Yvelia Skrevet 3. september 2015 #5661 Del Skrevet 3. september 2015 Dumt spm: hvordan vet man at det er diare?? Her er alle bæsjebleiene som en innsjø, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 3. september 2015 #5662 Del Skrevet 3. september 2015 Dumt spm: hvordan vet man at det er diare?? Her er alle bæsjebleiene som en innsjø, hehe.. Jeg tror det er diaré. det er akkurat som en tissebleie, bare at tissen er gul/grønn og de klumpene som vanligvis er i en bæsjebleie (som også er rennende) mangler. det høres ut som, og lukter som bæsj og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 3. september 2015 #5663 Del Skrevet 3. september 2015 Her var det helt flytende, grønt, brunt og nesten selvlysende gult i ett helt merkelig. Også var det mengder. Kanskje greit å sjekke graving? Spiser h*n normalt? Tisser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaM Skrevet 3. september 2015 #5664 Del Skrevet 3. september 2015 Vi sliter fortsatt med vekta til vesla. Det er annenhver god og dårlig uke. De mistenker litt dårlig sugeteknikk. Hun slipper vakumet litt for ofte. Spesielt under utdrivningen. De så litt på tunga hennes, og mente det var en ørliten sjans for stramt tungebånd. Jeg har mine tvil.. Men skal til lege på mandag for å sjekke. Fram til da er det vekking hver 3. time på natta. Også hun som sover så godt i 5-6 timer i strekk... Ikke spesielt gøy å stille klokka. men vi må jo bare prøve Jeg tror jeg har nok melk. Får spreng hvis det går over 2 timer på dagtid, og fikk pumpet ut 120ml på 3-4 min. (Måtte sjekke bare fordi jeg var nyskjerrig). Hvis det ikke hjelper med hyppigere nattamming får vi ty til en liten slump mme en gang om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tura Skrevet 4. september 2015 #5665 Del Skrevet 4. september 2015 Vi sliter fortsatt med vekta til vesla. Det er annenhver god og dårlig uke. De mistenker litt dårlig sugeteknikk. Hun slipper vakumet litt for ofte. Spesielt under utdrivningen. De så litt på tunga hennes, og mente det var en ørliten sjans for stramt tungebånd. Jeg har mine tvil.. Men skal til lege på mandag for å sjekke. Fram til da er det vekking hver 3. time på natta. Også hun som sover så godt i 5-6 timer i strekk... Ikke spesielt gøy å stille klokka. men vi må jo bare prøve Jeg tror jeg har nok melk. Får spreng hvis det går over 2 timer på dagtid, og fikk pumpet ut 120ml på 3-4 min. (Måtte sjekke bare fordi jeg var nyskjerrig). Hvis det ikke hjelper med hyppigere nattamming får vi ty til en liten slump mme en gang om dagen. huff, føler med deg! Et sånt opplegg hadde vi og. Det var tungt å stille klokka, tungt å stå opp og aller mest vekke den lille som var såå vanskelig å vekke! Synes du pumpet mye og fort jeg. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 4. september 2015 #5666 Del Skrevet 4. september 2015 Ååå nå er jeg lei av folk... Navnefest i morgen og folk er bare totalt uforutsigbare. Plutselig kommer de likevel eller så kommer de ikke. Svarfristen var for over en uke siden og jeg avklarte med alle da.. Har jo bestilt mat til et antall personer jeg antok kom........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 4. september 2015 #5667 Del Skrevet 4. september 2015 Så slitsomt askmeagain89! Kjipt å stå med mye rester og... Jeg røyk på en netthandel-smell nå. Drittlei av stelleveska vår, sånn utseendemessig, så det ble en dyr stelleveske. Tør ikke si noe til samboern før jeg får lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 4. september 2015 #5668 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg røyk på en netthandel-smell nå. Drittlei av stelleveska vår, sånn utseendemessig, så det ble en dyr stelleveske. Tør ikke si noe til samboern før jeg får lønn. Det er dyrt å være hjemme i permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tura Skrevet 4. september 2015 #5669 Del Skrevet 4. september 2015 Ååå nå er jeg lei av folk... Navnefest i morgen og folk er bare totalt uforutsigbare. Plutselig kommer de likevel eller så kommer de ikke. Svarfristen var for over en uke siden og jeg avklarte med alle da.. Har jo bestilt mat til et antall personer jeg antok kom........ er det ikke typisk! Som om det ikke er nok å styre med fra før. Lykke til med navnefesten likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tura Skrevet 4. september 2015 #5670 Del Skrevet 4. september 2015 Noen som vet hvor man får kjøpt billige og ok ullklær? Spesielt pysj. Lille her gulper så mye så vi må en del Og nå har det blitt så kjølig om natta så jeg synes hun bør ha ull Har deres det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tura Skrevet 4. september 2015 #5671 Del Skrevet 4. september 2015 Altså jeg finner flere steder som selger ullklær til barn altså Men det er så dyrt, så tenkte kanskje noen hadde tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 4. september 2015 #5672 Del Skrevet 4. september 2015 Så kjedelig LindaM, jeg føler med deg, har det likt som deg. Så Utrolig dårlig da, Askmeagain. Det er typisk folk det der,men veldig respektløst. Her sliter jeg litt med å få i lillesøster nok mat. Jeg har lite melk har jeg skjønt nå. Jeg prøver å amme så ofte som mulig, men det hjelper ikke. Jeg sliter veldig med utdrivningsrefleksen på natten da, selv med sprayen. Jeg prøver også å gi henne mme flere ganger om dagen, men hun NEKTER! Blir så sinna selvom hun er sulten.. Hun liker ikke smaken rett og slett, for hun tar flaske med mm. Er så frustrert og aner ikke hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 4. september 2015 #5673 Del Skrevet 4. september 2015 Så kjedelig Askmeagain89, skjønner godt frustasjonen din! Tura: Vi har kjøpt masse ull i det siste, vesla sikler som ei kran og alt blir vått.. Da er ull gull Har kjøpt en del på smaaungene.no, der har de blant annet Joha som jeg synes er gode klær til en ok pris. Tror jeg ga 180 kr for en ullbody Og den synes jeg er bedre enn en svindyr en fra nøstebarn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tura Skrevet 4. september 2015 #5674 Del Skrevet 4. september 2015 Så kjedelig LindaM, jeg føler med deg, har det likt som deg. Så Utrolig dårlig da, Askmeagain. Det er typisk folk det der,men veldig respektløst. Her sliter jeg litt med å få i lillesøster nok mat. Jeg har lite melk har jeg skjønt nå. Jeg prøver å amme så ofte som mulig, men det hjelper ikke. Jeg sliter veldig med utdrivningsrefleksen på natten da, selv med sprayen. Jeg prøver også å gi henne mme flere ganger om dagen, men hun NEKTER! Blir så sinna selvom hun er sulten.. Hun liker ikke smaken rett og slett, for hun tar flaske med mm. Er så frustrert og aner ikke hva jeg skal gjøre... Huff så leit!! Fælt å føle at man ikke får i ungen mat har du prøvd forskjellige typer? Ferdigblandet osv? Babyen til en venninne liker den best kald.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 4. september 2015 #5675 Del Skrevet 4. september 2015 Kanskje hjelpbryst med mme kan være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 4. september 2015 #5676 Del Skrevet 4. september 2015 Det kom ikke flere bleier med diaré heldigvis Tura: har du sjekket sparkjøp? der har de body i merinoull til 129,- jeg har ikke fått testet det selv enda, vi har ikke begynt med ull enda vi, lille er så varm av seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 4. september 2015 #5677 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg har prøvd nan ferdig og pulver og hipp ferdig og pulver. Fins det flere? Har også prøvd kald... Hjelpebryst har jeg lest litt om, men hvis hun ikke liker smaken vil det vel ikke hjelpe. Prøvde å blande mm med mme istad, men neida.. Brekker seg og blir sint. Men hjelpebryst kan jeg jo prøve, må jo få i henne mat! Begynner å bli bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 4. september 2015 #5678 Del Skrevet 4. september 2015 Nå har jeg grått i telefonen til Ullevål De har sendt henvisningen videre til en privat klinikk, pga kortere ventetid, men har snakket med den klinikken og det er flere måneders ventetid der og. Det vil si at det kan gå helt til 30.november før det blir fristbrudd på timen...Han har hatt blod i avføringen mange ganger og dårlig vektoppgang, tenk om det er noe virkelig seriøst da. Og så vil de ikke se ham før kanskje seint i november, Jeg er så redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 4. september 2015 #5679 Del Skrevet 4. september 2015 Nå har jeg grått i telefonen til Ullevål De har sendt henvisningen videre til en privat klinikk, pga kortere ventetid, men har snakket med den klinikken og det er flere måneders ventetid der og. Det vil si at det kan gå helt til 30.november før det blir fristbrudd på timen...Han har hatt blod i avføringen mange ganger og dårlig vektoppgang, tenk om det er noe virkelig seriøst da. Og så vil de ikke se ham før kanskje seint i november, Jeg er så redd Jeg skjønner godt at du er redd. Skulle ønske jeg hadde noen trøstende ord til deg, men jeg syns helsevesenet bør finne ut hva det er, så fort som mulig. Kanskje er det ikke noe farlig, da bør dere få vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvelia Skrevet 4. september 2015 #5680 Del Skrevet 4. september 2015 Huff, så dumt Androide. Har de noen anelse om hva det kan være? Hadde de mistenkt noe virkelig alvorlig, hadde de jo aldri latt han gå helt til november vil jeg tro.. Men skjønner at det er forferdelig å gå sånn å lure og bare vente Dyregod: Hva sier helsesøster da? Får du noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå