Gå til innhold

Tarot 2 september 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Styrken.

8.jpg

Ja, han er interessert, men han lurer på hvor lenge han må vente på at du skal forstå at han liker deg. Det er en tålmodig kar, det skal han ha, men du blir nødt til å gi litt tilbake nu.

Hahah! Som å høre venninna mi jo :D Får ta en styrkepils ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men den nye blir sovebaby. Må vekkes når den skal spise de første 6 månedene.

Minn meg på at jeg skal sende deg en blomsterbukett om du får rett☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minn meg på at jeg skal sende deg en blomsterbukett om du får rett☺

Nei takk, oppskårne blomster i huset betyr død. Bare send en PM her inne og takke du.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hengte Mann.

12.jpg

Nei, ikke i år.

Huff da. Regnet egentlig med det.. Kan jeg spørre et spørsmål til? Du har spådd tidligere at jeg skulle møte en ganske snart. I hvilken sammenheng møtes vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narren.

0.jpg

Ja, men du må våge å ta sjansen selv også.

:D Da gleder jeg meg til året som kommer! Enn så lenge ikke noen konkret i kikkerten, men da håper jeg at jeg tar sjansen når den kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Regnet egentlig med det.. Kan jeg spørre et spørsmål til? Du har spådd tidligere at jeg skulle møte en ganske snart. I hvilken sammenheng møtes vi?

Stjernen.

17.jpg

På stranden, så kanskje dere traff hverandre i den her fine sommeren som var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen.

19.jpg

Nei, den ene må si adjø til den andre.

Vi har nettopp forlovet oss, så da får jeg håpe du tar feil :( takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernen.

17.jpg

På stranden, så kanskje dere traff hverandre i den her fine sommeren som var.

Har ikke vært på stranden i år tror jeg... Spennende blir det i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tingelinling

Vel, da er det tid for det mange har ventet på, nemlig en tarottråd for andre enn bare single mennesker. Jeg tenkte nemlig det kan være på sin plass nu, etter diverse forespørsler, og siden jeg liker å glede folk så skal det gjøres i kveld. Vi skal bruke Vanessa Tarot, du kan se den her.

Kriteriene for å bli med er som følger:

1. Du må like Carlsberg øl. Ja, gjerne Dahlspils, Rigness, Aas og Hansa også. sleng med noen flasker vin også, sånn at vi har alt på det tørre.

2. Du stiller spørsmålet i første innlegg du poster her, ikke trekk det utover tråden, jeg vil ikke gidde å lete, jeg går bare over til neste som har forstått hva jeg er ute etter.

3. Venter på svar.

4. Husk å gi tilbakemelding etter svar, det her er viktig, jeg får ikke til å forbedre meg hvis ikke, alle som er interessert i å bli god i hobbyen sin forstår meg sikkert.

5. Sist, men ikke minst: Husk å skrive under nick.

Alle som har oppnådd minimum 200 innlegg er velkomne til å delta.

Hvordan ser det ut jobbmessig fremover? Får jeg den jobben jeg ønsker meg mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg gledet meg til :)

Spørsmål: hvordan ser jobb-høsten min ut? Kommer det noen spennende tilbud om en liten stund eller må jeg vente lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan ser det ut for meg karrieremessig fremover? Vil jeg finne en retning som engasjerer meg med spennende arbeidsoppgaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld Gjest :blomst:

Lurte på en ting, du spådde meg i begynnelsen av juni og da sa du at jeg kom til å bli interessert i en ny mann, han skulle visst dukke opp innen 90 dager...

Kan du se om han ennå er på vei? Og eventuelt på hvilken arena jeg vil treffe på han? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...