Gå til innhold

Baby, shopping og (litt) bryllup!


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brylluppet.

 

Var bare helt utrolig fantastisk. I tillegg til at jeg verdens flotteste mann sa ja til hverandre, fikk vi dele denne dagen med alle våre venner og kjære. INGEN av de 54 inviterte meldte avbud, helt herlig! :bolledeig:

 

Dagen startet hos frisøren min sammen med mine to barndomsvenninner som var forlovere. Vi koste oss med champagne, sushi, frukt og snop mens vi ble friserte og sminket etter alle kunstens regler. Så var det på med kjoler før vi ble hentet av lillebroren min som kjørte oss til kirken.

 

Jeg var så spent da far og jeg sto utenfor kirkedøren! Men merkelig nok var jeg ikke nervøs, følte bare gleden boble inni meg. Vi gikk oppover gulvet til "Theme of Forest Gump", helt nydelig og litt anderledes. Mannen min, som hadde grått (han er SÅ lettrørt! :biggrin: ), sto der framme og alt føltes bare riktig.

 

Etter vielsen dro vi ned til lokalet vi hadde fått låne gjennom svigerfar, et gammelt hvitt trehus som var pyntet helt nydelig med roser i forskjellige rosanyanser, brudeslør, norgesglass som vaser, sølvlysestaker og hvite duker. Det var så flott og virkelig verd strevet vi hadde på forhånd. Det er klart at det er mer jobb med et lokale hvor du må ordne alt selv, i forhold til å ha festen på et hotell, men jeg angrer ikke et sekund. Det ble så utrolig koselig og personlig synes jeg.

 

Bildene ble tatt rett nedenfor lokalet, ved sjøen. Broren til mannen min var fotograf og bildene han tok ble fantastiske! Ikke sånne typiske oppstilte brudebilder, men masse forskjellige øyeblikksbilder av oss alene, med Viola og med forlovere. Vi sparte en del penger på å gjøre det på denne måten, og det var absolutt det riktige for oss.

 

Middagen ble levert av Kokkene kommer og de serverte oss en nydelig treretters med kamskjell til forrett, ytrefilet av hjort til hovedrett og en sjokoladesandwich med jordbærsalsa til dessert. Nam!

 

Og talene. SÅ mange flotte taler! Høydepunktet var selvsagt mannens tale til meg, den var så utrolig ektefølt og fin. :herremann: Tror vi satt ved bordet til rundt 23.30.

 

Deretter var det poloinese, brudevals til The Godfather theme, dansing, drikking, kaker og mingling. Vi stakk vel fra festen og til brudesuiten vi hadde bestilt rett før klokken tre på natta, de siste gjestene gikk i firetiden. Mannen hadde fikset den flotteste suiten med utsikt over hele halve Stavanger, musserende vin, roseblader, håndlaget sjokolade og selvfølgelig frokost på rommet dagen etter. Herlig avslutning på brylluppet! :biggrin:

 

Bryllupsreisen til Roma var også noe av det flotteste jeg har vært med på. Nyyyyydelig vær, masse god mat, sightseeing, et lite, romantisk hotell med en minibalkong ut mot Barberinifontenen. Kunne ikke blitt bedre! ÅÅÅÅÅÅååååå, jeg vil gjøre alt sammen om igjen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder graviditeten er det fremdeles early days. Vi bestemte oss for å starte prøvingen med en gang mensen kom tilbake, og tror dere ikke frøet var sådd etter PP1! :fnise: Jaja, forhåpentligvis vil lille V og lille frø få stor glede av hverandre etterhvert, siden de blir så nære i alder. Men jeg kan også se for meg at det kan bli noen strevsomme år med to små med bare 18 måneders aldersforskjell... :icon_lol:

 

Uansett, vi er utrolig takknemlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herlighet for et bryllup! Finfint beskrevet, som om jeg selv var der! Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er bare 4+5 dersom jeg regner ut fra forrige menstruasjon. Så ingen (utenom mannen selvfølgelig) vet noe ennå. Håper bare at alt går fint og at svangerskapet blir like lett som det forrige... Noe som det vel kanskje ikke blir siden jeg nå har minien på ti måneder som stabber rundt omkring og krever sitt. :laugh:

 

Jeje... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...