Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Status fra Hamar. Lillemor har sovet hele veien til nå :nigo: Sola er jævlig lav og skinner gjennom bakruta og rett i øynene på lillemor, det fikses lett med jakka mi ;)

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt nydelig, ja ;) #objektivmamma

Første stopp ble Lillehammer, og det bør man være godt fornøyd med. Jeg er spent på hvor lenge hun holder nå, for nå har vi jo brukt opp den lengste luren for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er fremme! :bolledeig: Lillemor presterte å sove fra Dombås til Trondheim! :daane: Totalt ble det 3 stopp undrveis, og det skal man være godt fornøyd med ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her hadde vi hyling fra Ås til Røyken, så det skal du absolutt være fornøyd med! Kos dere på en veldig fin plass som jeg også har tilknytning til :hoppe: Har så lyst til å komme meg utover dit snart! Ene onkelen min har arva huset til gammeltanta som bodde der :)

Og for å gjøre A4livet enda litt mer sjalu og babysyk... lille til Nautika er supersøt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her hadde vi hyling fra Ås til Røyken, så det skal du absolutt være fornøyd med! Kos dere på en veldig fin plass som jeg også har tilknytning til :hoppe: Har så lyst til å komme meg utover dit snart! Ene onkelen min har arva huset til gammeltanta som bodde der :)

Og for å gjøre A4livet enda litt mer sjalu og babysyk... lille til Nautika er supersøt! :hjerte:

Vi skal ikke på hytta nå, men til det stedet som M er oppvokst :)

Turen så langt har gått veldig bra den også. Vi har kjørt to og en halv time mens lillemor har sovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er til å kjøre bil! Mye mye flinkere enn meg :ler:

Så det er ikke bare å stappe inn smokken og synge Trollmor? :P

Vi kom frem halv fire, jammen godt å komme frem selv om turen gikk over all forventning :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere masse på ferie :) 

Nå har jeg lest tilbake i dagboka di rundt den tiden du fødte(på nytt da), for å se andre sine tanker i den tiden :) Ble nesten litt rørt på dine vegne, og kjenner jeg gleder meg nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi godt på vei sørover igjen. Vi har kommet til et sted mellom Steinkjer og Stjørdal (jeg er ikke lokalkjent i Nord-Trøndelag akkurat) Lillemor startet kjøreturen (etter fergetur på 30 min helt først) med å sove nesten 3 timer i bilen! :daane: Hun er en drøm å ha med på biltur altså!

Vi har hatt det fint hos svigers. Oldemoren til lillemor fikk endelig hilse på også, og vi fikk tatt bilde av de 4 generasjonene sammen :hjerte: Nå skal det blir godt å komme hjem til de faste rutinene våre, jeg har vært litt irritert på svigermor når hun finner ut at hun skal ta oppvasken 5 minutter ut i duppen til lillemor når det fører til at hun våkner og ikke klarer å sove noe mer. Ellers er lillemor livredd bestefaren sin :sjenert: Jeg tror det er den mørke røsten og at han absolutt skal komme og tulle med henne selv om hun er stuptrøtt. :P

De siste 3 dagene har hun sovnet 1930 i stedet for 2030, så jeg håper den rutinen fortsetter nå når vi kommer hjem. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fint. Litt sutring siste timen, men det gikk greit.

Hun sovnet 1930 i går også, men våknet allerede kl 1. Våken også 03, 05-06, 07 og 08 :Gjesp: Litt forskjell fra gårsdagens natt der hun våknet 0430,var våken litt og sov til 0730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...