Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #41 Skrevet 2. september 2014 Takk! Vil ikke flytte tilbake, men der jeg vil bo er nok også utenfor rekkevidde i første omgang (i området her, men ikke nøyaktig her jeg bor pr dags dato). Så svaret gir mening på flere måter kan ikke gi bedre svar nå, da må nok det gå noen år først. Spennende dette;) Jeg er fornøyd med tilbakemeldingen. Ha en fin kveld nu.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #42 Skrevet 2. september 2014 Ingen flere???? Er dere på samlivsforumet tamme????
plix Skrevet 2. september 2014 #43 Skrevet 2. september 2014 Jeg er fornøyd med tilbakemeldingen. Ha en fin kveld nu. Du også
Aviendha Skrevet 2. september 2014 #44 Skrevet 2. september 2014 2/Sverd, Ikke med mindre dere setter dere ned og snakker om det dere går og tenker på dere imellom. Tusen takk, vet innerst inne at dette er det lureste...
hjertesukka Skrevet 2. september 2014 #45 Skrevet 2. september 2014 Er det en mann med i bildet der jeg skal flytte nå snart? (er selverklært evig singel, men vet aldri hva slags planer Universet har)
AloeVera Skrevet 2. september 2014 #46 Skrevet 2. september 2014 Hvordan ser det ut med jobb for meg fremover?
Pixxie Skrevet 2. september 2014 #47 Skrevet 2. september 2014 Vil jeg klare å finne en jobb jeg trives i, når jeg om to år er ferdig utdannet? (Og vil det være innenfor retningen jeg studerer?)
Forglemmegei Skrevet 2. september 2014 #48 Skrevet 2. september 2014 Lurer på to ting. Håper du gidder begge, hvis ikke så er det ok. Når blir det en bra mann på meg egentlig? Fikk vite jeg skulle bli forelsket i sommer, men det ble jeg ikke. Og er det noe håp fremover når det gjelder helsen min? Det siste er viktigst..
Gjest supernova_87 Skrevet 2. september 2014 #49 Skrevet 2. september 2014 Hurra! Hvor interessert er han?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #50 Skrevet 2. september 2014 Er det en mann med i bildet der jeg skal flytte nå snart? (er selverklært evig singel, men vet aldri hva slags planer Universet har) Keiseren. Ja, litt eldre type, (ikke mye eldre enn deg, nei), men fin.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #51 Skrevet 2. september 2014 Hvordan ser det ut med jobb for meg fremover? Stavkongen. Du må ta initiativ til å komme deg videre. -skru på sjarmen.
Gjest Inggolf Skrevet 2. september 2014 #52 Skrevet 2. september 2014 Du svarte sist jeg spurte i tarot-tråden at jeg kom til å få meg en kjæreste fra KG.Kan du se noe om hvem denne fyren er? (for,,eks hvilken bokstav han begynner på, hvilket området han bor eller liknene?)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #53 Skrevet 2. september 2014 Vil jeg klare å finne en jobb jeg trives i, når jeg om to år er ferdig utdannet? (Og vil det være innenfor retningen jeg studerer?) 2/Mynter. Jo da, men det ser ut til at du vil være ubestemmelig og sjonglere to mulige retninger innenfor det du utdanner deg til. Så ta din tid på å bestemme deg.
AloeVera Skrevet 2. september 2014 #54 Skrevet 2. september 2014 Stavkongen. Du må ta initiativ til å komme deg videre. -skru på sjarmen. Ja, for jeg sliter nemlig med å sette meg ned å begynne å skrive søknader. Samt gruer meg veldig til eventuelle intervju. Men ja, jeg skal sette i gang så fort som mulig å skru på sjarmen
hjertesukka Skrevet 2. september 2014 #55 Skrevet 2. september 2014 Keiseren. Ja, litt eldre type, (ikke mye eldre enn deg, nei), men fin. oj, spennende! Da får jeg holde litt utkikk da, takktakk.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #56 Skrevet 2. september 2014 Lurer på to ting. Håper du gidder begge, hvis ikke så er det ok. Når blir det en bra mann på meg egentlig? Fikk vite jeg skulle bli forelsket i sommer, men det ble jeg ikke. Og er det noe håp fremover når det gjelder helsen min? Det siste er viktigst.. Dommen. Etter jul vil du treffe en fyr. på shoppingrunde.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #57 Skrevet 2. september 2014 Du svarte sist jeg spurte i tarot-tråden at jeg kom til å få meg en kjæreste fra KG.Kan du se noe om hvem denne fyren er? (for,,eks hvilken bokstav han begynner på, hvilket området han bor eller liknene?) Den der blir for vanskelig for meg ja, beklager.
Frisørdama Skrevet 2. september 2014 #58 Skrevet 2. september 2014 Veien deler seg i flere retninger når det gjelder jobb, hva burde jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #59 Skrevet 2. september 2014 Hurra! Hvor interessert er han? Hengte Mann. Han avventer dine initiativ for å finne ut av hvor mye energi han skal legge i det.
Pixxie Skrevet 2. september 2014 #60 Skrevet 2. september 2014 2/Mynter. Jo da, men det ser ut til at du vil være ubestemmelig og sjonglere to mulige retninger innenfor det du utdanner deg til. Så ta din tid på å bestemme deg. Ubestemmelig høres ut som meg ja :/ Får du tid lurer jeg på en annen ting også, selv om jeg føler meg trygg, men kan du se om jeg og kjæresten blir gamle sammen? (Hvis ikke en av oss dør da..men det vil jeg ikke vite!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå