Gå til innhold

Imax skravler


Imax

Anbefalte innlegg

Godt tips med minipizzaer Murfern! Kanskje det blir det. tenkte uansett at vi skulle bake litt, det kan være litt å gjøre. Tror også det blir badeland på søndag. Tiden flyr nok!

Er det de sjenerte niesene jeg har truffet?

Jeg måtte tenke etter. Sjenerte? Nei, det er de fra nordnorge. Døtrene til broren min er nok fremtidens Paradise Hotel-deltakere... :fnise:

Og så snør det igjen. Makan. Husker godt at det regnet fra august til desember i 2000 (hadde akkurat fått meg hvit hund...), og denne vinteren går i kategori med den. Så når jeg sitter på gamlehjemmet, med den lille toypuddelen på fanget, og med skjelvende stemme sier jeg: "Jeg husker vinteren i 2009, da det snødde og snødde og snødde" (og så kommer oldebarna mine til å synes at 2009 er en million år siden...) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gubben får 12.000 og jeg 21.000 igjen på skatten! Kanskje denne negative trenden har snudd?!?!?! Håper det! Mamma var forresten hos legen på mandag, og kreften har ikke spredd seg ser det ut til. PUH!

Nå mangler det bare å vinne i lotto i morgen og få tildelt barnehageplass til O til uka! :fnise: (og hvis det går greit, lover jeg å være tålmodig med den gedigne sluttpakka jeg vil ha! :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på intervju! Og grattis med masse penger igjen på skatten, juhuuuu!!

Høres spennende ut med et 2010-prosjekt. Spørs om ikke jeg slenger meg med på den? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2010 prosjekt kan være spennende LT! Men her er det ingen endelig avgjørelse tatt. Får se hvordan følelsen er til høsten! :gjeiper:

I helgen har vi hatt besøk av niesen min som er 9. Hun har vært her fra fredag til kl. 19 i dag. Det har jo gått greit det, men i ettermiddag har det vært seigt. Ikke minst pga av den HERSENS sommertiden. Umulig å få lagt ungene. Nå er klokka halv ti, og vi er så vidt ferdig med legging. A har også vært sånn passe uttafor i dag, og det er såååå utrolig slitsom. Skal bli deilig å komme på jobb i morgen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk videre til annengangsintervju! Dvs. testing først (GJESP), så oppfølgingsintervju etter testen, og SÅ annengangsintervju. 4 stk videre, så det er hard konkurranse.

Ellers har jeg ligget på en 75 cm bred madrass på gulvet i natt, sammen med A som har spydd og spydd og spydd og spydd. Og spyr fortsatt. :tristbla: Jeg hadde planlagt hjemmekontor, får se om det blir særlig til jobbing i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brev i dag om barnehageplass i samme barnehage som A. Men fra 17. august (permisjonen er over 15. juni...) Så vi har nok en utfordring med å få tiden til å strekke til, men da vet vi i hvert fall at vi får ting til å gå opp til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med plass i samme barnehage! Så man får plass i Oslo, altså? Vi har søkt om bytting til en som er nærmere, men fikk avslag. Tar det ikke så tungt, tross alt er det 7 min kjøring til den vi har, og barnet trives veldig godt. Og hvis vi realiserer flytteplaner, så er det greit å ikke bytte barnehage ørti ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får plass i den bydelen der vi bor Murf! Men ikke før 17. august... Lava - hvordan er det med dere? Kanskje vi kan jobbe 50% hver oss og bytte på å ha to barn?!?! :)

Flytteplaner, Murf? Det bør være tilbake hit hvor alt skjer og hvor alle dere kjenner bor! :lur:

Takk for i går Lava - ble du lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Blei det noe jobbing?

Kjedelig med spying. Håper hun er bedre nå!

