Gå til innhold

Tarot 2 september 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare en uke siden sist jeg ble spådd, men pleier som oftest ikke å rekke rundene så benytter meg av sjansen nå :D

Det jeg lurer på, er om han som hadde et godt øye til meg - Ø- tenker på meg fortsatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære Gjest! :)

Jeg liker for øvrig det aller meste av alkohol. ;)

Det jeg lurer på er om han jeg liker egentlig er verdt å investere mer energi i, altså er han og jeg noe som kunne blitt bra eller ikke?

Skrevet

Veien deler seg i flere retninger når det gjelder jobb, hva burde jeg gjøre? :)

Døden.

13.jpg

Vende ryggen til det du gjør nu og prøve noe helt annet kanskje?

Skrevet (endret)

Døden.

13.jpg

Vende ryggen til det du gjør nu og prøve noe helt annet kanskje?

Thank you! Et av alternativene jeg vurderer det ja!! :) Endret av Frisørdama
Skrevet

Bare en uke siden sist jeg ble spådd, men pleier som oftest ikke å rekke rundene så benytter meg av sjansen nå :D

Det jeg lurer på, er om han som hadde et godt øye til meg - Ø- tenker på meg fortsatt?

Måtehold.

14.jpg

Ja, det gjør han.

Skrevet

Den der blir for vanskelig for meg ja, beklager.

Det både tenkte jeg og skjønner jeg veldig godt.

Du er uansett utrolig god som hjelper så mange her inne!

Et siste spm fra meg, bare overse det om du synes det blir litt mye fra meg her i tråden..

Finnes det noen der ute som er interessert i meg nå? (interessert i mer enn sex)

Skrevet

Hei kjære Gjest! :)

Jeg liker for øvrig det aller meste av alkohol. ;)

Det jeg lurer på er om han jeg liker egentlig er verdt å investere mer energi i, altså er han og jeg noe som kunne blitt bra eller ikke?

6/Sverd.

55.jpg

Det kunne dere nok, men du har allerede beveget deg bort fra tanken på dere to som par allerede.

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke er tilstrekkelig forberedt her.. Tom for Carlsberg, men har Aass ;)

Kommer drømmemannen tilbake, inn i mitt liv?

Skrevet

Det både tenkte jeg og skjønner jeg veldig godt.

Du er uansett utrolig god som hjelper så mange her inne!

Et siste spm fra meg, bare overse det om du synes det blir litt mye fra meg her i tråden..

Finnes det noen der ute som er interessert i meg nå? (interessert i mer enn sex)

Myntkongen.

77.jpg

Ja, en fyr som gjør det bra, men han er ikke noe praleræv, han gjør ingenting ut av seg, sier ingenting om sin suksess, sitter ikke og snakker om hvor rik han er, bare viser det nu og da, men du ignorerer ham.

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke er tilstrekkelig forberedt her.. Tom for Carlsberg, men har Aass ;)

Kommer drømmemannen tilbake, inn i mitt liv?

Elskerne.

6.jpg

Ja, det vil han.

Skrevet

6/Sverd.

55.jpg

Det kunne dere nok, men du har allerede beveget deg bort fra tanken på dere to som par allerede.

Takk.

Tilbakemelding: Først forstod jeg ikke svaret siden jeg tenker på han nesten hele tiden uten at jeg egentlig skjønner helt hvorfor. Har bare møtt mannen 3 ganger, og det er lenge siden sist(ca 2-3 mnd). Han bor ikke her i området. Jeg faller ikke lett for noen, og har kun vært forelska 1 gang tidligere. Dette pluss at jeg har blitt mye såra, har ført til at jeg er lukket og har vanskelig for å vise affeksjon(er redd for å "tape" dersom følelsene ikke er gjensidige). I dette tilfellet forsøker jeg å si til meg selv at jeg må slutte å tenke på han og at jeg må avslutte tanken på meg og han som par, kun fordi jeg føler han ikke tar så mye initiativ som jeg ønsker. Men jeg VET jo egentlig ikke hva han føler og er for feig til å spørre, igjen redd for å på en måte tape. Så spådommen din er korrekt, selv om jeg skulle ønske den ikke var det. Dumme hodet mitt!

Takk! :)

Skrevet

Takk.

Tilbakemelding: Først forstod jeg ikke svaret siden jeg tenker på han nesten hele tiden uten at jeg egentlig skjønner helt hvorfor. Har bare møtt mannen 3 ganger, og det er lenge siden sist(ca 2-3 mnd). Han bor ikke her i området. Jeg faller ikke lett for noen, og har kun vært forelska 1 gang tidligere. Dette pluss at jeg har blitt mye såra, har ført til at jeg er lukket og har vanskelig for å vise affeksjon(er redd for å "tape" dersom følelsene ikke er gjensidige). I dette tilfellet forsøker jeg å si til meg selv at jeg må slutte å tenke på han og at jeg må avslutte tanken på meg og han som par, kun fordi jeg føler han ikke tar så mye initiativ som jeg ønsker. Men jeg VET jo egentlig ikke hva han føler og er for feig til å spørre, igjen redd for å på en måte tape. Så spådommen din er korrekt, selv om jeg skulle ønske den ikke var det. Dumme hodet mitt!

Takk! :)

Synes du skal gi meg feil og spør ham. Klem.

• Liker 1
Skrevet

Elskerne.

6.jpg

Ja, det vil han.

Oj, kjente det i magen da jeg så kortet! Jaja, får ta en øl til, og vente :) Blir jaggu liv og røre hvis han kommer, men skitt la gå :)

Tusen takk, Gjest!

Skrevet

Måtehold.

14.jpg

Ja, det gjør han.

Aahh, det var både frustrerende og godt å høre. Tusen takk, Gjest :)

Skrevet

:hoppendeglad:

Det har kommet en ny person inn i livet mitt, så jeg lurer på om jeg skal ta en sjangse og satse på ham eller holde meg til den trygge å stabile som kanskje aldri vil ha noe ordentlig forhold med meg?

Skrevet

Øl og vin er fin :-)

Kommer jeg til å bli gravid i løpet av året?

Skrevet

:hoppendeglad:

Det har kommet en ny person inn i livet mitt, så jeg lurer på om jeg skal ta en sjangse og satse på ham eller holde meg til den trygge å stabile som kanskje aldri vil ha noe ordentlig forhold med meg?

Skjebnehjulet.

10.jpg

Du skal prøve lykken hos den nye naturligvis.

Skrevet

Begerknekten.

47.jpg

Som du ser kan jeg komme med en god nyhet. Svaret blir ja.

Woo hoo!! Takk så mye :) Han er så fantastisk, og hvis du har rett skal søren i meg jeg kjøpe en kasse med øl også, som jeg skal dele med han.

Er følelsene gjensidige per nå da, hvis du har tid til ett til? :)

Skrevet (endret)

Øl og vin er fin :-)

Kommer jeg til å bli gravid i løpet av året?

3/Staver.

24.jpg

Ikke i høst nei, heller januar/februar med fødsel i sept/okt neste år.

Endret av Gjest
Skrevet

Yes! Da fikk jeg anledning til å ta meg ett glass vin og legge treningskoene på hylla for i dag!

-Hva skjer karrieremessig videre for meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...