Gå til innhold

Hva irriterer deg som bryllupsgjest - og hva irriterer deg/dere som brud/brudepar?


Hilde

Anbefalte innlegg

Som brud syntes jeg det var litt frustrerende da flere gjester svarte på innbydelsen til mine foreldre eller svigerforeldrene. De arrangerte ikke festen.

Noen svarte 1 uke før, selv etter litt purring.

Det dukket opp ubudne gjester på selve dagen. Til middagen. 2 tenåringer med kjæresten, sammen med de budne foreldrene. Pluss et barn på 10 år. 10-åringen lagde støy under brudgommens tale, så både jeg og gjestene gikk glipp av noen setninger :(

Det var 2 stykker som ikke dukket opp, uten å gi beskjed.

Som gjest

Barneflokk som løper om kapp under taler

Full brudgom

En bestemor som var kristen, og protesterte på musikken. Hun fikk det slått av, og stemningen ble litt trykket. Bruden tok en prat med henne, skrudde på musikken igjen. Da forlot bestemoren bryllupet. Hun fikk med seg noen tanter og en onkel av bruden.

Anonymous poster hash: dcfa7...80b

Vet jeg har spurt andre som har fått ubudne gjester i bryllupet sitt, men hva gjorde du? Jeg sitter med tanken om at noen av mine onkler og tanter pleier å drasse med seg sine unger selv om de ikke er bedt. Og den ene skal alltid ha med seg kjæresten sin, som hun da skifter ca hver 14. dag. En tiåring burde ha vet til å holde kjeft når noen snakker mener jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet jeg har spurt andre som har fått ubudne gjester i bryllupet sitt, men hva gjorde du? Jeg sitter med tanken om at noen av mine onkler og tanter pleier å drasse med seg sine unger selv om de ikke er bedt. Og den ene skal alltid ha med seg kjæresten sin, som hun da skifter ca hver 14. dag. En tiåring burde ha vet til å holde kjeft når noen snakker mener jeg da.

Hadde fått min far og svigerfar til å ta seg av sånne ting. Ved å få de til å fortelle de ubudne gjestene at det bare hadde vært å dra igjen. Uinviterte gjester hadde ikke fått bli i mitt bryllup.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...