Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

God tur hjem Hvitløk. Høres ut som du har hatt en herlig ferie, kunne godt tenke meg å dra dit selv en vakker dag :-) Håper flyturen går fint og at du holder deg goood og kvalm, et godt tegn på at alt går som det skal :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk så mye søte dere :blomst:

Turen hjem gikk greit. Gomlet potetgull da jeg ble kvalm og brukte mye pusteteknikk og prøvde å meditere litt da kvalmen ble for sterk. Klarte meg faktisk hele veien med bare et par brekninger. Det var deilig å komme hjem til grønne epler og brød (uten hvetemel). Har litt ferieabstinenser nå, men vi skal spare opp penger til å dra dit igjen :) har vært stuptrøtt i de to dagene her. Gruer meg til jobb i morgen..

Svigermor fikk vite om mini i dag. Hun begynte å gråte :ler: er første barnebarnet hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden oppdatering her. Dagene går i ett med oppkast, jobb, mer oppkast, soving og spising. Så er allerede ganske lei av å være gravid (7+4 i dag). Hormonell er jeg også, så det blir litt ukontrollert gråting også til mannens store fortvilelse.

Sier bare: tgif!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, ikke noe moro å være så dårlig :( Har du måttet si ifra på jobben eller?

Det kan være at du kan få noe Kvalmestillende av legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, det høres ikke noe bra ut :( Er du mye sliten pga jobb? Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg ble mer kvalm når jeg var sliten, og det var som regel også når jeg var sliten (eller hadde slitt meg ut dagen før) at jeg kastet opp :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, det høres ikke noe bra ut :( Er du mye sliten pga jobb? Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg ble mer kvalm når jeg var sliten, og det var som regel også når jeg var sliten (eller hadde slitt meg ut dagen før) at jeg kastet opp :/

Signerer denne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å være så dårlig.. Kanksje det hadde vert lurt å ikke jobbe så mye en periode? Hvile er det eneste som har fungert for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt ifra på jobb, både til sjefen og til de på teamet. Det er ikke så mye å tilrettelegge utenom at kollegaene tar noen av arbeidsoppgavene mine. Noe de sier er greit, men som jeg får dårlig samvittighet av. Har fått spyvikar, slik at jeg kan løpe fra det jeg holder på med og inn på do. Merker egentlig ikke noe sammenheng mellom kvalmen og at jeg er sliten, for jeg føler meg sliten og trøtt hele tiden. Våkner mellom 4 og 5 hver dag av kvalmen og slokner i 8-tiden hver kveld. Merker riktignok at dersom jeg er sulten, så blir jeg ekstra kvalm. Så jeg spiser konstant :fnise:

Jeg føler meg oppblåst og fæl om dagen, så unnet meg en primer i dag. Ser på bildene vi tok på turen og synes ikke jeg ser så fresh ut. Men primeren jevnet virkelig ut huden :biggrin: kunne ønske jeg hadde kjøpt den tidligere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Viktig å unne seg litt ekstra når man går gravid :-) Du ser helt sikkert ikke så oppblåst ut som du tror, gravidgløden er nok på plass! Hvilken primer var det du investerte i da? Er litt på utkikk etter en bra selv, har hatt en fra the balm, men er ikke helt fornøyd med den.

God helg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å unne seg litt ekstra når man går gravid :-) Du ser helt sikkert ikke så oppblåst ut som du tror, gravidgløden er nok på plass! Hvilken primer var det du investerte i da? Er litt på utkikk etter en bra selv, har hatt en fra the balm, men er ikke helt fornøyd med den.

God helg :hjerte:

Kjøpte body shop sin. Nå vet ikke jeg om den er noe særlig god sammenlignet med andre, men den kostet under 200 kroner ;)

God helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg ikke superkvalm :bolledeig:

Det kan enten være:

1. Prøvde et tips om å sove med pute under magen.

2. Sovnet på sofaen i går kveld og våknet ganske sent. Spiste litt da før jeg gikk og la meg. Så kanskje mer mat senere på kvelden gjorde utslaget?

3. Fikk gått ordentlig på do i går kveld, så det var ikke så fullt der i dag morges.

Kanskje det er en kombinasjon? Er hvertfall mye mindre kvalm i dag, bare litt uggen :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...