barn! Så det blir ihvertfall 2 jenter og 1 gutt som blir født første halvår av de 12 boligenhetene som huset vårt består av :nigo: Moro at jenta vår får jevnaldrende i nærheten. :) Jeg vokste opp i et område bestående av gamlinger, og det var ganske kjedelig til tider (selv om det ble mye vafler og saft på kaffebesøk)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, enda en av naboene skal ha barn! Så det blir ihvertfall 2 jenter og 1 gutt som blir født første halvår av de 12 boligenhetene som huset vårt består av :nigo: Moro at jenta vår får jevnaldrende i nærheten. :) Jeg vokste opp i et område bestående av gamlinger, og det var ganske kjedelig til tider (selv om det ble mye vafler og saft på kaffebesøk)

Så gøy :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Her i nabolaget er det også babyboom, blir kjekt om noen år når de kan leke sammen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i nabolaget og borettslaget bor det bare eldre mennesker og raringer(jeg og mannen passer med andre ord godt inn :nigo: . Men de er i en litt annen skala da.. Type gå tur med katteflokken klokken tre om natta.. Så her er det kun meg som skal ha baby og Vi blir nok å flytte en stund før skolealder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bestilt bilstol! :hoppe::hoppendeglad: Jeg fikk til og tillatelse av M! :fnise:

Jeg kunne jo ikke la sjansen gå fra meg når Maxi Cosi cabriofix + base kostet under 2000 kr på Torshov Bilrekvisita :nigo:

M sa jeg fikk lov kun fordi det var et kult navn, maxi cosi :P Bumbleride var visstnok et kult navn det også, så kanskje jeg får han med på prøvetrilling snart? :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah :laugh: For en herlig mann! Er det et kult navn på babytingene - ja da er det greit å ta en liten titt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt bilstol! :hoppe::hoppendeglad: Jeg fikk til og tillatelse av M! :fnise:

Jeg kunne jo ikke la sjansen gå fra meg når Maxi Cosi cabriofix + base kostet under 2000 kr på Torshov Bilrekvisita :nigo:

M sa jeg fikk lov kun fordi det var et kult navn, maxi cosi :P Bumbleride var visstnok et kult navn det også, så kanskje jeg får han med på prøvetrilling snart? :Nikke:

Oi, det var billig! :O Jeg holdt øye med prisen i flere mnd, og fant den ikke til under 2499. Og nå har jeg kjøpt, så det er for sent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiii for bestilt bilstol til kupp-pris :danse:

Haha, kanskje det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kjempefornøyd med prisen ja! :nigo:

Vi fant ut at barnevogna jeg har sett på har blitt satt opp i pris på mimmis og kopbarnvagn, men ikke på vognverden. 1000 kr i forskjell, så nå teller vi litt på knappene om vi skal bestille usett. Er så kjipt hvis vognverden følger etter og vi vet at vi kunne fått den til en mye bedre pris :sjenert: Det er jo angrerett på nettkjøp, så hvis den absolutt ikke faller i smak er det mulig å returnere.. Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kjempefornøyd med prisen ja! :nigo:

Vi fant ut at barnevogna jeg har sett på har blitt satt opp i pris på mimmis og kopbarnvagn, men ikke på vognverden. 1000 kr i forskjell, så nå teller vi litt på knappene om vi skal bestille usett. Er så kjipt hvis vognverden følger etter og vi vet at vi kunne fått den til en mye bedre pris :sjenert: Det er jo angrerett på nettkjøp, så hvis den absolutt ikke faller i smak er det mulig å returnere.. Hmmm

Gjør det, gjør det, gjennomfør det! :danse::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, gjør det, gjennomfør det! :danse::fnise:

Haha! Trolig gjør vi det ja ;) Har ikke så stor mulighet til å se den før kjøp uansett, for vognverden har teite åpningstider :P

Skummelt og spennende på samme tid ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...