Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Slitsomt med svigermor da... Hun er jo tross alt på besøk og må innrette seg etter dere som faktisk bor der. Akkurat som dere sikkert ikke gjør akkurat som dere vil når dere er på besøk hos henne. Noen skjønner dessverre ikke sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slitsomt! Jeg hadde heller ikke syntes at det var noe greit med e-sigarett inne så lenge det er nikotin i det....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, det er jo tross alt "røyking" inne! Hun burde respektere de grensene dere setter for det, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ikke bare er meg som syns det ikke er greit. Av og til føler jeg meg som en dårlig svigerdatter, den klassiske greia med å klage på svigermor :P Fikk høre i dag at M hadde merket det i halsen han også, og at han hadde fortalt det til henne... Hun har ihvertfall begynt å gå utendørs før hun damper ;)

Vi har vært en tur på harry-handel i kveld. Ble ny seng, leke og vannskål til bikkja, og vi voksne fikk jo kjøpt den obligatoriske godis-posen ;)

Sliten, så nå skal det bli godt med en god natts søvn :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga forsvinner jo bare når man har besøk! Vi har fulgt besøket til Oslo S i dag, så de siste timene har gått til serie-titting, en film, litt klesvask, og nå nettopp kom jeg hjem igjen etter å ha hentet bæresjalet :nigo: Så rart å tenke at vi skal bære jenta vår rundt i den der om ikke lenge :hjerte:

Neste uke er siste uke på sykemeldingen, og siden jeg har sovet godt i vel over en uke nå tenker jeg å teste ut å våkne til vanlig tid. Ha vekkerklokka på 5.30, og helst ikke bare skru den av igjen :P Greit å vite hvordan ståa er før sykemeldingen er ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inspirert av lillemeg90 :)

På vei: 20+6

Igjen til termin: 138 dager

Neste kontroll: Jordmor 12. februar

Innkjøp: har kjøpt vippestol og bæresjal så langt

Kjønn: :babyjente:

Utålmodig: Njæ, er jo så mye som skal på plass før hun kommer ;)

Navn: Vi er enig om ett av to fornavn (tror jeg), jeg må overtale mannen om det andre :P

Vektøkning: +1 kg, har kommet på de siste par ukene

Vann i kroppen: Nei.

Melk i brystene: Nei

Strekkmerker: Nei, ikke mer enn vanlig :P

Hodet ned: :vetikke: Lå med hode ned på OUL

Tungt: Går greit. Merker ikke noe til at kroppen er tyngre, men kondisen er helt ræva

Kynnere: Ja, men merker kun når jeg sitter fremoverlent eller når jeg kjenner på magen samtidig

Hodet festet: Litt tidlig

Matkick: Den dårlige matlysten ser ut til å slippe taket, så nå orker jeg tanken på vanlig mat igjen

Plager: Søvnforstyrrelsene ser ut til å ha blitt litt bedre :nigo:

Humør: Joda, det er på plass

Høygravid: Nei

Fødselsforventninger: Tiden vil vise. Håper fremdeles på badekar-fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med oppdatering :laugh: Ikke verst at både søvnforstyrrelsene og den manglende matlysten er i ferd med å bli bedre ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: EU-kontroll på bilen er ok :hoppendeglad: Bremseklossene bak må skiftes om ikke lenge, men det visste vi om fra før :) Vi lurer egentlig på om vi skal bytte bil til stasjonsvogn, og da er jo ny EU-kontroll fint. Så spørs det bare om vi har råd til å kjøpe ny bil :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å teste ut hvordan det blir å stå opp så tidlig igen ja. :jepp: Og supert med matlyst! Er så kjipt å ikke ha matlyst over lengre tid. I alle fall når man tross alt trenger mer næring enn til vanlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlyst er deilig altså! :nigo: Stor omveltning fra å kanskje ha lyst på noe totalt usunt som croissant eller baconpølse på Narvesen (det har blitt noen av dem :P), til å faktisk ha lyst på normal mat. I dag hadde vi fiskegrateng til middag, og det var skikkelig digg! :sikle:

Jeg klarte å stå opp kl 7 i dag, uten at det var noe problem. Det jeg frykter er at kroppen vet at jeg kan sove videre dersom det trengs, så den virkelige ildprøven får jeg ikke før det faktisk er noe jeg MÅ gjøre tidlig på morgenen. Jeg strekker det et stykke lengre i morgen ved at jeg avtaler med M at vi skal kjøre sammen når han skal på jobb kl 10. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matlyst er deilig altså! :nigo: Stor omveltning fra å kanskje ha lyst på noe totalt usunt som croissant eller baconpølse på Narvesen (det har blitt noen av dem :P), til å faktisk ha lyst på normal mat. I dag hadde vi fiskegrateng til middag, og det var skikkelig digg! :sikle:

Jeg klarte å stå opp kl 7 i dag, uten at det var noe problem. Det jeg frykter er at kroppen vet at jeg kan sove videre dersom det trengs, så den virkelige ildprøven får jeg ikke før det faktisk er noe jeg MÅ gjøre tidlig på morgenen. Jeg strekker det et stykke lengre i morgen ved at jeg avtaler med M at vi skal kjøre sammen når han skal på jobb kl 10. :P

Hurra for at kroppen begynner å fungere som normalt igjen! :duskedame: Kan være at du trenger noen dager på å venne deg til å stå opp igjen, men da vil du etterhvert kjenne om det går eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta var ikke veldig bra :( Har vært våken en del ganger, og måtte pirke borti M fordi han snorket. Og da våknet jo bikkja og ville ut :P

Har også fått litt vondt i magen, ut mot sidene på en måte. Virker som det er på utsiden av livmoren, så muligens er det innvoller som må finne seg ny plass? :klo:

Og i dag er jeg 21 uker på vei med en fin liten cantaloupe :hjerte:

Cantaloupen var særdeles aktiv i går kveld, moro å kjenne bevegelser selv om jeg ikke ligger musestille ;):rodmer:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for 21 uker og bevegelser :hoppe:

De smertene høres ut som ligamentsmerter? Føles det som at det strekker på en måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 21 uker og bevegelser :hoppe:

De smertene høres ut som ligamentsmerter? Føles det som at det strekker på en måte?

Nei, kjennes mer ut som en blanding mellom sviing og stølhet.. Merker ikke noe nå da, det kommer og går litt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...