Gå til innhold

Noen som føler at de aldri møter drømmemannen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg møter en mann som er tiltrekkende, så blir det bare sex. Får kjempedårlig selvtillit av det. Og nå går jeg rundt å tror at jeg ser stygg ut.

Hvis jeg møter en som jeg ikke føler tiltrekning til, så er han selvfølgelig seriøs mot meg. Typisk.

Noen som kjenner seg igjen? Er jeg alene om å ha det sånn eller er vi flere? Jeg sliter med følelser for en mann jeg tror jeg aldri kan få. Utrolig irriterende!.



Anonymous poster hash: 2a914...3be
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen. Dame på 39, singel siden 2009. Får ikke en gammel flamme ut av hodet, men han og meg blir det aldri. Vil så gjerne treffe en ny, men det skjer jo aldri.

Anonymous poster hash: 7a52f...596

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Dame på 39, singel siden 2009. Får ikke en gammel flamme ut av hodet, men han og meg blir det aldri. Vil så gjerne treffe en ny, men det skjer jo aldri.

Anonymous poster hash: 7a52f...596

Har hatt det slik en gang før i livet mitt. Og nå er det en annen person som jeg tror jeg aldri kan få som sitter i hodet på meg. Og jeg vet hvor lang tid det gikk med han som jeg hadde kjærlighetssorg om tidligere. Det tok flere år før jeg var i stand til å forelske meg igjen. Og nå sitter jeg i "saksa" igjen ;).

Har kun en mann i hodet, og de andre mannfolkene som sier de er interesserte, har jeg ikke lyst å møte engang. Frustrerende! Godt at jeg ikke er alene om slike følelser.

Anonymous poster hash: 2a914...3be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt han som for meg er drømmemannen. Bare så synd at han mest sannsynlig ikke synes jeg er drømmedama... Får han ikke ut av hodet! Typisk meg å falle for menn jeg ikke kan få.

Anonymous poster hash: 5d641...e53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det gjerne, men en må også huske på at det er ikke kun utseende menn går etter. Mye annet. Så om man ikke møter drømmemannen, kan en finne en god mann isteden :hjertesmil:



Anonymous poster hash: 3fc1c...1a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet drømmemannen. Kommer bare aldri til å få han.

Ikke fordi han ikke liker meg, men fordi vi ikke har muligheten til å bli involvert i hverandres liv. Noe som suger.



Anonymous poster hash: 08876...e23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke den eneste. Hver gang jeg har tenkt at denne gangen er det riktig, denne gangen er det gjensidig, så er det ikke det. Blir alltid dumpa, eller så er jeg ikke interessert selv :(

Anonymous poster hash: 561fc...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 33 år her. Kjenner meg igjen.

Har vært veldig forelsket flere ganger, har hatt et par lange forhold, og mange korte/innledende forhold, men det er alltid noe som ikke funker.

Vet ikke hva jeg gjør feil egentlig.

Lett å treffe menn, men enten er de ute etter sex eller så går det i dass av en eller annen grunn.

Blir fort betatt og forelsket, så går man på skyer en stund, og så blir det plutselig masse krangling og bråstopp.



Anonymous poster hash: a0d6a...ae2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun en mann i hodet, og de andre mannfolkene som sier de er interesserte, har jeg ikke lyst å møte engang. Frustrerende! Godt at jeg ikke er alene om slike følelser. Anonymous poster hash: 2a914...3be

The story of my life...;)

Anonymous poster hash: 7a52f...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og har det også slik. Har ikke vanskelig for å treffe menn, men de jeg er tiltrukket av er ofte ute etter sex eller følelsesmesssig ikke i stand til å ha et forhold. Andre ganger møter jeg menn som blir hodestups forelsket i meg men jeg føler ikke det samme for dem. Jeg kunne nok vært gift og hatt barn i dag om jeg hadde tatt til takke med en av disse, men jeg orker bare ikke gjøre meg selv så vondt.

Tror det viktigste er å se fremover,ikke bli bitter av nederlagene og bare stå på videre. Fristill deg fra det som har skjedd før ogse på hvert nytt bekjentskap uten å tenke på tidligere dårlige erfaringer.



