Gå til innhold

Imax skravler


Imax

Anbefalte innlegg

Hekle på do! Gudbedre! :ler: Hørtes mildt sagt frustrerende ut. Hva med å demonstrativt hekle foran pc-skjermen?

Men jeg tror ikke jeg får til å droppe generalforsamling samme hvor mye jeg kunne tenke meg å komme i bursdagen din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Jeg gleder meg masse!

Er i Oslo i tolvtiden i morra, og har en halvveis avtale med en venninne om treff rundt den tiden, evt tidlig ettermiddag. Hvis det ikke klaffer, så har jeg stygge planer om å overraske brodern.

Så ettermiddagstid kommer jeg tuslende, er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke kan komme Lava, men skjønner at noen ganger skjer alt dessverre samtidig (hadde ikke catch'a hva du egentlig skulle skjønner du).

Murf - du vet hvor vi bor, det er bare å komme! Her er det kaos uansett når du kommer, og sengen er garantert ikke redd opp heller. :fnise:

I dag har jeg bursdag! Blir hele flotte 36 år, og det er jo en fantastisk alder! Sola skinner og jeg fikk SYMASKIN i gave fra gubben og ungene :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Helt fantastisk. Den ser skummel ut, så jeg har ikke turt å åpne den enda. Men så er jeg jo på jobben da, selv om jeg har gjemmekontor i dag. Så jeg får se om jeg tør å titte på den etter hvert. Med symaskinen følger det faktisk med et sykurs, så det må jeg jo bare hoppe på da.

Har nå fått beskjed om at det er 2. gangsintervju til onsdag. Skal forberede en presentasjon av noe slag. Litt pes, spesielt hvis man ikke får jobben og alt maset er for ingen ting. Men no guts no glory!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en strålende helg! Super-duper bursdagsfeiring med jentene på fredag, blir helt rusa av sånne hyggelige sammenkomster! Mange som kom også, og så hadde de med masse flotte gaver (masse bøker!) også. Reker og hvitvin, og litt kake til slutt. Helt perf!

Søndag var det familieselskap. Da gjengen kom kl. 16, var jeg både sliten og sur, så jeg lurte fryktelig på hvorfor jeg pokker skal arrangere sånne greier. Det blir bare mas, og det hjalp ikke nevneverdig at kråka var sliten og gretten hun også. Ja, ja. Ble jo hyggelig etter hvert da, men jeg bør nok vurdere om det er noe vits å ha sånt når det er så mye program ellers (niesen min hadde bursdagsselskap lørdag og da var gubben syk med migrene, så jeg dro alene med mine to).

Fikk solgt barnevognen vår på søndag! Det var deilig. Nå bruker vi en sportstrille som tar mye mindre plass både i gangen og i bilen. Juhuuu! :hoppe:

I morgen er det annengangsintervju. Må lage presentasjon om hva som blir de viktigste utfordringene de første 100 dagene i jobben (!), og hva jeg kan bidra med. Hm. Har ikke begynt, så jeg blir vel sittende utover kvelden i dag. Blir nok trivelig å ha i hus. Er ikke spesielt motivert; forrige gang jeg var med på sånt måtte jeg lage kommunikasjonsplan, og brukte sinnsykt mye tid på det, og ble innstilt som nr. 2. Blæh. Vel, vel, får tro at jeg kanskje får jobben da! Skal uansett bli deilig å bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er 23 og jeg har akkurat blitt ferdig med presentasjonen min til i morgen. Synes ikke akkurat at den er dødsbra, men... :sjenert: Har dårlige vibber, tror ikke jeg når opp denne gangen. Men jeg får dra dit og gjøre en innsats, og så får det bli som det blir.

Nå er jeg stuptrøtt, så satser jeg på at ungene oppfører seg i natt og at jeg i morgen er frisk og opplagt og gjør det bra! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intervjuet gikk bra. Fikk noen ekstra spørsmål da jeg var der, og det ene hadde jeg allerede svart på i presentasjonen min.

Tar nok litt tid før jeg får svar, og jeg prøver å ikke få alt for høye forventninger... ja, ja. Snart får jeg det avklart i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hei-ing. Ingen svar enda. Offentlig jobb skal gjennom en eller annen ansettelseskomitè eller nemd eller noe. TTT - ting tar tid. Så jeg smører tykt på med tålmodighet (som jeg ellers har rikelig av :sjenert: )

Ikke noe videre nytt med jobben heller, flere brev advokatene i mellom. Litt spennende er det om de har tenkt å si meg opp til 1. mai, men det ser neimen ikke sånn ut. Makan til tullball. Nå bør de jo gjøre det de har sagt de skal gjøre! Får jeg ny jobb må vi selvsagt bare forhandle meg ut av jobben, forhåpentligvis noen måneders betaling og gå på dagen. Kunne passe med en lang og fin vår med FRI!

