Gå til innhold

Baby, shopping og (litt) bryllup!


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Tusen takk, La Traviata!

Da var vognen i boks, det ble denne: Stokke Traiz i sort. Kjøpte også med koppholder, stellevesken i samme serie og denne vognpynten. Så da mangler bare vognposen fra RisaRosa, så er vognen ganske så klar. :laugh:

Mor kjøpte også inn julepresang til mini, fra min mormor og morfar, det ble dette til barnerommet: Teppe og elefant.

Veldig fornøyd med alt!

Her vil jeg følge med! :)

Stokke trailz - er helt forelsket selv. KAN jeg spørre hva alt dette ble?? Vogna må jo være svindyr! Kjøpte du babybagen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Malicious :blomst:

Nå var jeg så heldig at foreldrene mine spanderte vogna, så jeg slapp å trekke kortet selv. :laugh: Men, jeg mener at vogn, inkludert bagdelen, stelleveske og koppholder, ble ca. 10300,- Da var en rabatt på 15% trukket fra, pga at butikken hadde et medlemstibud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Malicious :blomst:

Nå var jeg så heldig at foreldrene mine spanderte vogna, så jeg slapp å trekke kortet selv. :laugh: Men, jeg mener at vogn, inkludert bagdelen, stelleveske og koppholder, ble ca. 10300,- Da var en rabatt på 15% trukket fra, pga at butikken hadde et medlemstibud.

Ah! Hvilken butikk? Lang leveringstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg vil også følge med her!! Gøy å finne en annen gravid her mer på min alder (altså, jeg sier ikke at vi er gamle, bare litt eldre enn gjennomsnittet for førstegangsfødende :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Hvilken butikk? Lang leveringstid?

T.I.N.Y. på Madlatorget i Stavanger. Leveringstiden var på 4-6 uker, mener jeg de sa. Har jo egentlig ingen hast, i og med at hun ikke kommer før i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Jeg vil også følge med her!! Gøy å finne en annen gravid her mer på min alder (altså, jeg sier ikke at vi er gamle, bare litt eldre enn gjennomsnittet for førstegangsfødende :fnise: )

Heisann! :blomst: Så koselig da, jeg føler meg også som en steingammel førstegangsfødende noen ganger! :fnise: Hvor gammel er du og hvor langt e du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :blomst: Så koselig da, jeg føler meg også som en steingammel førstegangsfødende noen ganger! :fnise: Hvor gammel er du og hvor langt e du på vei?

Litt lengre bak i løypa enn deg på begge områder, åtte uker gravid, 34 år gammel (ung? :P:). Men drar jo innpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig Risarosa vognpose bestilt, yeeey! :danse: Synes den er så fin! Her er den: Vognpose. Har hatt lyst på denne siden før jeg ble gravid, haha, og NÅ er den snart min. O lykke!

Nå har vi det aller meste av det vi trenger. Kjøpte til og med en ekstra babydyne her en dagen, da jeg fant et gavekort som straks gikk ut på dato, og det var 40% avslag på alle dyner. Har fra før av kjøpt den minste størrelsen, men tenker at en vil jo trenge en litt større dyne etterhvert, så hvorfor ikke bare handle inn med en gang? :fnise:

Nå trenger vi kluter, febertermometer, nesesuger og sånne småting, pluss gjerne et dynetrekk til. Har bare to i den minste størrelsen, og tenker at vi kanskje burde ha tre?

Bestilte meg også en gravidkjole fra H&M her en dag, pluss noen ammeBHer. Merker at jeg blir større, ja... Gleder meg til time hos lege neste fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Time hos legen i morgen, skal bli kjekt å høre på minien igjen! Har jo ikke vært hos legen før, bare hos jordmor, så lurer litt på om forskjellen er stor... Føler alltid at jordmor har så god tid til meg, noe jeg ser for meg at legen ikke har.

Litt mindre enn tolv uker igjen nå, tiden går fort! Bare syv og en halv uke igjen på jobb, i tillegg til en ukes høstferie om to uker. GLEDER meg sånn til å se henne, finne ut hvem hun ligner på osv. Blir øynene blå eller brune? Håret mørkt eller lyst? Spennende!

Det jeg kjenner at jeg bare vil ha ut av verden nå, er salg av leiligheten min, slik at vi kan begynne å se oss om etter enebolig. Satser på visning rett etter høstferien, og at det ikke tar altfor lang tid å selge. Spennende det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende og litt annerledes dagbok.

Men hvordan er det med bryllup-delen? Planlegger dere noe eller er tema nedprioritert før barnet kommer?

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllup, ja! Det gleder vi oss og til, selvfølgelig, men må innrømme at det kommer litt i skyggen av babyen. Det vi har klart til nå er:

Dato: 29. august

Kirke: En gammel, hvit trekirke hvor jeg ble døpt.

Lokale: Et gammelt, hvitt trehus med stor hage og rosebusker. Tenker at vi kan ha partytelt ute dersom været er fint, selv om selve middagen skal være inne. Lokalet ligger ved sjøen og en kan ha med medbrakt drikke selv.

Fri bar: Har begynt å kjøpe med oss konjakk, Baileys, Vodka osv når vi er innom tax free.

Jeg vil ha et litt laidback bryllup med roser i norgesglass som dekorasjoner, blomster i håret og en kjole noe a la Cecilie Melli sin Mariakjole eller en av kjolene til Leila Hafzi. Når det kommer til mat, har vi avtale med et cateringselskap som heter Kokkene kommer i oktober, og tror kanskje vi velger dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JIPPI! Vi har kjøpt HUS! Og det er, om jeg må få si det selv, SKAMFINT! :fnise:

Var på visning på søndag, egentlig bare for å sondere markedet litt, og så falt vi pladask! Huset er et murhus fra 1920, akkurat den stilen jeg elsker. Høyt under taket, store vinduer, et kjøkken med både gass, wok og induksjon, fire soverom og en diger hage med jacuzzi, epletrær og bærbusker. Jeg føler meg så heldig!

Vi overtar egentlig 1. januar, altså etter at mini er født, men vi har mulighet for å overta i desember dersom vi skulle ville det. Gleder meg sånn til å innrede barnerom!

O lykke! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, så gøy!! Gratulerer!! :strix:

Nysgjerrig jeg....har du lyst til å sende link på PM eller noe? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...