Anonymous poster hash: 9f377...b0d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir det når de fleste kvinnene ser etter de samme attraktive mennene i det øverste sjiktet. Da har de selvfølgelig mange å velge mellom.



Anonymous poster hash: d67fe...074
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter, kommer aldri til å gi det opp. Tror livet mitt blir mye bedre med min store kjærlighet, er også så naiv at jeg tror han finner meg :=)



Anonymous poster hash: 480f6...58b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Har funnet drømmemannen. Kommer bare aldri til å få han.

Ikke fordi han ikke liker meg, men fordi vi ikke har muligheten til å bli involvert i hverandres liv. Noe som suger.

Anonymous poster hash: 08876...e23

da tviler jeg sterkt på at han er noen drømmemann. med mindre han må gifte seg med kusina si eller er homo. han liker deg nok ikke like mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Jeg leter, kommer aldri til å gi det opp. Tror livet mitt blir mye bedre med min store kjærlighet, er også så naiv at jeg tror han finner meg :=)

Anonymous poster hash: 480f6...58b

om du bare sitter passivt å venter på at han skal komme ridende på sin hvite hest så vil jeg ønske eg lykke til, det vil du trenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du bare sitter passivt å venter på at han skal komme ridende på sin hvite hest så vil jeg ønske eg lykke til, det vil du trenge..

Neida, jeg setter da inn noen romantiske angrep her og der…..;) får mye bra tilbakemeldinge av menn så den dagen jeg er klar ...

Anonymous poster hash: 480f6...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tviler jeg sterkt på at han er noen drømmemann. med mindre han må gifte seg med kusina si eller er homo. han liker deg nok ikke like mye

Situasjonen er mer komplisert enn så. Så du skal kanskje ikke dømme utifra noe du ikke vet noe om neste gang.

Anonymous poster hash: 08876...e23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn blir det når de fleste kvinnene ser etter de samme attraktive mennene i det øverste sjiktet. Da har de selvfølgelig mange å velge mellom.

Anonymous poster hash: d67fe...074

Ja, det er egentlig litt synd. De som er tiltrekkende har det godt i dag. Man kan jo horve over så mange man vil, så kommer damene etterpå å synes alle menn er idioter osv. Selv om det er hun selv som har valgt mannen. I mens får vel de mennene som ikke har draget, bare forsøke å finne noen, eller reise til utlandet (Filipinene, Thailand, Ukraina ol.), der de kanskje ikke har samme smak.

Endret av EnFyr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Dame på 39, singel siden 2009. Får ikke en gammel flamme ut av hodet, men han og meg blir det aldri. Vil så gjerne treffe en ny, men det skjer jo aldri. Anonymous poster hash: 7a52f...596

En venninne av meg er i omtrent samme situasjon og hun sa her om dagen: -Kan man ikke få den man elsker så får man elske den man får. :ler:

Anonymous poster hash: 06a9e...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Situasjonen er mer komplisert enn så. Så du skal kanskje ikke dømme utifra noe du ikke vet noe om neste gang.

Anonymous poster hash: 08876...e23

sure. jeg mistenker uansett at han ikke er interessert nok. " ikke mulighet til å involveres" - "det passer ikke" ol er vanligvis bare dårlige unnskyldninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir det når de fleste kvinnene ser etter de samme attraktive mennene i det øverste sjiktet. Da har de selvfølgelig mange å velge mellom.

Anonymous poster hash: d67fe...074

Slik tenker jo menn også.

For min del går det ikke bare på utseende, men også på personlighet. Noen har en mer attraktiv personlighet enn andre. Siden jeg er i 30-årene ønsker jeg å møte en mann med litt livserfaring bak seg - inkludert forholdserfaring. Jobbstatus og økonomi betyr lite for meg,så lenge han har ryddig økonomi og fornuftig pengebruk.

På nettet møter jeg ofte de sosialt klønete, de uten dameerfaring som tror nettdating er en lettvindt vei til kjæreste, bitterpikkene og mammadaltene. Jeg er ikke superkresen, men jeg orker heller ikke i en alder av 30+ å drive sosialtrening og oppdragelse av et annet menneske.

Anonymous poster hash: 9f377...b0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...