Spiremor Skrevet 20. oktober 2014 #221 Del Skrevet 20. oktober 2014 Haha, enig med Snuttepi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #222 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sånne sjefer er gode Og nå slipper du jo den kollegaen også Haha! Han skal komme tilbake på jobb i dag etter å ha vært borte siden onsdag, så sånn sett var det bra timing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #223 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hjemmekontor er påbegynt! Tester ut å utføre arbeidsoppgavene mens jeg ligger i sofaen Kvalmen er ikke så påtrengende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. oktober 2014 #224 Del Skrevet 21. oktober 2014 Uff, slitsomt med sånn kvalme! Men samtidig er det jo et godt tegn, da! Håper samboeren din passer godt på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #225 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jada, han gjør det altså. Tror han faktisk fikk seg en liten oppvekker da han hørte jeg spydde på lørdag. Jeg later ikke som at jeg er kvalm liksom Går trått med jobbinga, får ekstra dårlig samvittighet når jeg får så lav faktureringsgrad for tiden Jeje, sjefen vet hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. oktober 2014 #226 Del Skrevet 21. oktober 2014 Håper det hjelper på litt med hjemmekontor ihvertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #227 Del Skrevet 21. oktober 2014 Håper det hjelper å få hatt hjemmekontor Bra med forståelse og gratulasjon fra sjefen Og hipp hurraaa for 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #228 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Lunsj etterfulgt av tre kvarter på øyet Der røyk intensjonen om å gjøre unna arbeidsdagen til kl 16 Edit: Og det er helt sykt vanskelig å konsentrere seg i dag. Holder på med en oppgave der man må være skjerpa hele tiden, og jeg glemmer hvor jeg var og hva jeg allerede har registrert. Ender med at jeg må gå frem og tilbake hele tiden... (for de av dere som har instagrammen min er det relatert til den måka ) Endret 21. oktober 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #229 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #230 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Jeg har funnet senga allerede. Vi har vært en snartur på IKEA i dag, og på vei dit kjente jeg at det bygde seg opp en heftig hodepine. Kjennes ut som hodet skal implodere. Håper at litt søvn hjelper på! Endret 21. oktober 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2014 #231 Del Skrevet 21. oktober 2014 Huffda, håper at søvnen hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. oktober 2014 #232 Del Skrevet 21. oktober 2014 Huff, ikke noe godt. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. oktober 2014 #233 Del Skrevet 22. oktober 2014 Håper det er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #234 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hodepinen ble borte i løpet av natten Nå er det tilbake på kontoret for å kjempe mot kvalmen Har et møte kl 9... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #235 Del Skrevet 22. oktober 2014 Gode nyheter i dag! Kollegaen har byttet kontorplass, så i stedet for å sitte 2 m bak meg, så sitter han i tillegg 3 m til siden Håper å slippe unna følelsen av at han slurper kaffe og smatter på epleskrott (han har en fin teknikk at han gnager og gnager på eplet, og han blir jo aldri ferdig ) rett bak hodet mitt Jeg kjøpte jo gravidbukse på lørdag, og den har jeg på meg i dag. Sykt deilig. Den gjør at jeg titt og ofte koser litt med muffinmagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. oktober 2014 #236 Del Skrevet 22. oktober 2014 Åh, perfekt at han har byttet kontorplass da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 22. oktober 2014 #237 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hurra for idiotflytting og deilig gravidbukse! Før jeg gikk ut i permisjon i fjor satt jeg i åpent landskap rett ved siden av to stykker jeg bare kalte Pompel og Pilt. De jobbet innenfor samme fagdisiplin, og utførte alle, og jeg mener alle arbeidsoppgaver i fellesskap. Hvis en av dem fikk en e-post, ble den lest høyt før de deretter diskuterte hva som skulle stå i svaret. Seriøst, jeg trodde jeg skulle implodere. Hvordan gikk møtet tidligere i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. oktober 2014 #238 Del Skrevet 22. oktober 2014 Åh, så digg det må ha vært å se at han kollegaen er flyttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #239 Del Skrevet 22. oktober 2014 Møtet gikk bra. Intern oppstartsmøte på et prosjekt jeg skal være med på. Veldig svevende prosjekt, og man finner egentlig ut hva prosjektet er mens man gjør det... Har funnet noe som holder kvalmen unna da! Doc original 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. oktober 2014 #240 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hurra for alt som kan kue kvalmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå