Gå til innhold

Noen som føler at de aldri møter drømmemannen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aha. Ja, tenkte jo ikke på at ikke alle her er i 20-årene! Da er det jo klart at vi har litt ulike synspunkter på dette. Men det at man har hatt det vanskelig tidligere i livet betyr jo ikke at man ikke kan være en god partner? Det at en person har hatt det vanskelig tidligere livet kan faktisk være en stor fordel. Man lærer da hvordan man skal håndtere motgang, noe man vil ha god nytte av senere i livet. Jeg f.eks har hatt problemer med sosial angst, lav selvfølelse, ensomhet og depresjon i tidlig 20-årene, noe jeg nå har jobbet med meg gjennom. Jeg har gått fra å ikke kunne gå på butikken alene til å være helt komfortabel med å gå ut på et hvilket som helst utested edru alene og snakke med hvem jeg måtte ønske. Ja, det har vært vanskelig, men jeg tror ikke jeg hadde vært der jeg er idag uten disse erfaringene. Synes egentlig det er lurt å la fortid være fortid og heller fokusere på hvor god en mann er som partner akkurat nå.

Anonymous poster hash: 6b6c8...895

Akkurat der er jeg enig. Motgang gjør ofte sterk, og gir mulighet til utvikling. En bør gi folk muligheten til å vise litt personlighet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok at hvis jeg per i dag hadde møtt på drømmemannen, så ville jeg vært så sikker på at jeg ikke er bra nok, at jeg ville unngått ham. For å slippe avvisningen.

Akkurat sånn har jeg også blitt..synd det der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle vet hvor hysteriske gamerjenter kan bli når det er feil tid i måneden og de taper i spill... Anonymous poster hash: 460cf...592

Nå vet jeg ikke hva slags spill du sikter til, men spillet vi møttes i og spill vi spiller sammen er ikke spill man kan tape. Du mener kanskje tetris osv ;)

Vi vet jo alle hvor lite opplyst du er som skjærer alle gamerjenter under en kam basert på en videosnutt.

Anonymous poster hash: cda37...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Men....det finnes ingen drømmemann damer.....De har masse feil og mangler alle sammen....Før eller siden vil dere bli irritert på han og det dere så på som romantisk og vakkert, i starten av forholdet vil fremkalle irritasjon og vemmelse etterhvert.....Fryktelig synd, men slik er virkeligheten....

Skillsmissestatistikken er på nesten 50% ! ! !

Jeg vil anta det er lurere å bare forvente å kunne få en alright mann som har et par kvaliteter man setter pris på...altså en mann som ikke har noen store dealbreakere for deg.....Tror vi har for høye forventninger til partner idag jeg.......man skal liksom være perfekt på alle områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig nok å finne en ordinær jente og om jeg finner en så hadde jeg vel verken turt å prøvd meg eller hatt sjans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tviler vel på at jeg noensinne kommre til å treffe drømmemannen. Jeg kunne godt tenkt meg å møte en helt ordinær fyr der det er en viss kjemi, både fysisk og mentalt, men det ser ikke ut til at jeg klarer det heller.

Og nei, jeg er ikke villig til å gå inn i et forhold til noen jeg ikke har følelser for, som ville vært konsekvensen av "å senke kravene". Jeg trives veldig godt alene, så å finne meg en mann er ikke en nødvendighet, men det hadde vært hyggelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men....det finnes ingen drømmemann damer.....De har masse feil og mangler alle sammen....Før eller siden vil dere bli irritert på han og det dere så på som romantisk og vakkert, i starten av forholdet vil fremkalle irritasjon og vemmelse etterhvert.....Fryktelig synd, men slik er virkeligheten....

Skillsmissestatistikken er på nesten 50% ! ! !

Jeg vil anta det er lurere å bare forvente å kunne få en alright mann som har et par kvaliteter man setter pris på...altså en mann som ikke har noen store dealbreakere for deg.....Tror vi har for høye forventninger til partner idag jeg.......man skal liksom være perfekt på alle områder.

A m e n ! !

Vi er jo bare mennesker.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men....det finnes ingen drømmemann damer.....De har masse feil og mangler alle sammen....Før eller siden vil dere bli irritert på han og det dere så på som romantisk og vakkert, i starten av forholdet vil fremkalle irritasjon og vemmelse etterhvert.....Fryktelig synd, men slik er virkeligheten....

