Gå til innhold

Noen som føler at de aldri møter drømmemannen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sure. jeg mistenker uansett at han ikke er interessert nok. " ikke mulighet til å involveres" - "det passer ikke" ol er vanligvis bare dårlige unnskyldninger

Vi bor i forskjellige land, har forskjellige kulturer. Han har sagt han er villig til å forlate alt, men jeg har sagt nei. Jeg får ikke flyttet til han fordi familien hans ikke ville godtatt det.

Han ville derfor ha hatt en ny start om vi skulle vært sammen, men jeg har sagt han ikke får lov til å forlate sønnen sin, noe han har sett seg enig i.

Så nei, det er ikke at han ikke er interessert nok, eller homo. Så du kan mistenke alt du vil, men sannheten er en helt annen.

Anonymous poster hash: 08876...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettet møter jeg ofte de sosialt klønete, de uten dameerfaring som tror nettdating er en lettvindt vei til kjæreste, bitterpikkene og mammadaltene. Jeg er ikke superkresen, men jeg orker heller ikke i en alder av 30+ å drive sosialtrening og oppdragelse av et annet menneske.

Anonymous poster hash: 9f377...b0d

Det er jo ikke akkurat store jobben som trengs å bli gjort for å gjøre noen om til forholdsmateriale. La oss si en mann i 30-årene uten dameerfaring, som er personlighetsmessig en grei type. Du skal ikke se bort ifra at han går i fra seg ulike depressive tanker ved sine sjanser med kvinner, og kanskje nervøsitet i løp av en måned. En må også tenke litt på slike ting. Kanskje noen er fryktelig greie og gode partnere, men har bare slitt litt med å dra damer, pga at de ikke var modige nok, hadde mange venner osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat store jobben som trengs å bli gjort for å gjøre noen om til forholdsmateriale. La oss si en mann i 30-årene uten dameerfaring, som er personlighetsmessig en grei type. Du skal ikke se bort ifra at han går i fra seg ulike depressive tanker ved sine sjanser med kvinner, og kanskje nervøsitet i løp av en måned. En må også tenke litt på slike ting. Kanskje noen er fryktelig greie og gode partnere, men har bare slitt litt med å dra damer, pga at de ikke var modige nok, hadde mange venner osv.

Ja,jeg ser den. Jeg forkaster ikke folk med en gang. Treffer jeg noen jeg virkelig liker er jeg villig til å hjelpe dem på vei.

Det jeg ofte har erfart er imidlertid at det følger med endel holdninger og innstillinger hos disse mennene som er vanskelig å endre. De har ofte fått et spesielt kvinnesyn etter mange år uten damekontakt. Mammadalter er ofte ekstremt vanskelige å avvenne fra moren osv..Jeg liker generelt ikke å prøve å forandre på folk, og mener det oftest er for sent når man er blitt i 30-årene. Men som sagt, treffer jeg en jeg liker ser jeg gjennom fingrene på enkelte småting,så klart.

Anonymous poster hash: 9f377...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat store jobben som trengs å bli gjort for å gjøre noen om til forholdsmateriale. La oss si en mann i 30-årene uten dameerfaring, som er personlighetsmessig en grei type. Du skal ikke se bort ifra at han går i fra seg ulike depressive tanker ved sine sjanser med kvinner, og kanskje nervøsitet i løp av en måned. En må også tenke litt på slike ting. Kanskje noen er fryktelig greie og gode partnere, men har bare slitt litt med å dra damer, pga at de ikke var modige nok, hadde mange venner osv.

Jeg syns ikke det er tiltrekkende med en mann uten dameerfaring.

Sorry, men sånn er det bare.

Jeg vil ha en mann som vet hvordan han tilfredsstiller en dame, er selvsikker og har erfaring med hva som må til for at et forhold skal fungere.

Fryktelig grei (Fryktelig og grei samtidig?) er ikke nok til å tenne meg dessverre, må være litt erfaren.

Det er nå bare meg da.

Jeg tenner ikke på kløning, jeg vil ha en Mann.

Anonymous poster hash: a0d6a...ae2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på date med usikre menn som ikke er fornøyd med seg selv, det er bare ikke attraktivt for meg hvertfall.



Anonymous poster hash: a0d6a...ae2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere forstår ikke det da at dersom flere tenker på den måte, fører det til at de blir mer usikre og dermed får ingen dameerfaring? De blir leie seg og nervøse, noe som ikke er attraktivt. Det er altså en tendens som forsterker seg selv, og dere kunne funnet flotte typer om dere var villige til å gi dem den selvtilliten i begynnelsen. Så forsterker den seg selv etterhvert. I og med at dameerfaring, gir mer dameerfaring.

Veldig gode partnere, blir dermed gått direkte forbi, fordi at ingen har lyst å gi dem den sjansen.

Endret av EnFyr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selverklærte snille guttene,som samtidig er uten dameerfaring er ofte veldig mistenksomme og sjalu og har lav selvtillit. De er ofte ikke så snille lenger heller, når man sier man vil slutte å treffes. Jeg har ofte hatt problemer med å bli kvitt slike såkalte snille gutter, som synes veldig synd på seg selv og mener jeg neærmest skal drive veldedighet,og fortsette å date dem bare fordi de er så snille..



Anonymous poster hash: 9f377...b0d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selverklærte snille guttene,som samtidig er uten dameerfaring er ofte veldig mistenksomme og sjalu og har lav selvtillit. De er ofte ikke så snille lenger heller, når man sier man vil slutte å treffes. Jeg har ofte hatt problemer med å bli kvitt slike såkalte snille gutter, som synes veldig synd på seg selv og mener jeg neærmest skal drive veldedighet,og fortsette å date dem bare fordi de er så snille..

Anonymous poster hash: 9f377...b0d

Alt jeg sier er at de uten så mye dameerfaring kan bli gode partnere på sikt, dersom noen først vil ha dem :) Kanskje bedre enn mange av de som virker flotte etter en date, eller som er veldig tiltrekkende.

Endret av EnFyr
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir det når de fleste kvinnene ser etter de samme attraktive mennene i det øverste sjiktet. Da har de selvfølgelig mange å velge mellom.

Anonymous poster hash: d67fe...074

Ulikt fra menn mener du? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en sånn som føler dette. Jag har ingen høye krav annet enn at kommunikasjonen må kunne være god og at han ser sånn passelig ok ut og ikke er en gris (hygienisk sett). Jeg fant en hvor kommunikasjonen går fantastisk, men han vil kun ha meg som venn og ingenting annet fordi jeg ikke oppfyller kravene hans til bakgrunn og utdanning. Jeg har ikke bra nok utdanning i følge ham. Jeg tar en mastergrad i et realfag og han er siv.ing. :sukk: Sånn sett kanskje like greit å finne seg en annen. Men hva da er en drømmemann?

Anonymous poster hash: 7cae2...239

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt han men han er ikke enig og kommer aldri til å forlate kona... Allikevel slipper ikke forelskelsen taket.



Anonymous poster hash: 45cf2...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulikt fra menn mener du? ;)

Nå sier jo de fleste damene i tråden at det er mange menn som har vært og er interessert i dem, bare at de ikke er interessert i de mennene de faktisk kan få.

Så nei, men leter ikke bare etter damer i det øverste sjiktet. Det er det kvinner som gjør.

Anonymous poster hash: c9b21...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sier jo de fleste damene i tråden at det er mange menn som har vært og er interessert i dem, bare at de ikke er interessert i de mennene de faktisk kan få.

Så nei, men leter ikke bare etter damer i det øverste sjiktet. Det er det kvinner som gjør.

Anonymous poster hash: c9b21...a48

Eh...? Jeg vet om mange menn i 30- og 40-årene som er evig single fordi de har utseendekrav og alderkrav til dama. Hvis ikke begge infries på høyeste nivå er det ikke godt nok. Deres eget utseende er de mindre opptatt av.

