Gå til innhold

Tarot 2 september 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Generelizing you...

Begeresset.

36.jpg

Artistiske fyrer er din greie hva??? I så fall kommer det en din vei ganske snart. Lykke til.

Tusen takk, setter stor pris på at du tar deg tid. Stadig spår du at det kommer en ny fyr inn i mitt liv - håper det stemmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Takk, jeg skal minne han på det! Tusen takk for svar :klem:

Har selv en (egentlig tidligere) stesønn som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med for tiden. Han har kommet inn på arkitektstudier i Sydney og naturligvis har han forelsket seg og leker med tanken på å gjøre noe annet enn det han har jobbet mot de siste 4 årene og gi fanden i å flytte i desember, sånn at han er klar for å begynne å studere i begynnelsen av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2/Beger.

37.jpg

Du bør satse på ham som sørger for vin og samtaler nu i høst. Hvem det nu enn er ut av kandidatene.

Hmm..den var litt vanskelig. Passer best for ham som ikke bor i byen min, så krysser fingrene for at vi treffes likevel da :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker begge deler.

Spørsmål: han jeg har hengt litt sammen med den siste tiden, er det noe som kan utvikle seg?

Kom tilbake om 196 innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, setter stor pris på at du tar deg tid. Stadig spår du at det kommer en ny fyr inn i mitt liv - håper det stemmer. :)

Du har antageligvis truffet ham, men ignorert ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Hengte Mann.

12.jpg

Han avventer dine initiativ for å finne ut av hvor mye energi han skal legge i det.

Takk for svar!

:fnise: Ajaj, ser ut som jeg må gjøre en innsats likevel da, kan ikke bare avvente jeg også sånn som var planen! Men det er så skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtehold.

14.jpg

På en bar. Han venter på deg.

Uff da, han må vente lenge, har ikke vært ute på bar på 4 år og det blir nok ikke med det første heller. Får satse på at han har en enestående tålmodighet da :jepp:

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

:fnise: Ajaj, ser ut som jeg må gjøre en innsats likevel da, kan ikke bare avvente jeg også sånn som var planen! Men det er så skummelt!

Nei, det er sånn det er å være en moderne kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du trekkja eit kort for resten av 2014?

8/Staver.

29.jpg

Full rulle og masse informasjon og disinformasjon, du vil ikke alltid vite hva du skal tro fordi det er så mange som legger seg opp i livet ditt, men stol på intuisjonen og gi rasshollene en beskjed om å skjerpe seg og skaffe seg et liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

Har selv en (egentlig tidligere) stesønn som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med for tiden. Han har kommet inn på arkitektstudier i Sydney og naturligvis har han forelsket seg og leker med tanken på å gjøre noe annet enn det han har jobbet mot de siste 4 årene og gi fanden i å flytte i desember, sånn at han er klar for å begynne å studere i begynnelsen av januar.

Ikke bra. En bør ikke la en forelskelse komme i veien for seriøse fremtidsplaner. Særlig hvis en ikke vet om det blir noe forhold ut av det en gang. Jeg droppet studier som ung fordi jeg ikke ville flytte fra kjæresten. Angret veldig på det lenge, men fikk meg en utdannelse likevel etter hvert. Håper han finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

8/Staver.

29.jpg

Full rulle og masse informasjon og disinformasjon, du vil ikke alltid vite hva du skal tro fordi det er så mange som legger seg opp i livet ditt, men stol på intuisjonen og gi rasshollene en beskjed om å skjerpe seg og skaffe seg et liv.

Har ein del rævhøl rundt meg no ja. Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har antageligvis truffet ham, men ignorert ham.

Da lurer jeg på hvordan/hvor jeg kan treffe han igjen? Hvis jeg kan stille oppfølgingsspørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff da, han må vente lenge, har ikke vært ute på bar på 4 år og det blir nok ikke med det første heller. Får satse på at han har en enestående tålmodighet da :jepp:

Tusen takk for svar :)

Kanskje det er der Måtehold bør skje, du har ikke vært ute på bar på 4 år (jeg legger meg ikke opp i hvorfor), men er du redd/avviser barscenen? Du trenger jo bare å gå og ta noen øl og snakke bambus, intet press..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra. En bør ikke la en forelskelse komme i veien for seriøse fremtidsplaner. Særlig hvis en ikke vet om det blir noe forhold ut av det en gang. Jeg droppet studier som ung fordi jeg ikke ville flytte fra kjæresten. Angret veldig på det lenge, men fikk meg en utdannelse likevel etter hvert. Håper han finner ut av det!

Hu stemor e på' n. Tru mæg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Hvordan blir jula for meg?
I forhold til jobb og det sosiale?

Jeg går for Aass og slenger på en Chablis. Passer nå siden det var 22 grader da jeg kom hjem fra jobb i dag. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...