Gå til innhold

Tarot 2 september 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan blir jula for meg?

I forhold til jobb og det sosiale?

Jeg går for Aass og slenger på en Chablis. Passer nå siden det var 22 grader da jeg kom hjem fra jobb i dag. :danse:

Hengte Mann i revers.

12.jpg

I jula blir det mye jobbing.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nylig vært igjennom en tung periode og opplevde bl.a. å bli fryst ut av typen min. Det som skjedde var at jeg var på fest og kom til å danse med en annen gutt, slik at noen har sett det og sladret. Da jeg kom hjem var det en rimelig hard landing for min del. Vil jeg og typen bli sammen igjen?

Skrevet

Jeg elsker all øl! (nesten) :P

hvordan ser resten av året ut for meg? :)

Begerdronning.

48.jpg

Resten av året blir bra for deg.

Skrevet

Kanskje det er der Måtehold bør skje, du har ikke vært ute på bar på 4 år (jeg legger meg ikke opp i hvorfor), men er du redd/avviser barscenen? Du trenger jo bare å gå og ta noen øl og snakke bambus, intet press..

Nei, er nok ikke redd for å ta meg en tur på bar, og er veeeldig glad i å prate så det er ikke noe stress.:)

Men er alene med ansvaret for lillegutt og føler ikke det er viktig nok for meg ennå å ha en barnevakt for at jeg vil gå ut å ta meg et par øl. Dessuten så har jeg ikke så mange å velge i når jeg trenger barnevakt så jeg har ikke lyst til å bruke det uten at det er veldig viktig. Er ganske sosial av meg, egentlig. Mye ute med venner å slikt, men da på kaffebarer og kanskje med lillegutt på slep, men regner ikke med å treffe en da.

Og har egentlig ikke noe savn etter en mann, kanskje heller det motsatte... Ble ganske brent av han forrige så kanskje derfor jeg ikke helt har savnet, og lillegutt er jo fortsatt liten så han krever jo en del av meg.

Men hvis jeg kan spør et lite spørsmål til, forstår godt hvis du ikke har tid til et til :)

Kan du se om jeg får flere barn?

Skrevet

Da lurer jeg på hvordan/hvor jeg kan treffe han igjen? Hvis jeg kan stille oppfølgingsspørsmål.

6/Sverd.

55.jpg

Du må bort fra der du er nu, tilbake til et sted som er artig intellektuelt, men som du ikke kan tenke deg å bo.. Får ikke opp mer, beklager.

Skrevet

Kan du se om jeg får flere barn?

Sverdpasjen.

60.jpg

Det gjør du, en liten jente.

Skrevet

Begerdronning.

48.jpg

Resten av året blir bra for deg.

Takk for svar gjest! Håper virkelig det, og foreløpig ser det mot alle odds veldig lovende ut! :)

Skrevet

Vil jeg kunne elske noen igjen på samme måte som før?

Styrken.

8.jpg

Nei ikke som før, men du vil elske sterkere nu.

• Liker 1
Skrevet

6/Sverd.

55.jpg

Du må bort fra der du er nu, tilbake til et sted som er artig intellektuelt, men som du ikke kan tenke deg å bo.. Får ikke opp mer, beklager.

Takk igjen. Den må jeg fundere litt på.

Skrevet

Av de du nevner foretrekker jeg Aass!

Hvordan blir tiden framover med tanke på den psykiske helsa?

(håper jeg rakk det!)

Skrevet

Er avholds pga avhengighet. .

Jeg holder bf borte. Er oppriktig redd han kan påvirke baby negativt men i tilegg er jeg såret og bitter og sliter med å skille frykt fra reel fare. Gjør jeg riktig i å gå ut ifra det verste og dermed holde han utenfor?

Anonymous poster hash: 66798...bf6

Skrevet

Jeg har nylig vært igjennom en tung periode og opplevde bl.a. å bli fryst ut av typen min. Det som skjedde var at jeg var på fest og kom til å danse med en annen gutt, slik at noen har sett det og sladret. Da jeg kom hjem var det en rimelig hard landing for min del. Vil jeg og typen bli sammen igjen?

4/Mynter.

67.jpg

DEt kan det nok, men det som skjedde gav din "kjæreste" ammunisjon å bruke mot deg, uansett hva som skjer mellom dere og hvor mye du tror dere har snakket ut så vil han bringe det opp, så du får bestemme deg om du gidder at noen har et slikt "våpen", eller om du skal finne en ny fyr.

Skrevet

Av de du nevner foretrekker jeg Aass!

Hvordan blir tiden framover med tanke på den psykiske helsa?

(håper jeg rakk det!)

Stavpasjen.

22.jpg

Du må bare nyte blaffene med energi utover. Klem.

Skrevet

Er avholds pga avhengighet. .

Jeg holder bf borte. Er oppriktig redd han kan påvirke baby negativt men i tilegg er jeg såret og bitter og sliter med å skille frykt fra reel fare. Gjør jeg riktig i å gå ut ifra det verste og dermed holde han utenfor?

Anonymous poster hash: 66798...bf6

Kan du skrive det her under nick??

Skrevet

4/Mynter.

67.jpg

DEt kan det nok, men det som skjedde gav din "kjæreste" ammunisjon å bruke mot deg, uansett hva som skjer mellom dere og hvor mye du tror dere har snakket ut så vil han bringe det opp, så du får bestemme deg om du gidder at noen har et slikt "våpen", eller om du skal finne en ny fyr.

umm ok takk det må jeg tenke over.

Skrevet

Hei!

1: liker alt av øl, og mange varianter av øl

Har akkuratt flyttet sammen med kjæresten, vil forholdet vare lenge?

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...