Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2015


Gjest Dorey

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg også til fødsel når jeg ser på fødeavd., men så husker jeg hvor helvetes vondt det faktisk er. Sorry damer ;)

Jeg har vært fraværende en stund pga senebetennelse i armen, er det noen som har vært på ultralyd og fått vite ny termin/kjønn så jeg skal oppdatere lista? :) Jeg orker ikke bla meg tilbake alle sidene.

:vetikke::vetikke::sjokkert::sjokkert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg også til fødsel når jeg ser på fødeavd., men så husker jeg hvor helvetes vondt det faktisk er. Sorry damer ;)

Jeg har vært fraværende en stund pga senebetennelse i armen, er det noen som har vært på ultralyd og fått vite ny termin/kjønn så jeg skal oppdatere lista? :) Jeg orker ikke bla meg tilbake alle sidene.

Termin 21.6 - Gutt :) Håper du blir bedre i armen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødeavdelingen og frokost er fast her hver morgen :)

Jeg vurderer å ringe jordmor i dag, har kjent så lite liv i går og så langt i dag. Kjente noen spark og bevegelser i går, men ikke slik som det pleier å være. Vanligvis kjenner jeg mye liv når jeg setter meg ned eller legger meg.. Bli så bekymret :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygdis: hvis du er bekymret, tar du en telefon til jordmor. Mest sannsynlig har baby bare snudd seg, men de er veldig tydelige på at du skal ta den telefonen hvis du er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til fødsel når jeg ser på fødeavd., men så husker jeg hvor helvetes vondt det faktisk er. Sorry damer ;)

Jeg har vært fraværende en stund pga senebetennelse i armen, er det noen som har vært på ultralyd og fått vite ny termin/kjønn så jeg skal oppdatere lista? :) Jeg orker ikke bla meg tilbake alle sidene.

Termin 21 juni, jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg også til fødsel når jeg ser på fødeavd., men så husker jeg hvor helvetes vondt det faktisk er. Sorry damer ;)

Jeg har vært fraværende en stund pga senebetennelse i armen, er det noen som har vært på ultralyd og fått vite ny termin/kjønn så jeg skal oppdatere lista? :) Jeg orker ikke bla meg tilbake alle sidene.

Ny termin: 24. mai :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket å se på fødeavdelingen mens vi var prøvere, men har bare sett på det en gang etter at jeg ble gravid ;) det ble plutselig veldig virkelig da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Regner med du har prøvd de vanlige triksene som å drikke noe søtt, legge deg ned osv (det spør de om ) uten videre hell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme inn senere idag, håper alt er bra.. Hun sa det var veldig bra at jeg reagerte når noe ikke er som det pleier å være. De få forsiktige dultene jeg har kjent er på fremsiden av magen, så vet ikke om babyen har snudd seg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har drukket kald saft og spist en yoghurt, la meg ned flatt etterpå, men veldig rolig selv da. Babyen har pleid å reagere på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får komme inn senere idag, håper alt er bra.. Hun sa det var veldig bra at jeg reagerte når noe ikke er som det pleier å være. De få forsiktige dultene jeg har kjent er på fremsiden av magen, så vet ikke om babyen har snudd seg heller.

Så bra du fikk komme inn! Lykke til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg oppdatert. :)

Lykke til hos jordmor, Bygdis! Alt er helt sikkert i orden, men man blir jo bekymret.

Det ser ikke ut som at min nye termin er kommet med, 21 juni :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært fraværende en stund pga senebetennelse i armen, er det noen som har vært på ultralyd og fått vite ny termin/kjønn så jeg skal oppdatere lista? :) Jeg orker ikke bla meg tilbake alle sidene.

Det er jo ikke store justeringen, men ny termin er 29.04.

GOd bedring med senebetennelsen! Vet hvor vondt det er. Nå kan du vel ikke ta Voltaren heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har opplevd smerter på begge sider av magen? Virker som det er rett på utsiden av livmoren, muligens noen innvoller som blir skvist? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye skravling fra morningen av :)

Takk :hug: Nå har jeg gitt meg selv google-forbud :P

Ikke google, Bygdis :) det ødela min dag, selv om bevegelsene kom tilbake for fullt dagen etter :)

Her er det seriøst kun søtt som frister om dagen.....spiser alt for mye sjokolade og klarer ikke å begrense meg!! :( jeg har første jordmortime i morgen og gleder meg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...