Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, lillemeg90, Spiremor, Nautika, Lilleninja og j86 :hoppe: morsomt at så mange runder ny uke på mandag :)

Kvalmen har gitt seg litt nå, men sliter litt med å finne ting å spise. De to siste dagene har det gått i pizza og pommes frites for alt annet har salat og krem/majones på seg. Har spist på sånne food courts på kjøpesentrene, og der går det mye i junk food. Mannen har lovt meg at vi skal dra på en ordentlig restaurant i morgen, slik at jeg kan få noen stekte grønnsaker og ordentlig kjøtt :) har tatt med meg knekkebrød og salte kjeks i kofferten som jeg knasker på nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så en såå kul body i dag! Det stod: "Mummy read Fifthy shades of grey.... 9 months ago" :ler: hadde jeg bare visst kjønnet ennå så hadde jeg kjøpt den. Men den var bare i rosa og blå.

Mannen kjøpte en der det stod: "I'll be back! After my nap." :fnise: uansett kjønn, ungen skal visst like actionfilmer ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig lyst på fiskeboller (av alle ting) nå. Men raspede gulerøtter og curry på. Men jeg får ikke spist det før lørdag :(

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er morsomt med sånne bodyer, man får skrevet mye rart på dem!

Du kan jo glede deg til du kommer hjem til fiskeboller, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan jeg krysse av oppkast på lista over svangerskapstegn. Ikke det kuleste når man bor på et hotell og det er 35 varmegrader ute. Men, da jeg fikk opp noe, så stilnet det kvalmen enn så lenge. I dag er planen å ta en rolig dag ved bassengkanten :sol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper resten av dagen blir bra i alle fall! Kos deg, jeg skulle gjerne ha vært der med deg ;)

Du og Spiremormannen får hive dere på neste fly. Så kan mennene drikke øl ved bassengkanten og vi kan nippe i kiwijuice i skyggen på solsengene :jepp:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er knekkebrød og fanta inntatt i håp om at det kan minke kvalmen i morgen. Skal også spise litt før jeg står opp (noe som kan være vanskelig siden jeg må tisse så fælt om dagen). Er skikkelig fysen på m&msene som ligger i minibaren, men de koster 100 kr for et knøttlite glass. Foreslo for mannen at vi kunne gå en tur og se om vi fant en matbutikk, men det var visst ikke aktuelt nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og Spiremormannen får hive dere på neste fly. Så kan mennene drikke øl ved bassengkanten og vi kan nippe i kiwijuice i skyggen på solsengene :jepp:

Knallplan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag med kvalme og oppkast :( men fikk i meg mer frokost i dag enn i går. Problemet er at jeg ikke vil spise grønnsaker og frukt, melkeprodukter (ikke pasteurisert her nede) eller kjøttpålegg (ligger åpent i bufféen og vet ikke hvor lenge det har vært åpnet). Så da gjenstår brødmat. Men jeg tåler ikke hvete så godt, hvertfall ikke til hvert måltid hver dag slik det har vært på ferie. Så da blir jeg dårlig av det igjen. Men i dag var det kyllingpølser og ulike potetvarianter, så jeg spiste masse av det, samt drakk te og bøttet nedpå meg kiwi- og eplejuice :nigo: må ha litt energi til de siste par dagene her nede, for vi skal på et marked i dag og i morgen skal vi på et av verdens største illusjonist-show. Gleder meg :hoppe: elsker sånne type ting!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjede,og at du har blitt så kvalm, men bra med litt ekstra mat!:) utfordrende å spise i et annet land når man er gravid ja! Håper de siste dagene blir fine!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan spise frukt som har skall som tas av/bort, så vidt jeg vet. Så bananer og sitrusfrukter i alle fall. Og melon. Det hjelper litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spise frukt som har skall som tas av/bort, så vidt jeg vet. Så bananer og sitrusfrukter i alle fall. Og melon. Det hjelper litt :)

Ja, jeg vet :) men her på hotellet ligger ferdig skrellet frukt ved siden av uskrellet. Så er redd for at det kan smitte over. Har kjøpt noen Eat Natural barer, så det har hvertfall blitt noe variasjon i dag :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mye mer forsiktig enn jeg var da jeg var på ferie i begynnelsen av svangerskapet! Jeg spiste oppskåret pålegg, frukt og ost, og salat og grønnsaker. Dressinger og majones spiste jeg og. Passet bare på de ordinære rådene fra matportalen ang. gjennomstekt kjøtt og pasteuriserte oster osv. Det var kanskje et hazardspill det da. Men jeg ble jo heldigvis ikke noe dårlig, så det har vel tilsynelatende gått bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet jo at sannsynligheten for at man skal bli smittet er minimal, men jeg er en person som ikke ville tilgi meg selv dersom det skjedde noe med babyen pga at jeg slurvet med kostholdet i utlandet. Så derfor blir jeg litt ekstrem ;) kommer ikke til å være sånn når jeg kommer til Norge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at kvalmen sitter i :(

Bra at du fikk variert maten litt i går da :) Var markedet bra? :nigo:

Kos dere på show i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at kvalmen sitter i :(

Bra at du fikk variert maten litt i går da :) Var markedet bra? :nigo:

Kos dere på show i dag :hjerte:

Vi rakk ikke markedet, men vi gikk rundt i området ved hotellet og var litt ordentlige turister. Sier bare: for en by! Er ikke siste gang vi er her hvertfall. Neste gang blir uten barn, både i og utenfor magen ;) gleder meg noe helt utrolig til show i dag :jepp: blir litt trist av å tenke på at vi reiser hjem i natt. Selv om det blir deilig å komme hjem og få i seg litt kvalmestillende mat ;) Endret av Hvitløk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Showet var utrolig! Skjønner ikke hvordan de får det til. Både "magien" og stuntene. Var en fyr som puttet gifteringen til en dame inn i et hulrom i et eple. Eplet ble plassert på hodet hennes og mens han snurret rundt på en plattform, så skjøt han mot eplet med pil og bue og klarte å treffe ringen med pilen. Samme fyren kuttet en ananas i to med et sverd på en annen dames hode, mens han var totalt blindet. Synd jeg ikke ble plukket ut fra publikum :fnise:

Så hadde du de som trakk kort ut av løse luften, gjorde kort om til fisker og fikk ulike ting til å forsvinne. Publikum ble involvert på mange ulike ting, både noen som ble trukket ut og noe som alle måtte gjøre. Dritkult var det hvertfall!

Nå ligger jeg på hotellrommet og vi venter egentlig bare på å dra. Flyet går om fire timer, så blir en lang natt. Er superredd for å spy på flyet :sukk: får alliere meg med en flyvertinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...