Skillsmissestatistikken er på nesten 50% ! ! !

Jeg vil anta det er lurere å bare forvente å kunne få en alright mann som har et par kvaliteter man setter pris på...altså en mann som ikke har noen store dealbreakere for deg.....Tror vi har for høye forventninger til partner idag jeg.......man skal liksom være perfekt på alle områder.

Ikke nødvendigvis slik at drømmemannen trenger være perfekt. Så langt der ifra.

Holder han ut med yours truly er mye gjort.

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for godt til å være sant - er det vel nettopp det. For godt til å være sant.

Så kanskje Mr.maybe kan være din drømmemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ikke nødvendigvis slik at drømmemannen trenger være perfekt. Så langt der ifra.

Holder han ut med yours truly er mye gjort.

Ja så bra å høre at det finnes den typen mennesker fortsatt.....Det handler vel om at vi alle har masse feil og mangler....og det å ha en partner som fyller litt ut på dem...og kan hjelpe til å få det beste ut av meg, så er livet perfekt etter min mening......For meg handler det om å finne en god dame....og i god mener jeg å ha medmenneskelige kvaliteter som empati og kjærlighet...god dose humor....ikke ta seg selv så høytidelig....

Kjærlighet skal ha litt spenninger...krangler kommer før eller siden...hvor voksent og saklig man gjør dem er vel mye den avgjørende faktoren om man passer sammen.

Høres brutalt ut....men om man faktisk tenker litt på en person som betyr mye for en og tenker.....Hva om du døde fra meg imorgen uten forvarsel? Hva ville jeg følt da? Så har man en person i livet sitt som man krangler litt med, så har det iallefall vært sundt for min del å reflektere litt på dette......Man ser ofte ikke verdien i noe før man mister det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Min "drømmemann" trenger heller ikke være perfekt, men vi må ha en viss kjemi og det må føles riktig. Nå som jeg har begynt å date en del så opplever jeg at så og si alle menn jeg møter vil møte meg igjen, mens det hittil har alltid vært noe ved dem som får meg til å tenke at vi ikke passer sammen i et forhold. Jeg vil ikke drive veldedighet heller, å fortsette å date menn jeg egentlig ikke har tro på som kjæreste. Dessuten har jeg barn så jeg må være litt sikker i min sak når jeg først skal bli sammen med noen. Nå trives jeg greit alene, og har ikke hastverk med å finne meg noen, så å gå inn i et forhold med noen bare for å være i et forhold er meningsløst. Jeg har troa på å møte en det klaffer med etter hvert, jeg må bare ta tiden til hjelp tenker jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så bra å høre at det finnes den typen mennesker fortsatt.....Det handler vel om at vi alle har masse feil og mangler....og det å ha en partner som fyller litt ut på dem...og kan hjelpe til å få det beste ut av meg, så er livet perfekt etter min mening......For meg handler det om å finne en god dame....og i god mener jeg å ha medmenneskelige kvaliteter som empati og kjærlighet...god dose humor....ikke ta seg selv så høytidelig....

Kjærlighet skal ha litt spenninger...krangler kommer før eller siden...hvor voksent og saklig man gjør dem er vel mye den avgjørende faktoren om man passer sammen.

Høres brutalt ut....men om man faktisk tenker litt på en person som betyr mye for en og tenker.....Hva om du døde fra meg imorgen uten forvarsel? Hva ville jeg følt da? Så har man en person i livet sitt som man krangler litt med, så har det iallefall vært sundt for min del å reflektere litt på dette......Man ser ofte ikke verdien i noe før man mister det.

En persons imperfeksjoner er en annens perfeksjoner. Jeg tror de fleste leter etter en de har en god kjemi med(selv om det og nok kan komme etterhvert). Men så er det jo noen ganger sånn at man skal passe inn i hverandres liv, og at alle har noen men forskjellige preferanser. Og alle har nok en liten liste hvis de blir bedt om å liste opp, men når de først møter en person som treffer en på rette måten, så vil mye av det forsvinne.

Den siste tankerekken er jo ikke egentlig feil. Å tenke etter hvilken betydning en person har for en er ikke brutalt, men heller en ærlig vurdering hvis en ser etter fremtiden i et forhold.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...