Gå til innhold

Baby, shopping og (litt) bryllup!


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Ikke sant?? Er helt forelsket i den babygymmen! Har vært på jakt etter den i evigheter, men selvfølgelig ville ikke Mothercare sende til Norge. Og det ville ingen av selgerne på ebay heller. Så jeg var ganske gretten en stund. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kamerat av mannen som bor i London tar den med. Gleder meg til å pakke den ut! :laugh:

Nå er det snart tid for middagslaging her. Tenkte å prøve ut denne oppskriften: Grønnpepperlaks.

Ser så god ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles syk....Så nå MÅTTE jeeg bare bestille litt koseklær til meg selv som jeg kan daffe rundt i etter fødselen... :biggrin:

Pysjbukse i fleece

Trikotpysjamas

Kosesokker

Og bittelitt til mini:

Sett med lue og tøfler

Sånn er det bare når en er hjemme fra jobb tre dager på rad... Kjenner at jeg nesten blir stresset med tanke på permisjonen som starter om fire og en halv uke! :gullengel::icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det diggeste å gå i! :D jeg har hamstert gode bukser og kosesokker :nigo:
har ønsket meg flanellpysj til jul. jeg gjør det hvert år, fordi jeg liksom mååå gå i det hele romjula. haha.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et MUST med pysjer i romjula! Og særlig dersom en nettopp har født, haha!

ja, så egentlig burde jeg si at jeg trenger MINST tre..... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg endelig litt bedre, hurra! Dermed tar jeg med meg samboeren på en tur til XXL for å kjøpe noen julegaver, og deretter til Ikea for å hamstre stearinlys. ORKER ikke å bare sitte inne for fjerde dag på rad...

Tror vi skal gi Ulvanggensere (De som de bruker på Farmen) til foreldrene våre til jul, og jeg vet at samboeren min også ønsker seg en. Jeg også, forresten! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var presangen til far også i boks!

Skal kjøpe til:

Mor

Bror

Mini i magen

Venninne M

Venninne S

Moster

Onkel

Farmor

Mormor

Morfar

Har kjøpt til:

Elsklingen- Londontur i mai + woolland ullbukse

Venninne E- Victorias secret nattkjole

Venninne T: https://www.victoria...talogueType=OLS

Venninne SE: Riviera maison la cucina

Venninne El: Kahlervase og grytekluter fra Lexington

Venninne V: Gavepakning med hasselnøtthonning, pesto, pære- og valnøttsyltetøy, tapenade, pistasjekrem og kjeks fra Olivier. til far også i boks!

Far: Ulvang strikkegenser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk litt tilbake i tråden her for å oppdatere meg selv på hva vi fremdeles trenger til babyen:

Trenger:

Vogn og vognpose (Får av foreldrene mine, snille!) Vognen er på plass, vognpose fra RisaRosa bestilt.

Newbornseat til tripp trappen Skal kjøpes i løpet av den neste uken, er på 20% tilbud ut oktober.

Mer Ulltøy Har kjøpt litt, og ønsker oss i barselpresanger.

Flere sengesett Har nå to i minste størrelsen, og et i den neste. Haster dermed ikke med flere.

Kluter av alle slag Har kjøpt seks muslincloths fra Mothercare. Trenger flere!

Neglesaks for barn

Febertermometer Kjøpt!

Smokker Kjøpt tre stykker.

Babygym Bestilt, kommer til Norge neste helg.

Laken (Tisselaken?) Har to vanlige og ett tisselaken. Holder foreløpig.

Babycall

Tåteflasker Har to stykker. Holder foreløpig.

Sterilisator?

Ikke så mye som mangler nå! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oh, hvilken butikk har 20 % på newbornseat? fin julegave til søster som får baby over nyttår :laugh:

Nå er du snart i mål! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny i Stavanger, aner ikke om de har flere filialer andre steder i landet? De har i alle fall ofte gode tilbud, og er du medlem får du alltid 15% rabatt på alle kjøp. Me like!

Tror jeg må sende mannen ut etter det newbornseatet i dag eller i morgen, vil ha NÅ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...