Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Dumt at du kastet opp igjen :( Bra at mannen er snill og ordner frokost på senga da, håper det hjelper, og at formen er bedre utover dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt med oppkast igjen, men supert at mannen stiller opp! Du får ta det med ro og sørge for å få spist nok i dag :) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg bedre etter litt frokost. Tror ikke det blir noe problem å spise nok i dag, for jeg skal til foreldrene mine i dag og mamma kan kunsten å mate en gjest :fnise:

Føler på meg at det blir en god dag i dag :biggrin:

God helg alle sammen :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse mat (både sunn og usunn) ble inntatt i går ;) mamma spanderte til og med en gravid-fuktighetskrem på meg. Tror nok den funker like godt som en vanlig en, men hun var så søt som ville gjøre det :fnise: hun skal også sy gulpekluter til mini.

12 uker og 199 dager igjen :hoppe:

Huff, har begynt å klø så nedentil og leste litt på nett (dumme meg) om bakteriell vaginose. Endte opp med å drømme at jeg fossblødde i senga i natt og da jeg kom meg på do datt babyen ut av meg og ned i do. Turte nesten ikke å reise meg opp av senga da jeg våknet i dag. Heldigvis skal jeg til legen på onsdag, så får ta en sjekk av det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at det er det, lillemeg90. Har vært plaget med det før også og kjenner til symptomene.

Haha, man vet det er en graviddagbok når man føler det er ok å diskutere underlivsplager med fremmede damer :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg har rundet 12 uker, så er det på tide med en jeg-er-gravid-tegn-liste:

- avtagende kvalme

- økende trøtthet (skal ikke den også gå over nå da?)

- får fett hår med en gang

- tykkere hår

- rødere i huden (arr synes mye mer)

- har i hele dag hatt stikking på høyre side i hoftehøyde. Ligamentsmerter?

- den ekstreme luktesansen er ikke like ekstrem

- allerede litt mage helt nederst (baby eller luft, I don't know).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O'lykke! Var hos en venninne i dag som også er gravid, så fortalte henne om kløen. Og hun hadde en ubrukt tube med canesten liggende. Hvitløk er nå en lykkelig, nesten kløfri, gravid kvinne :biggrin:

Ellers har dagen i dag blitt tilbrakt horisontalt på sofaen i vekslende våken og ikke-våken tilstand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der var første gang jeg kastet opp på kvelden. Biola, brunost og vitaminpiller er ikke deilig å få opp igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du var kvitt kløen da hvertfall.. :P

Kan tenke meg biola er bra ekkelt i retur :kvalm: Og spesielt i kombinasjon med både brunost og vitaminer :/

Håper formen er bedre i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...