Anonymous poster hash: 9f377...b0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...? Jeg vet om mange menn i 30- og 40-årene som er evig single fordi de har utseendekrav og alderkrav til dama. Hvis ikke begge infries på høyeste nivå er det ikke godt nok. Deres eget utseende er de mindre opptatt av. Anonymous poster hash: 9f377...b0d

Jeg kjenner typen.

Dersom de ikke er i den kategorien som til enhver tid har tre forskjellige damer de puler på, så er de i kategorien "får seg aldri noe".

Hvis de er i den første kategorien så har de ingen grunn til å slå seg til ro, hvis de er i den andre kategorien så er det bare en forsvarsmekanisme.

Anonymous poster hash: c9b21...a48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte drømmemannen og var i et forhold med han i 5 år, ingen tro på at det kan skje igjen.



Anonymous poster hash: ac9ca...80b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns ikke det er tiltrekkende med en mann uten dameerfaring.

Sorry, men sånn er det bare.

Jeg vil ha en mann som vet hvordan han tilfredsstiller en dame, er selvsikker og har erfaring med hva som må til for at et forhold skal fungere.

Fryktelig grei (Fryktelig og grei samtidig?) er ikke nok til å tenne meg dessverre, må være litt erfaren.

Det er nå bare meg da.

Jeg tenner ikke på kløning, jeg vil ha en Mann.

Anonymous poster hash: a0d6a...ae2

Ja, man ønsker jo en partner på noenlunde nivå med en selv når det gjelder erfaring. En godt voksen mann som er omtrent jomfru vil aldri være interessant for en kvinne i 30-årene med normal erfaring. Han må heller satse på en mer uerfaren/forsiktig/ung kvinne.

Anonymous poster hash: d08a1...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jeg ikke har møtt drømmemannen fordi jeg ikke er drømmekvinnen. Og jeg tror ikke jeg kan bli det heller. Så forstår egentlig den som ikke vil ha meg. :) Jeg satser på kjæledyr i stedet. De liker meg i hvert fall. Og jeg elsker dem.



Anonymous poster hash: d08a1...923
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man ønsker jo en partner på noenlunde nivå med en selv når det gjelder erfaring. En godt voksen mann som er omtrent jomfru vil aldri være interessant for en kvinne i 30-årene med normal erfaring. Han må heller satse på en mer uerfaren/forsiktig/ung kvinne.

Anonymous poster hash: d08a1...923

Trøbbelet er vel det at en ikke får napp hos de under tredve uansett, om du er sånn i slutten av tredveårene selv. Og hva er egentlig forskjellen på en mann som ikke har vert med så mange kvinner og ikke? Han greier nå å gjøre alt som noen andre gjør, han kommer jo over tristheten ved å ikke finne noen etter hvert og sex skulle da ikke vert store kunsten. En skaper i alle fall en selvoppfyllende tendens der noen faller utenfor samlivsmarkedet, noe som gjør de trist og muligens nervøse, som igjen gjør at de ikke er attraktive. Må si at mange av dere er lite smarte, det fører jo igjen til at færre lever i gode samlivsforhold på slutten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En godt voksen mann som er omtrent jomfru vil aldri være interessant for en kvinne i 30-årene med normal erfaring. Han må heller satse på en mer uerfaren/forsiktig/ung kvinne.

Anonymous poster hash: d08a1...923

Jeg ser ikke problemet.

Jeg har kun vært med jomfruer av menn og det har gått helt fint, selv om de jeg var med var svært klengete og det var grunnen for at det ble slutt.

Alt jeg sier er at de uten så mye dameerfaring kan bli gode partnere på sikt, dersom noen først vil ha dem :) Kanskje bedre enn mange av de som virker flotte etter en date, eller som er veldig tiltrekkende.

Så lenge man slipper at de blir klengete på lang sikt så er jeg all game. :)

Anonymous poster hash: 7cae2...239

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...