Ellers begynner O å bli temmelig aktiv og slitsom rett og slett! Gubben mener at O er verre enn A var, men det tror jeg ikke, vi har bare glemt det. Det er jo såååå lenge siden!!! :fnise: O klår på alt, er ikke lenger tilfreds med å tutle lenge på gulvet alene, og han kjeder seg fortere. Og klatrer på alt. Så alt er vel normalt får man tro? :ler:

Er ellers dødstrøtt, føler for å legge meg nå. Og klokka er halv åtte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått brystbetennelse. Jippi. Driver og trapper ned på amming, og har nå 1 amming igjen om dagen (morgenamming). Og så blir det betennelse. Ja, ja. Har fått antibiotika og faktisk også piller som stopper melkeproduksjonen! Så da er det slutt for denne gang, og kanskje jeg slipper mer tullball. Så jeg ammer nok en gang til i morgen tidlig, og så er det slutt. Men jeg blir litt bekymret for alle disse pillene jeg skal proppe i meg... :sjenert:

Var borte fra jobb i går og har sagt at jeg blir hjemme i dag også. Jeg er sliten, har vondt i huet (bivirkninger av melkestopppiller?) og er jo mildt sagt lite motivert til å jobbe. Så da tar jeg en dag til hjemme, men tror jeg drar på jobb i morgen. Har faktisk dårlig samvittighet for at jeg er hjemme! Helt utrolig egentlig, når jeg har null nærværsgrunner. Ja, ja.

Har ikke hørt noe om ny jobb, så da er det vel bare å regne med at det ikke ble meg denne gangen. Så da får jeg bare holde på med søking og håpe at det ordner seg.

Leste litt tilbake i dagboka mi, mest for å se om jeg hadde skrevet noe om hvordan A var da hun var like gammel som O. Og der leste jeg jo masse om alt tullet som var på jobben da jeg begynte. Ikke så rart at de tuller nå også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir kvalm av pillene som skal stoppe melkeproduksjonen. Og jeg er veldig glad i å være kvalm... Tror jeg må slutte, orker ikke 14 dager med kvalme hvis jeg ikke må. Få finne på noe lurt for å unngå å få mer betennelse, pumping? Hm.

Har akkurat fått beskjed om at JEG FIKK JOBBEN! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det er rart at du fikk de tablettene, for det er endel bivirkninger, som feks veldig mange som blir kvalme.

Finner ikke noen omtale som sier om hvor kort tid du kan bruke før de funker, men det er beskrevet at du kan få sekresjon 2-3 dager etter du har slutta, og så kan du bruke i en uke til for å bli ferdig.

Det viktigste med betennelse er å få tømt brystet. Blæh. Det betyr enten at du fortsetter på tablettene (kvalm) eller O får spise mye neste døgn, eller at du pumper mye neste døgn. Og så slutter amminga når betennelsen er over.

Hva med å høre med ammehjelpen? De ivrer jo for amming, men har jo tips til de som må slutte brått pga feks medisinbruk.

OG GRATTIS MED JOBB! Feire, feire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillene utgår. Har vært uggen i hele dag, og det er helt uaktuelt å gå sånn. Så jeg får pumpe litt (men nå er jo den verste betennelsen gitt seg), og se det an. Skal slutte å amme nå i hvert fall, så får vi se hvordan det går.

Gir man forresten beskjed til legen om at man slutter/fikk bivirkninger? Hm.

Har vært veldig, veldig glad i dag, for det er strålende sol og jeg har fått jobb! Så får jeg se om jeg får avsluttet der jeg er og kanskje få med meg noen måneders lønn. Er veldig lettet, en spennende jobb venter meg! Og en ting er sikkert: Skal jeg i permisjon igjen, så skal jeg f*£$@ meg ha en skikkelig stillingsbeskrivelse før jeg går ut med underskrift fra sjefen om at det er mine oppgaver.

Og nå er det langhelg! Må bare levere selvangivelsen og så må jeg legge meg, klarer ikke å holde øynene åpne en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har sommerferien begynt. Skrev under avtale med jobben i går, får 5 mnd lønn og kan gå på dagen. Ny jobb i august. Så det må jo sies å være bra, selv om jeg er sur for at de ikke ville ta advokatutgiftene mine. Men det er herlig å ha fri helt til august! Og det er mildt sagt dødsdeilig å være ferdig der, med de kjipe oppgavene og alt det tullet der. Ferdig med det!

Så nå nyter jeg solen, krangler med gubben som er hjemme :fnise: , men jeg (og han) skal nok få tiden til å gå! F.eks. ved å male hus...

Ellers er det mye som skjer utenfor hos oss. Har fått snekker som har lagt på panel og så skal de sette inn ny dør også. Deilig å få det gjort, selv om det koster 50.000...

God sommer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg synes det høres ut som en glimrende løsning! GRATLA med sommerferie og ny jobb og å være kvitt den gamle!

Si fra hvis du brenner etter å passe et ekstra barn en dag i juni, da, vi mangler barnehageplass og driver og utplasserer yngstemann etter "jo flere barnevakter, jo bedre"-prinsippet. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...