Gå til innhold

Førstegangs gravid


fiat500

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her. Fikk to streker i dag :hoppe: veldig planlagt, og veldig ønsket :) Nå håper jeg bare at spiren klorer seg fast :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Og brått ble verden snudd på hodet..!

For her kom lille Vetle til verden i uke 36+1. Fire uker før tida.

Alt er bra med både han og meg (og pappa'n ;)

Veide 2650 gram og var 45cm lang. Masse mørkt hår og selvsagt verdens skjønneste.

Han overrasket alle, inkludert meg, med å ville ut såpass tidlig. Jeg var jo ikke ferdig med alt jeg skulle ordne.

Men det faller på plass :)

Blir litt ekstra på sykehus, siden han krever litt ekstra mat og må passes litt på i forhold til temperatur og blodsukker.

Men vi gleder oss til at alt er på plass. Håper vi får til ammingen også, så vi kan komme oss hjem.

Selv har jeg vært på sykehuset siden natt til lørdag og er litt rastløs. Vetle kom først natt til mandag.. Den 15. juni klokken 01.36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, PositivPessimist!

Håper dere får komme hjem snart og at lillegutt klarer seg fint :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer  :dagens-rose:

 

Har jeg kanskje glemt å melde meg inn her? Isåfall så gjør jeg det nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og brått ble verden snudd på hodet..!

For her kom lille Vetle til verden i uke 36+1. Fire uker før tida.

Alt er bra med både han og meg (og pappa'n ;)

Veide 2650 gram og var 45cm lang. Masse mørkt hår og selvsagt verdens skjønneste.

Han overrasket alle, inkludert meg, med å ville ut såpass tidlig. Jeg var jo ikke ferdig med alt jeg skulle ordne.

Men det faller på plass :)

Blir litt ekstra på sykehus, siden han krever litt ekstra mat og må passes litt på i forhold til temperatur og blodsukker.

Men vi gleder oss til at alt er på plass. Håper vi får til ammingen også, så vi kan komme oss hjem.

Selv har jeg vært på sykehuset siden natt til lørdag og er litt rastløs. Vetle kom først natt til mandag.. Den 15. juni klokken 01.36.

Gratulerer så mye :-D hvordan var forløpet?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og brått ble verden snudd på hodet..!

For her kom lille Vetle til verden i uke 36+1. Fire uker før tida.

Alt er bra med både han og meg (og pappa'n ;)

Veide 2650 gram og var 45cm lang. Masse mørkt hår og selvsagt verdens skjønneste.

Han overrasket alle, inkludert meg, med å ville ut såpass tidlig. Jeg var jo ikke ferdig med alt jeg skulle ordne.

Men det faller på plass :)

Blir litt ekstra på sykehus, siden han krever litt ekstra mat og må passes litt på i forhold til temperatur og blodsukker.

Men vi gleder oss til at alt er på plass. Håper vi får til ammingen også, så vi kan komme oss hjem.

Selv har jeg vært på sykehuset siden natt til lørdag og er litt rastløs. Vetle kom først natt til mandag.. Den 15. juni klokken 01.36.

 

Gratulerer  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager over termin og her skjer det absolutt ingenting. Fødselen føles ikke noe nærmere nå enn den gjorde for flere måneder siden.

Hvordan gikk fødselen, Nori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk fødselen, Nori?

Ble satt i gang en uke over termin. Fødselen var slitsom, men gikk greit. Ut kom en flott gutt som har rukket å bli 4 uker. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt i gang en uke over termin. Fødselen var slitsom, men gikk greit. Ut kom en flott gutt som har rukket å bli 4 uker. :hjerter_rundt:

Gratulerer :)

Her tror jeg mini snart graver seg ut gjennom magen :P For enn styrke han har nå! I går stakk så og si hele hånden hans ut av meg(ala ned til leddet på lillefingeren(!) Magen er mer skjev en rund da ha begynner å få det trangt og strekker seg som en katt inni der.

Begynner å bli temmelig klar til å møte han nå. Har fått en del vann i kroppen så når jeg våkner er jeg hoven slik at det er ubehagelig å bøye fingre og tær. Og jeg føler meg så stiv når jeg reiser meg. I tillegg er jeg utrolig trøtt. Skal bli deilig å få tilbake "meg selv" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er jeg 28 uker (27+6). ☺️ Gleder meg masse over alle spark og bevegelser fra den lille i magen. Meget aktiv krabat! 😊

Har handlet inn en del klær (bodyer og bukser) og tenker at vi kan vente med resterende til etter fødsel.

Formen er grei. Sliter enda med ekstrem trøtthet og slapphet. Trener ingenting (😁) men prøver å bevege meg så mye jeg kan. Sliter med bekkenet og hjertebank. Ellers tipp topp ☺️ Gleder meg til å hilse på i september!!! 💕

Gratulerer så mye til dere andre nybakte foreldre ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei =) jeg er 7+4 og det var ikke planlagt :P har termin i februar :D

Gratulerer 😄👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

7 + 1 her, 'planlagt' graviditet :) Gleder meg veldig til uke 12 er over, og håper alt vil gå greit fram til da. Termin i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er 5+5 og dette var en planlagt graviditet. :)

Det er fortsatt veldig tidlig i svangerskapet, kjenner jeg er utålmodig til å nå nærmere 12 uker slik at det kan bli offentlig. 

 

Vi gleder oss veldig begge to :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...