AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #21 Del Skrevet 2. september 2014 Vil jeg noen gang få ejakulert inne i en kvinnes munn? Anonymous poster hash: 065f7...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #22 Del Skrevet 2. september 2014 Liker Vin godt Burde jeg bli i forholdet jeg er nå eller burde jeg gå? Myntknekten. Jeg ville ha sett det an i noen måneder, tenk litt mer på det, bruk tiden du trenger på å veie for og i mot før du tar en avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 2. september 2014 #23 Del Skrevet 2. september 2014 Hei gjest, Har jeg truffet mannen i mitt liv nå? :-) Taaaaakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 2. september 2014 #24 Del Skrevet 2. september 2014 Myntknekten. Jeg ville ha sett det an i noen måneder, tenk litt mer på det, bruk tiden du trenger på å veie for og i mot før du tar en avgjørelse. Tusen takk Gir meg litt mer å tenke på! skal virkelig veie for og i mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #25 Del Skrevet 2. september 2014 Hva skal jeg gjøre? 6/Mynter. Ikke godta et tulletilbud som setter deg i bakevja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #26 Del Skrevet 2. september 2014 vin+øl er bare bra! Spørsmål: kommer jeg til å få fast jobb på stedet jeg jobber som vikar nå? Myntdronningen. Ja, di får fast jobb der etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #27 Del Skrevet 2. september 2014 Hei gjest, Har jeg truffet mannen i mitt liv nå? :-) Taaaaakk Begerknekten. Som du ser kan jeg komme med en god nyhet. Svaret blir ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 2. september 2014 #28 Del Skrevet 2. september 2014 Jess! 1. Drikker ca bare øl til kos og fest (Noen prøver å lære meg like vin) 2. Vil jeg bosette meg her i området jeg bor nå for resten av livet, eller vil jeg flytte tilbake etter endte studier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 2. september 2014 #29 Del Skrevet 2. september 2014 Hei Gjest! Hva bør jeg gjøre framover for å nå mine mål? Stikker på butikken nå, så svarer når jeg kommer tilbake! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 2. september 2014 #30 Del Skrevet 2. september 2014 Myntdronningen. Ja, di får fast jobb der etterhvert. wohoo! Kommer til å kjøpe en flaske øl til deg når dette skjer tbm kommer etterhvert! Tusen takk, Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #31 Del Skrevet 2. september 2014 Jess! 1. Drikker ca bare øl til kos og fest (Noen prøver å lære meg like vin) 2. Vil jeg bosette meg her i området jeg bor nå for resten av livet, eller vil jeg flytte tilbake etter endte studier? 5/Beger. Du kommer ikke til å bo der du vil bo i første omgang, hvor hen det er av alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. september 2014 #32 Del Skrevet 2. september 2014 6/Mynter. Ikke godta et tulletilbud som setter deg i bakevja. *venter på tilbud* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #33 Del Skrevet 2. september 2014 Hei Gjest! Hva bør jeg gjøre framover for å nå mine mål? Stikker på butikken nå, så svarer når jeg kommer tilbake! :D 7/Beger. Du skal røyke litt weed, drikke litt øl og bare stol på universet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #34 Del Skrevet 2. september 2014 wohoo! Kommer til å kjøpe en flaske øl til deg når dette skjer tbm kommer etterhvert! Tusen takk, Gjest Jeg kommer til å minne deg på det ølet hvis det skjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. september 2014 #35 Del Skrevet 2. september 2014 Når finn eg den store kjærleiken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. september 2014 #36 Del Skrevet 2. september 2014 Når kommer du til Bergen og går på fylla med Stjerner og meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #37 Del Skrevet 2. september 2014 Når kommer du til Bergen og går på fylla med Stjerner og meg? Når har du tid til å ta i mot besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. september 2014 #38 Del Skrevet 2. september 2014 Når har du tid til å ta i mot besøk? Anytime, honey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 2. september 2014 #39 Del Skrevet 2. september 2014 5/Beger. Du kommer ikke til å bo der du vil bo i første omgang, hvor hen det er av alternativene. Takk! Vil ikke flytte tilbake, men der jeg vil bo er nok også utenfor rekkevidde i første omgang (i området her, men ikke nøyaktig her jeg bor pr dags dato). Så svaret gir mening på flere måter kan ikke gi bedre svar nå, da må nok det gå noen år først. Spennende dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #40 Del Skrevet 2. september 2014 Når finn eg den store kjærleiken? 8/Mynter. I desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå