missdior Skrevet 5. januar 2015 #701 Del Skrevet 5. januar 2015 Hurra for 18 uker! Skal si det går unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #702 Del Skrevet 5. januar 2015 Thanks! He's still not here! Hadde vært så typisk om han kom slentrende en halvtime før lunsj og allikevel skulle være med å spise. Merker jeg er skikkelig nervøs for å fortelle det også Hallo, jeg har hatt sex liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #703 Del Skrevet 5. januar 2015 HAhahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. januar 2015 #704 Del Skrevet 5. januar 2015 "Ja, og så har samboeren min og jeg hatt så mye sex nå at vi venter unge" Tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #705 Del Skrevet 5. januar 2015 Er småkleint når svigers sier ting som "ja, vi ser jo hva du har gjort!" Men med kollegaer går det som regel greit, hehe. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #706 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Oh no, jeg hører stemmen hans borti gangen! Edit: fine greier å dukke opp på jobb kl 1150 Endret 5. januar 2015 av Nautika 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #707 Del Skrevet 5. januar 2015 Oh no, jeg hører stemmen hans borti gangen! Edit: fine greier å dukke opp på jobb kl 1150 For en dust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #708 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Nyheten er ihvertfall delt! Alle på avdelingen var rundt lunsjbordet, og idioten klarte å holde kjeft foruten å mumle noe om sommerbarn Får vel noen kleine spørsmål og kommentarer etterhvert tenker jeg.. Det betyr at jeg kan begynne å strutte! Haha Var jævlig nervøs, men jeg klarte å komme inn i samtalen etter at noen hadde snakket om nisser og gaver ved å si at vi får den største gaven i juni Og det var det egentlig, veldig lite oppfølgingsspørsmål, men det kan ha noe med at det bare er en kvinne til på avdelingen Endret 5. januar 2015 av Nautika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #709 Del Skrevet 5. januar 2015 Hurra for delte nyheter!! Du får bare gi han et tørt svar hvis han begynner å bli plagsom, og evt "skylde" på gravidhormoner hvis du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #710 Del Skrevet 5. januar 2015 Hurra for delte nyheter!! Du får bare gi han et tørt svar hvis han begynner å bli plagsom, og evt "skylde" på gravidhormoner hvis du trenger det. Problemet er at jeg ikke kommer på de tørre svarene der og da, men gjerne noen minutter for sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. januar 2015 #711 Del Skrevet 5. januar 2015 18 uker alt !? ohoi! Gratulerer !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. januar 2015 #712 Del Skrevet 5. januar 2015 Godt nytt år! Nytt år som fører til en ny tilværelse! Vi dro hjem fra hytta i dag, jammen godt å komme hjem igjen og kunne slenge seg ned på sofaen og bestemme hva som skal være på tv i bakgrunnen Det har vært ganske slitsomt til tider på hytta. Har hatt besøk av de 3 tantebarna med foreldre, og når man har en hund som til tider kan være litt vill rundt barn, og et tantebarn som er særdeles opptatt av hunder er det litt av hvert å holde styr på Legg til liten hytte og totalt 6 voksne, 3 barn og 2 hunder, så blir det et sykt effektivt prevensjonsmiddel. Haha, mamma spurte i ettertid på om vi nå angret på den lille i magen, og det gjør vi jo absolutt ikke. Det er (forhåpentligvis) mer slitsomt med andres barn enn egne Han lille nevøen min på 5 måneder var jo til å dåne av Jeg har innledet året med å bestille noen babypakker, må vel vente litt med å hente ut det fleste da I morgen er planen at jeg skal ta meg en skikkelig shoppingrunde Tenker du på de gratis pakkene ? Er det noen man får ut nå ?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #713 Del Skrevet 5. januar 2015 Man får vel bestilt dem når som helst, men ikke hentet dem ut/tilsendt før mellom 3 mnd før termin og 2 uker før termin (tidligst), avhengig av hvilken pakke det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #714 Del Skrevet 5. januar 2015 På apotek1 sin babybox står det ihvertfall ingenting om at man må være så og så langt på vei for å hente den ut. Mulig at de har glemt å oppgi det i mailen i så fall? Ellers tror jeg det ikke er noen restriksjoner på mammabox, men den er jo uansett på "pause" nå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. januar 2015 #715 Del Skrevet 5. januar 2015 Man får vel bestilt dem når som helst, men ikke hentet dem ut/tilsendt før mellom 3 mnd før termin og 2 uker før termin (tidligst), avhengig av hvilken pakke det er Ja jeg tror jeg får vente med å bestille jeg da, kommer bare til å glemme unna de mailene med kodene man må ha for å hente de ut På apotek1 sin babybox står det ihvertfall ingenting om at man må være så og så langt på vei for å hente den ut. Mulig at de har glemt å oppgi det i mailen i så fall? Ellers tror jeg det ikke er noen restriksjoner på mammabox, men den er jo uansett på "pause" nå... Hm.. ja det er jo ingen hast, men litt morro bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. januar 2015 #716 Del Skrevet 5. januar 2015 Skuffa over mammabox! Barnas Hus hadde sluttet med den, så virket ikke som om den kommer tilbake? Hvilke har du meldt deg opp til? Jeg har hentet for Vitusapotek, Apotek 1 og venter på fra Rimi. Er det flere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. januar 2015 #717 Del Skrevet 5. januar 2015 Libero/Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #718 Del Skrevet 5. januar 2015 Libero/Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. januar 2015 #719 Del Skrevet 5. januar 2015 #værtgraviditoår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. januar 2015 #720 Del Skrevet 5. januar 2015 Libero/Kiwi Er liberoklubben som leveres ut på kiwi, sant? Ikke en egen kiwipakke? Tar alt jeg kan som er gratis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå