Gå til innhold

Tarot 2 september 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan ser det ut jobbmessig fremover? Får jeg den jobben jeg ønsker meg mest?

Keiseren.

4.jpg

Hvis det er en sjefsjobb du har søkt på, så ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drister meg til å spørre om en ting til jeg. Kommer det flere barn?

Tårnet.

16.jpg

Ja. en blond og brunøyet jente som kommer i styrtfødsel. Vil ikke ta timen heller fra ting starter til hun skyter seg selv ut. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg gledet meg til :)

Spørsmål: hvordan ser jobb-høsten min ut? Kommer det noen spennende tilbud om en liten stund eller må jeg vente lenge?

Myntesset.

64.jpg

Blir tilbud innen 90 dager. Slå til, det kan bli artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir jeg og Anders kjærester?

6/Mynter.

69.jpg

Tror ikke dere blir kjærester i den forstand, det vil være en som alltid gir og alltid tar i forholdet. Ingen likevekt. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Keiseren.

4.jpg

Hvis det er en sjefsjobb du har søkt på, så ja.

Juhu! Skal gi deg en tilbakemelding når jeg har fått svaret. Sannsynligvis i løpet av måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

Hei!

Er ikke så glad i øl, men den jeg spør på vegne av er det ;) Her går det mest i vin.

Får sønnen min mye jobb framover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser det ut for meg karrieremessig fremover? Vil jeg finne en retning som engasjerer meg med spennende arbeidsoppgaver?

Stavdronningen.

34.jpg

Ja, men du må hevde deg selv og gi beskjed om at du vil bli med på artigheten uten å bli totalt dramadronning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/Mynter.

69.jpg

Tror ikke dere blir kjærester i den forstand, det vil være en som alltid gir og alltid tar i forholdet. Ingen likevekt. Beklager.

Tusen takk for svar. Stilte lignende spørsmål sist, da ble det til at det kom til å bli et seriøst forhold og jeg kom til å få ring på fingeren ganske raskt. Bare så ikke det helt for meg i nær tid, derfor spurte jeg igjen. Så da er jeg like forvirra. Får vel bare vente å se hva som skjer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld Gjest :blomst:

Lurte på en ting, du spådde meg i begynnelsen av juni og da sa du at jeg kom til å bli interessert i en ny mann, han skulle visst dukke opp innen 90 dager...

Kan du se om han ennå er på vei? Og eventuelt på hvilken arena jeg vil treffe på han? :)

Måtehold.

14.jpg

På en bar. Han venter på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er ikke så glad i øl, men den jeg spør på vegne av er det ;) Her går det mest i vin.

Får sønnen min mye jobb framover?

Stavknekten.

33.jpg

Han må bare være hurtig å ta gullfugltilbudet når det kommer, vil ikke vare lenge og huske på å minne ham om at han har ikke bruk for kvinnfolk på bekostning av jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Stavknekten.

33.jpg

Han må bare være hurtig å ta gullfugltilbudet når det kommer, vil ikke vare lenge og huske på å minne ham om at han har ikke bruk for kvinnfolk på bekostning av jobb.

:ler:

Takk, jeg skal minne han på det! Tusen takk for svar :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stavdronningen.

34.jpg

Ja, men du må hevde deg selv og gi beskjed om at du vil bli med på artigheten uten å bli totalt dramadronning.

Takk! Jeg må vel kvinne meg opp og gi beskjed om hva jeg vil være med på (når jeg har bestemt meg for det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel..

Spm:

Bør jeg vente på ham jeg virkelig er betatt av (som ikke bor i nærheten av meg), eller bør jeg gå videre å satse på den nye mannen som nylig har kommet inn i livet mitt (og bor i samme by som meg)?

Endret av amandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Stilte lignende spørsmål sist, da ble det til at det kom til å bli et seriøst forhold og jeg kom til å få ring på fingeren ganske raskt. Bare så ikke det helt for meg i nær tid, derfor spurte jeg igjen. Så da er jeg like forvirra. Får vel bare vente å se hva som skjer da.

Det ene utelukker ikke det andre. Folk går inn i et forhold av så forskjellige grunner, noen trenger hjelp og bruker alle midler på å holde på hjelpen sin, selv en ring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er singel..

Spm:

Bør jeg vente på ham jeg virkelig er betatt av (som ikke bor i nærheten av meg), eller bør jeg gå videre å satse på den nye mannen som nylig har kommet inn i livet mitt (og bor i samme by som meg)?

2/Beger.

37.jpg

Du bør satse på ham som sørger for vin og samtaler nu i høst. Hvem det nu enn er ut av kandidatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest

Kan du generalisere meg?

Generelizing you...

Begeresset.

36.jpg

Artistiske fyrer er din greie hva??? I så fall kommer det en din vei ganske snart. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...