Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Pp 2 Dag 11

Vånket med forferdelig menssmerter, har hatt litt sånn rundt EL før. Denne gangen har det vært direkte jævlig!! Er hjemme fra jobb, orket ikke dra siden det er så vondt. Skulle også møte Siam i dag, men måtte avlyse det også :cry: Jeg gledet meg jo sånn!!

Jeg er sikker på at EL er rett rundt hjørne nå, var litt blank "utflod" i går og i følge comp`n min stiger gradene nå..Og den blinker rødt i dag, så det spørs om ikke mannen må til pers i dag også :kline: Det har foreløpig blitt annenhver dag, men siden EL lusker rundt tror jeg vi prøver litt ekstra.. :sjarmor: Det blir litt mekanisk noen ganger da, men men..Får roe det ned neste pp hvis det ikke skjer noe nå!!

Var på visit her om dagen, babyen var jo så god..Ønsker meg ennå mer en egen en, samtidig som jeg også er livredd!! Gleder meg til å kunne ta med en egen baby hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir litt mekanisk noen ganger da, men men..

:ler: Skjønner hva du mener, ja.... Blir litt opphengt og MÅ bare gjøre det, tenk om vi bommer på el!!

Roer seg sikkert.

Får håpe du blir bedre utover dagen, og at mannen ikke kommer så sent hjem... :wink:

Vi kan prøve og møtes neste uke, vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å se at "gamle kjente" fra bryllupsforumet kommer tuslende etter til prøversidene! Og forhåpentligvis tusler vi raskt videre til gravid-sidene! :ler:

Jeg er forresten også på dag 11 i dag! Men dette er 4. pp for meg da... Og jeg kan love at jeg er minst like utålmodig som deg! Hvorfor pokker skal det ta så lang tid? Hører jo stadig om folk som blir gravide uten å ha prøvd en gang! Og tenk så mange som tar abort! Og så skal vi andre måtte streve, nei vet du hva... :wink: Søsteren min har fått 3 barn innen 4 år hun, og det lengste de prøvde var 2 pp.... :-( Jaja, det klaffer nok for oss også!

Håper smertene dine gir seg raskt! Det stikker litt hos meg også, og utfloden ser lovende ut, så i dag skal jeg virkelig skynde meg hjem og forføre mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!!

Moro med denne prøvingen... jeg er likssom ikke kommet inn i alle termer og uttrykk ennå, og ikke har jeg helt kontroll på eggløsningen heller, men jeg opplevde noe rart ca en uke etter pille-slutt, og det var et par dager i strekk hvor jeg virkelig kjennte eggstokkene mine. Bare jeg beveget meg så kjennte jeg de... det varte som sagt i et par dager, og så var det over igjen.. men i følge min utregning var det for tidlig for eggløsning... vel, ikke vet jeg.... vi får se. Vi holder ikke på å prøver hardt ennå, vi bare koser oss som vanlig, også får vi se hva som skjer.... hvis det ikke klaffer etter en stund, får vi begynne å prøve litt hardere!!

Du Juni... Jeg synes ikke du er så tjukk jeg.... jeg så jo bryllupsbildene dine!!! Tror ikke du skal bekymre deg for det!! Ta med deg mannen og gå noen turer innimellom, det er alt som skal til for å ta av noen kilo hvis du føler du burde det! (Jeg må dra med meg blygemannen ut hver kveld nå, for vi hadde det alfor godt på bryllupsreisen, så det kom nok to tre kilo snikende... huff og huff, men de går av i løpet av sommeren hvis vi går tur innimellom!!)

Lykke til videre, håper du føler deg bedre i dag!!!

Jeg følger spennt med!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: Åhh, så koselig å komme på jobb og finne så mange hilsninger!! Tusen takk, Siam, Alida, meta, Engel, murmeldyret, cappo og blyg!!

Det ble ikke noe :kline: i går :evil: Mannen fikk så vondt i magen utover kvelden at han orket overhodet ingenting!! Men i dag er det ingen unnskyldninger, jeg skal kapre han så fort han kommer inn døra! Det blinker i dag også, så det skal jo være et lite håp da!! Litt desperat kan man si..

Vi fikk noen flere bilder fra bryllupet i dag og jeg lurer på om jeg ikke må fremkalle de også jeg!! Ellers kanskje jeg bare skal printe de ut hjemme...Det er vel kanskje billigere! Vi begynner å få en del bilder fra bryllupet nå, men pytt! Jeg vil heller ha mange bilder..Fikk et i går, hvor vi går fra kirken og gjestene blåser såpebobler på oss! Det ble stilig, tror det skal opp på veggen etterhvert!

Kanskje jeg skal jobbe litt? Har ikke noe lyst, men..Tror jeg har fri i morgen, de skal oppgradere serveren og da fungerer ingenting her, så det er vel liten vits at jeg er her!! Og det gjør jo ingenting. Svogeren min har bursdag i morgen og jeg har sagt jeg skal bake kake til han, så jeg har jo litt å gjøre hjemme også+at det alltid ser ut som en tornado har feiet over huset våres..Jeg hater å rydde og jeg hater rot!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å rydde og jeg hater rot...... ja , sånn er det her også. Uff... hater virkelig å rydde, og blir i dårlig humør når det er rotete rundt meg :-?

