Gå til innhold

Tarot 2 september 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest RamaLama

Vil samboeren og jeg holde sammen, altså vil jeg lære og leve med det som plager meg?

PS, det går kun i Dahls her i gården, slår et slag for hjembyen hver gang det drikkes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget denne tråden alt for sent, men jeg prøver...

Jeg digger jo disse trådene dine, Gjest! (you know I do)

Hvordan ser fremtiden min ut karriæremessig? Kommer jeg til å ville gå på uia (er hjemmekjær), eller vil jeg forandre mening? Ønsker å gå sosionom, vernepleie, sykepleie eller pedagogikk i skrivende stund. Kommer jeg til å lykkes? Eller vil jeg ta en helt annen retning?

3/Sverd.

52.jpg

Du vil ha det tøft, men så forstår du valget ditt

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil samboeren og jeg holde sammen, altså vil jeg lære og leve med det som plager meg?

PS, det går kun i Dahls her i gården, slår et slag for hjembyen hver gang det drikkes. :)

25.jpg

Lær deg å leve med det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps. Drikker hvertfall ikke Ringnes, men tar gjerne en Carlsberg.

Ps2. Så du har skrevet STENGT i HI, så da får jeg bare vente på neste gang. Folk er kjappe på avtrekkeren altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære. :fnise:

Akkurat nå kjenner jeg at jeg ville vært der du er og ha drukket like mange øl som du har!! :D Til fredda'n oh yes!! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker carlsberg, aas og hansa. Liker riesling som vin.

Spørsmål.. er den gutten jeg er sammen med den rette for meg slik jeg føler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er stengt og så ikke det med antall innlegg osv istad, men spørsmål . Kanskje du kan se hvem alle bi AB er? :)

Anonymous poster hash: 66798...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker alle drikkevarene ;)

Spørsmål: er avstandsbetatt....er det gjensidige følelser hos den andre? Vil vi møtes/bli bedre kjent?



Anonymous poster hash: 33e7a...126
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå kjenner jeg at jeg ville vært der du er og ha drukket like mange øl som du har!! :D Til fredda'n oh yes!! :D

Du, samme vaset som sist, kjøkkenet mitt ser ikke ut pga jeg laget eggerøre i natt (eller det er hva det ser ut som), at jeg aldri lærer at jeg ikke skal røre komfyren når jeg drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, samme vaset som sist, kjøkkenet mitt ser ikke ut pga jeg laget eggerøre i natt (eller det er hva det ser ut som), at jeg aldri lærer at jeg ikke skal røre komfyren når jeg drikker.

Hahaha you made my day!! Neste gang lager du en plakat hvor det står IKKE RØR som du legger over komfyren.

Men kjenner jeg deg rett så tenker jeg du ser på den og bare.... hæ?? Full kontroll jeg da... og så gjør du det uansett.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha you made my day!! Neste gang lager du en plakat hvor det står IKKE RØR som du legger over komfyren.

Men kjenner jeg deg rett så tenker jeg du ser på den og bare.... hæ?? Full kontroll jeg da... og så gjør du det uansett.. haha

Glemmer av å skjære opp brød før jeg begynner med ølet, og da blir det sånn. Dog har jeg hogget innpå rekesalat ilag med eggene i natt og prestert å sette den tomme boksen tilbake i kjøleskapet i stedet for å kaste i søppelet. Kombinasjonen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Hengte Mann i revers.

12.jpg

I jula blir det mye jobbing.

Ble vel ikke overrasket. Har ikke ferie til gode og vet ikke om jeg får til å jobbe inn fridagene i jula. Blir sittende mutters alene på jobb da.

Håper resten av jula gir sosialt påfyll. :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Elisabeta

Kommer jeg, Nattens Vampyr-Dronning til å gifte seg noen gang? Hvor er min Vampyr-Prins som kysser meg lidenskaplig på halsen.....med tenna? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...