Og gratulerer med barnehageplass, om enn fra feil dato. ;) Vi hadde en sånn sommer før S begynte i barnehage, det blei forskøvet ferie for mannen og meg, + at alle besteforeldrene brukte en ukes ferie på å passe S. :)

Glemte: Grattis med intervju også! :duskedame:

Endret av kaffedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har fått plass til T i barnehagen til F! Feil bydel, da, og busstur og ståk, men vi er jo veldig fornøyde med barnehagen. Står nå på venteliste til førstevalget borti gata her med begge to, begge har prioritet 3 - så får vi sehva som skjer...

Takk for sist! Ble til halv tolv og syklet hjem i superfart! Veldig stas, gleder meg allerede til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme igjen. Supersliten. Søvnen til O har vært :kjefte: i ferien, og jeg har triplet antall amminger i løpet av ferien (og jeg som skulle slutte...). Svigers er ikke early birds, så vi har måttet ta morgenvakten selv.

Har vært kvalm siden torsdag, mest torsdag, litt fredag også, og er faktisk uggen nå i kveld. Får litt sånn gravid-kvalme vibber, men det er jo fysisk umulig siden jeg har spiral og siden sexlivet ikke akkurat er på topp for tiden :fnise: Så det er vel omgangssyke, bare at jeg slipper å spy. Kjipt uansett. :tristbla:

Men har kommet hjem til snesten all snøen borte og til nyvasket hus! Nabojenta som vasker hos oss har vasket mens vi har vært borte. FANTASTISK! :biggrin:

Vel, nå må jeg vel legge meg, kan ikke regne med særlig velvilje fra O i natt heller (og så var det denne kvalmen da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg virkelig å få nok på jobben. Siden jeg er fokusert på tall for tiden, kan jeg oppsummere i tall:

3 - antall jobbtelefoner jeg har fått siden jeg begynte å jobbe (og en av dem var fra resepsjonen som sa jeg hadde glemt adgangskortet mitt)

1 - antall møter denne uken

0 - Hvor mye jeg får med meg av hva som skjer

7896 - antall timer med surfing av ikke-jobb ting :fnise:

Og nå er det faktisk så ille at jeg har begynt å hekle på do igjen... :sjenert: Det er ganske spesielt å gå fra en superhektisk jobbhverdag til å stort sett bare tulle rundt og pusle med et par smuler som har detti av bordet til vikaren min, unnskyld, direktøren. Det beste er at hun kontrollerer og dobbeltkontrollerer alt jeg gjør. Legger jeg en sak ut på intranettet, kontrollerer hun den etter at jeg har lagt den ut SELV om hun leste gjennom saken før jeg la den ut. Kontrollfreak-faen. :kjempesinna:

Men, så tenker jeg meg litt om: Jeg får lønn (og jobben må punge ut med MASSE penger for meg), jeg har ammefri 1 time om dagen. Og jeg ser noen av disse gamle traverne her. De er først til lunch, sitter ved samme bord og spiser den samme maten HVER DAG. De er sikkert ikke så gira på jobben sin de heller, for å si det sånn. Jeg får jo tross alt en ny, flott jobb i løpet av 2009, ikke sant? :ler:

Ellers ingen ting nytt fra verken advokat eller intervjugreier (men jeg skal jo på annengangsintervju, har ikke fått beskjed om tidspunkt bare).

Men jobb er jobb. Hjemme i går ettermiddag var det fantastisk å kunne ta A på joggesko og fleecegenser, og slippe alt klesstyret. Pælma O i sandkassa i går også, han var ekstatisk! Så nå er det sand over hele huset. :fnise: Men med en sånn ettermiddag får man så utrolig mye mer overskudd. Legging gikk greit også, hadde en utrolig hyggelig puslestund med A før hun la seg. Våren er herlig! :jepp:

Og i morgen er det bursdagen min! Har invitert en haug med venninner, og mange har faktisk sagt ja! Så vi blir nok minst 10 stk. Og så kommer Murfern også! Hun tar en tur til Oslo i helgen, så da kommer hun også og feirer bursdag. Det passer jo helt perfekt! Lava - sikker på at du ikke skal komme likevel? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...