Er bare innom en kjapp tur for å ønske deg en god helg. Jeg drar avgårde på en liten helgetur nå.

Og så vil jeg bare si meg enig med Blyg : har sett på bryllupsbilde av deg, og synes at du ser ut som en flott jente ! Å irritere seg over overflødige kilo er vel noe av det vi jenter er flinkest til (er veldig flink til det selv). Tror nok kroppen din fint klarer å være gravid, den er jo lagd for at det skal gå !

Håper du får en flott helg ! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for komplimenter!! Jeg er på en måte misfornøyd og på en annen måte ikke..Men mannen kommenterer det jo fremdeles og jeg vil gjerne gå ned, men jeg gidder heller ikke ta tak i det!! Så foreløpig ser det ut til at det blir gjort lite med det!! Men det er vel flere tjukke enn meg som har blitt gravide før...

Ha en fin helgetur, Alida! Vi skal til Sverige og handle på lørdag!! Det blir vår tur..

En god klem til deg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sånn som jeg ser ut fra bildet er du jo ikke enorm! Og se deg rundt, det finnes jo slettes ikke bare syltynne / tynne mamma'r. Og fødselen den klarer du alikevel, det er utrolig hvor man får krefter fra. :wink: Den erfaringen jeg har med venninne som er omtrent som deg, litt større tror jeg, er at hun synes det bare var flott å føde...og hun la på seg mindre enn meg. Jeg er heller ikke særlig liten og tynn, heller motsatt, men klarte både svangerskap og fødsel bra. I svangerskapet ble jeg sprekere enn jeg noensinne har vært og fødselen gikk egentlig bra den også. :)

Det jeg mener er at du må ikke la slike tanker stoppe deg og ikke mannen heller fra å ønske å få barn...

Dessuten synes jeg mannen din skal slutte å mase, for det er vel ikke noe særlig motiverende eller hva.. :roll:

Det var det..da gjenstår det bare å ønske deg lykke til i prøvetiden!

:tommelsmil:

Klem fra Kipa som brukte 8 mnd og holdt på å gi opp etter hver periode, men er nå mamma til Lukas 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fint bilde!!

Jeg må henge meg på de andre her: Du er ikke tjukk!

Ha en fortryllende dag, vennen.

Og god tur til Sverige. Vi var der en tur på søndag og handlet altfor mye. Dro til det nye kjøpesenteret som ligger rett ved Nordbyen. Det var ganske fint.

:blomst_opp: :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Tusen takk!! Jeg håper også at jeg greier å håndtere en graviditet, jeg er jo ikke så enorm(som jeg føler meg tror jeg)!! Det går vel bra..

Og det er ikke motiverende nei at mannen maser som han gjør, MEN jeg bare lukker ørene jeg :ler:

Siam-vi hørte også at det var bra der, så det er dit vi skal! Lå ikke Europas største godtributikk der da? Sier jo ikke akkurat nei takk til det :oops: Vi skal være med en vennepar og venninne min var heller ikke i tvil, DIT skulle vi!! :ler:

Men sa ikke jeg i stad at jeg skulle jobbe? Kanskje jeg greier å komme meg ut herfra nå da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jeg så en diger godtebutikk, ja.

Var ikke innom der, faktisk. Kjøpte en diger pose smågodt i matbutikken. Det var litt flaut at vi kjøpte så mye, så vi sa så høyt vi kunne: "nå blir nok barna glade når vi kommer hjem..." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar jeg hjemmover..Endelig!! Hadde liksom tenkt meg en kort dag, men det ble ikke slik gitt!! Ikke så rart heller, når man sitter meste tiden på KG :roll:

Fri i morgen :hoppe: Stikker nok innom da tenker jeg!!!

Tuddelu :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et nydelig bilde av deg og mannen :hjerte:

Og du er vel slettes ikke tjukk :sjokk:

Skal si deg det jeg at vekt ikke har noen innvirkning på svangerskapet. Selv har jeg omtrent 20 kilo for mye, og da jeg ble gravid så jeg for meg at jeg ble den låvedøra. Men jeg snakka med legen min om det og han sa at så lenge jeg ikke følte meg dårlig, levde sunt, gikk en tur om dagen etc skulle jeg såvisst ikke tenke på vekta. Dessuten har det gitt meg en kjempemotivasjon til å begynne å trene etter svangerskapet. Tenk på alle de flott trilleturene jeg og bebisen skal på, og så har jeg tenkt å begynne å trene med svømming igjen. Skal faktisk begynne å trene så smått i basseng nå alt på grunn av bekkenløsning.

Synes du bare skal stå på jeg, kose deg masse med mannen, og så krysser jeg fingre for at det snart flytter inn en liten mageboer i magen din :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...