Gå til innhold

Baby, shopping og (litt) bryllup!


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Ser at det kom rester av min også i natt, mye sliiiiim....ørk! :fnise: I tillegg hadde jeg endel vondt i magen i natt, trodde kanskje det var starten på riene, men i dag er de helt borte. Åååååååeeeee...... Må nok bare smøre oss med tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at det kom rester av min også i natt, mye sliiiiim....ørk! :fnise: I tillegg hadde jeg endel vondt i magen i natt, trodde kanskje det var starten på riene, men i dag er de helt borte. Åååååååeeeee...... Må nok bare smøre oss med tålmodighet!

neeeida nå begynner ting å skje :danse::danse::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også tenkt, haha! Vi får se om vi har rett. I morgen skal den nye eieren overta den gamle leiligheten min, så det hadde forsåvidt vært greit om jeg ikke lå på sykehuset akkurat da i alle fall...

Nå skal jeg gjøre meg klar for julebors med styret i fagforeningen som jeg er med i. Vi skal teste ut en ny restaurant her i Stavanger, så det blir spennende. Riene kan altså bare holde seg vekke foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

INGENTING skjer, grrrrrrr..... Vi venter og venter, men mini trives tydeligvis for godt der inne til at hun vil komme ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååårh, ingenting spennende har skjedd! Hadde en ekstra jordmortime i dag pga litt forhøyet blodtrykk i forrige uke. Hun kunne fortelle at selv om slimproppen hadde gått, så kunne en like gjerne føde på overtid som før termin, så der røyk det håpet! :fnise:

Ellers var blodtrykket sunket igjen, urinen var fin, hjertelyden sterk og det så ut som om mini koste seg inni magen. Altså ingenting som tydet på snarlig fødsel. :glare:

Nei, vi må nok bare smøre oss med tålmodighet...

Neste kontroll er om akkurat en uke, så det blir spennende å se om mini kommer før det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17. desember, så jeg er jo ikke akkurat på overtid ennå... Bare den dumme slimproppen som lurte meg litt! Jaja, får være sofasliter en stund til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønne Viola kom til verden 12.12.14 klokken 19.15. Hun var 4250 gram og 52 cm lang, stor jente med de deiligste bollekinnene. Vi storkoser oss med den nye forelskelsen vår! Kommer tilbake med fødselshistorien senere. :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...