Androide Skrevet 22. oktober 2014 #141 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det går i svisker og biola her om dagen også, med varierende hell Heldigvis er ikke svisker like nasty som jeg fryktet, og surrer man litt bacon rundt og steiker inni ovnen så blir det jo rene delikatessen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #142 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det går i svisker og biola her om dagen også, med varierende hell Heldigvis er ikke svisker like nasty som jeg fryktet, og surrer man litt bacon rundt og steiker inni ovnen så blir det jo rene delikatessen! Nam! Vil tro det nesten er som dadler og bacon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #143 Del Skrevet 22. oktober 2014 Oppdaget litt blod på papiret i stad. Tror ikke det er noe farlig, men ekkelt likevel. Sorry for detaljer, men er tross alt en dagbok er hard i magen om dagen, så tror kanskje jeg tok i for mye da jeg at på do slik at et blodkar i sjeden sprakk. Så lenge det bare var et par dråper, så er jeg ikke veldig bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. oktober 2014 #144 Del Skrevet 22. oktober 2014 Satser på at det bare var litt "hardt" arbeid på do som stod bak det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. oktober 2014 #145 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det kan nok skje, så det går nok fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. oktober 2014 #146 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvis det ikke kommer noe mer blod så er det nok bare blitt ett litt hardt toalettbesøk =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. oktober 2014 #147 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvordan er formen? Du er jo over 10 uker jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 4. november 2014 Forfatter #148 Del Skrevet 4. november 2014 Måtte ha en liten kg-pause Ble ikke noe mer blod, så priser meg lykkelig over at jeg slipper småblødningene og alle tankene rundt det. I morgen er det tidlig ul og jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg til å se babyen og gruer meg dersom vi får dårlige nyheter. Både et par venner og en kollega spøker med at det må være tvillinger, siden jeg har stor mage allerede. Tror heller det er en kombinasjon av luft, treg mage og at jeg bærer livmora fremme (håper jeg ) hvis alt er fint, så kommer vi til å si det til resten av de nære vennene og familien. Av en eller annen grunn har vi heller sagt det til venner enn familie, men tror det har noe med at vi får flere medlidende blikk fra familien hvis det går galt. Er 50% sykemeldt om dagen (husker ikke om jeg har skrevet det før) så da jobber jeg en hel dag, tre halve og har fri en dag i uka. Funker supert, for da kan jeg få spydd fra meg før jeg drar på jobb. Tror kanskje kvalmen er på vei tilbake nå, for i går var jeg bare litt uggen og brakk meg. Og i dag brakk jeg meg litt mer, men har ikke kastet opp ennå har riktignok fått mer hodepine og er trøtt som en strømpe for tiden, men det er mer levelig enn oppkast tre ganger om dagen. Har fått time til jordmor i begynnelsen av desember og har oul lille julaften verdens beste julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. november 2014 #149 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Så fint å høre at du har det bra! håper kvalmen gir seg! Lykke til på ul i morgen!! Endret 4. november 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2014 #150 Del Skrevet 4. november 2014 Lykke til på UL i morgen! Det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 4. november 2014 #151 Del Skrevet 4. november 2014 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 4. november 2014 Forfatter #152 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Takk folkens svangerskapet blir nok mer reelt etter i morgen. Ringte legekontoret i stad for å høre om toxo-testen jeg tok for en uke siden. Resultatet var visst ikke klart før tidligst fredag, så jeg må smøre meg med tålmodighet noen dager til. Tror forresten jeg ikke bare har dilla på makrell i tomat, men all type fisk. I går ville jeg plutselig ha torsk til middag. Jeg som egentlig ikke er så glad i hvit fisk. Men vi lagde en kjempegod fiske- og grønnsaksgrateng. Den ble en slager! Har også litt dilla på Pepsi Max, noe som er rart for en som vanligvis foretrekker cola. Nå smaker vanlig cola skikkelig ekkelt prøver å begrense brusen til helg eller til dager med ekstra mye kvalme. Endret 4. november 2014 av Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. november 2014 #153 Del Skrevet 4. november 2014 Hvorfor har jeg ikke vært her før? Velvell, nå er jeg her Lykke til på ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. november 2014 #154 Del Skrevet 5. november 2014 Lykke til på UL i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. november 2014 #155 Del Skrevet 5. november 2014 Lykke til idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. november 2014 #156 Del Skrevet 5. november 2014 Veldig spent! når er ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. november 2014 #157 Del Skrevet 5. november 2014 Hvordan gikk det på ul i dag? For en FLOTT dag å ha OUL på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 5. november 2014 Forfatter #158 Del Skrevet 5. november 2014 Hvorfor har jeg ikke vært her før? Velvell, nå er jeg her Lykke til på ul! Heisann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 5. november 2014 Forfatter #159 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Takk for lykkeønskinger Da har vi vært på tidlig ul og vi så et bankende hjerte og en mini som var veldig glad i å hoppe alt så bra ut og det kunne være antydning til at det ble en gutt. Men det var litt tidlig å si 100% sikkert ble satt en dag tilbake, så er 11+3 i dag Jeg skal bli mamma Edit: Jeg glemte jo det kuleste! Vi fikk med oss 3D bilder Endret 5. november 2014 av Hvitløk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. november 2014 #160 Del Skrevet 5. november 2014 Gratulerer med vellykket UL!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå