Gå til innhold

Hvilken KGbruker kunne du tenke deg som dating coach?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skulle fått råd av en tredjepart måtte det blitt en profesjonell psykolog (ikke Nettinettet, no hate) eller en anerkjent en som virkelig vet hva de prater om. Men jeg har ikke noe behov for det, jeg er heller ikke en av dem som starter tråder i Samlivsforumet.

Av de som tidvis har gitt gode råd, kan jeg fremheve Leo Nardo og Arcturus.



Anonymous poster hash: e5c5e...958
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke si det for høyt. Da får du snart PM med tilbud om kurs ...

Jippi :danse::danse::danse: *forter meg å pusse postkassen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke ramlet deg inn at det kanskje ville gått opp noen lys for deg om du hadde tatt ordentlig utdanning da? Og som sagt: Faren med å kunne _noe_ om en ting er å ikke skjønne hvor lite man egentlig kan. "Fine papirer", som du kaller der, er faktisk jævlig viktig når man skal jobbe med folk.

Anonymous poster hash: ffd2a...c38

Den dagen dating blir et eget felt man kan ta utdanning for så er det absolutt noe jeg vil gjøre. Eventuelt så er det kanskje jeg som en dag står som foreleser innenfor dating på et eller annet fakultet. Jeg har ikke noe behov for psykologiutdannelse for å gjøre den jobben jeg gjør, for når det dukker opp noen som har behov for psykolog og ikke datinghjelp så sender jeg dem til en av mine samarbeidspartnere. Så hvorfor skal jeg ta en utdannelse som jeg egentlig ikke har bruk for? Jeg vil heller bruke tiden min på det jeg driver med og tillegne meg mer kunnskap som er relevant for det jeg driver med. Og så lenge kundene mine er fornøyde er jeg fornøyd. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle fått råd av en tredjepart måtte det blitt en profesjonell psykolog (ikke Nettinettet, no hate) eller en anerkjent en som virkelig vet hva de prater om. Men jeg har ikke noe behov for det, jeg er heller ikke en av dem som starter tråder i Samlivsforumet.

Av de som tidvis har gitt gode råd, kan jeg fremheve Leo Nardo og Arcturus.

Anonymous poster hash: e5c5e...958

Hvis du har behov for psykolog så bør du benytte deg av en psykolog. Men hvis man sliter med datingen eller nettdatingen så vil ikke en psykolog være den beste å kontakte for å få hjelp. En psykolog har ikke utdannelse innenfor dating. De vet ikke hvordan en datingprofil bør se ut, hva slags mennesker man treffer på de forskjellige nettdatingsidene, hvorfor det er viktig å rydde opp i facebook profilen før man gir noen tilgang. Hvilke ting det kan være lurt å se etter i en profil for å finne noen som man passer best sammen med.osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har behov for psykolog så bør du benytte deg av en psykolog. Men hvis man sliter med datingen eller nettdatingen så vil ikke en psykolog være den beste å kontakte for å få hjelp. En psykolog har ikke utdannelse innenfor dating. De vet ikke hvordan en datingprofil bør se ut, hva slags mennesker man treffer på de forskjellige nettdatingsidene, hvorfor det er viktig å rydde opp i facebook profilen før man gir noen tilgang. Hvilke ting det kan være lurt å se etter i en profil for å finne noen som man passer best sammen med.osv.

Det er bare å spørre en tilfeldig person om man skulle være uheldig å ikke vite det selv.

Endret av Evilposelos
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har behov for psykolog så bør du benytte deg av en psykolog. Men hvis man sliter med datingen eller nettdatingen så vil ikke en psykolog være den beste å kontakte for å få hjelp. En psykolog har ikke utdannelse innenfor dating. De vet ikke hvordan en datingprofil bør se ut, hva slags mennesker man treffer på de forskjellige nettdatingsidene, hvorfor det er viktig å rydde opp i facebook profilen før man gir noen tilgang. Hvilke ting det kan være lurt å se etter i en profil for å finne noen som man passer best sammen med.osv.

Øøøøhhhh.... Jo. Det finnes de som har spesialisert seg på sånt. Litt mer seriøse enn tullecoacher med et kurs her og det assa.

Anonymous poster hash: ffd2a...c38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vet ikke hvordan en datingprofil bør se ut, hva slags mennesker man treffer på de forskjellige nettdatingsidene, hvorfor det er viktig å rydde opp i facebook profilen før man gir noen tilgang. Hvilke ting det kan være lurt å se etter i en profil for å finne noen som man passer best sammen med.osv.

Det kalles common sense og finnes hos de aller fleste helt helt gratis.

Anonymous poster hash: f73cd...77f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hvis du har behov for psykolog så bør du benytte deg av en psykolog. Men hvis man sliter med datingen eller nettdatingen så vil ikke en psykolog være den beste å kontakte for å få hjelp. En psykolog har ikke utdannelse innenfor dating. De vet ikke hvordan en datingprofil bør se ut, hva slags mennesker man treffer på de forskjellige nettdatingsidene, hvorfor det er viktig å rydde opp i facebook profilen før man gir noen tilgang. Hvilke ting det kan være lurt å se etter i en profil for å finne noen som man passer best sammen med.osv.

Er det dette som er nøkkelen til suksessfull dating? En god nettprofil kan i beste fall gi deg et møte med en som kan være en god match. Men det er vel det som skjer på første møte og utover som er avgjørende? Og der kan vel en psykolog være til vel så god hjelp som en coatch.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette som er nøkkelen til suksessfull dating? En god nettprofil kan i beste fall gi deg et møte med en som kan være en god match. Men det er vel det som skjer på første møte og utover som er avgjørende? Og der kan vel en psykolog være til vel så god hjelp som en coatch.

Nei det er absolutt ikke nøkkelen til suksessfull dating, men det er veldig mange som ved små justeringer av profilen får kontakt med helt andre mennesker enn før og dermed finner den rette raskere enn før. For mange handler det om å få kontakt, ikke hva som skjer etter det første møte og videre.

Jeg sier ikke at en psykolog ikke kan være like behjelpelig med å hjelpe noen med kjærligheten som en datingrådgiver eller dating coach, men for noen fungerer en dating coach bedre enn en psykolog og omvendt. Jeg synes det er flott at det finnes mangfold slik at folk kan få den hjelpen de trenger for å få det resultatet de ønsker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles common sense og finnes hos de aller fleste helt helt gratis.

Anonymous poster hash: f73cd...77f

Det er helt sant, men de fleste klarer hverken å se seg selv eller andre utenfra, eller klarer ikke å bruke den kunnskapen de egentlig sitter inne med. Vi forkludrer hjernen med for mange tanker ofte, (meg inkludert) og da er det greit at det finnes noen som kan renske opp litt og fortelle oss de tingene som vi egentlig vet selv, men ikke klarer å innse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøøhhhh.... Jo. Det finnes de som har spesialisert seg på sånt. Litt mer seriøse enn tullecoacher med et kurs her og det assa.

Anonymous poster hash: ffd2a...c38

Så bra! Da er disse dyktige psykologer som absolutt kan kalle seg datingrådgivere i tillegg. Har du navn på noen av disse, for det kan jo absolutt være nyttig for mange av singelforum brukerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..også kalt venner. Anonymous poster hash: a1b02...dcb

Tilfeldigvis hjelper også venner deg til å være positiv og vise hvilken verdi du har.

Anonymous poster hash: f73cd...77f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å spørre en tilfeldig person om man skulle være uheldig å ikke vite det selv.

Ja absolutt! Så det anbefaler jeg folk å begynne med! Få noen som ikke kjenner deg til å fortelle deg hva slags inntrykk de får av deg ved å se på profilen din, facebooken din etc, det gir ekstremt mye nyttig informasjon som man kan ta med seg å utnytte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldigvis hjelper også venner deg til å være positiv og vise hvilken verdi du har.

Anonymous poster hash: f73cd...77f

Problemet med venner er at de for det første kjenner deg, og vil ikke få et førsteinntrykk av deg ved å se på profilene dine. For det andre så vil de ikke ønske å såre deg ved å fortelle deg de negative tingene ved deg som kanskje ødelegger for deg i en datingsetting. Noen ganger ser de det ikke heller, fordi de fokuserer for mye på det positive ved deg.

Venner og familie har en tendens til å si "så så det ordner seg nok, du er bra nok som du er" kontra å komme med noen konstruktivt som kan gjøre at du faktisk får det du ønsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Interessant....Du har stort sett det samme svaret til flere av de lignende trådene her du? I "date" tråden...og "bli venn med" tråden, svarte du omtrent det samme....

Hvordan er ditt syn på debatter da? Bare leser du dem....eller syntes du ikke det er artig å kanskje være åpen for å se ting i annet lys? Er du ikke villig til å lære, vil du heller ikke lære noe som helst :)

Dette er absolutt ikke ment som noe personlig kritikk mot deg altså Silverstream.....Det var bare en observasjon jeg tok med meg :blomst: ..Jeg ble bare nysgjerrig

Jeg skjønner ikke hva læring har i denne tråden å gjøre, jeg leser ikke så ofte inne på samliv fordi det er så masse kjedelige temaer som blir tatt opp der, men de få jeg har lest, så har enkelte her inne kommet med råd til og med jeg vet er dårlige.

Jeg er villig til å lære, men jeg sluker ikke alt folk kommer med her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Jeg skjønner ikke hva læring har i denne tråden å gjøre, jeg leser ikke så ofte inne på samliv fordi det er så masse kjedelige temaer som blir tatt opp der, men de få jeg har lest, så har enkelte her inne kommet med råd til og med jeg vet er dårlige.

Jeg er villig til å lære, men jeg sluker ikke alt folk kommer med her inne.

Nei det er ikke nødvendigvis så skrekkelig mye å lære av denne tråden spesifikt....Men....la bare merke til at du virker å syntes de fleste trådene her ikke er noe poeng i? La bare merke til at du stort sett har svart slik på samtlige tråder jeg har sett deg svare....Litt underlig bare, ettersom du tydeligvis har besøkt alle sammen...

Men jaja...selvfølgelig helt greit for meg. No hard feelings ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Nei det er ikke nødvendigvis så skrekkelig mye å lære av denne tråden spesifikt....Men....la bare merke til at du virker å syntes de fleste trådene her ikke er noe poeng i? La bare merke til at du stort sett har svart slik på samtlige tråder jeg har sett deg svare....Litt underlig bare, ettersom du tydeligvis har besøkt alle sammen...

Men jaja...selvfølgelig helt greit for meg. No hard feelings ;)

Hehe nei, da har du forvekslet meg med en annen. Jeg har aldri skrevet i en tråd at jeg ikke synes det er noe vits i å diskutere temaet ;)

Dessuten så sa jeg jo at jeg kunne være "venn" med han Jesus fyren(husker ikke brukernavnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hehe nei, da har du forvekslet meg med en annen. Jeg har aldri skrevet i en tråd at jeg ikke synes det er noe vits i å diskutere temaet ;)

Dessuten så sa jeg jo at jeg kunne være "venn" med han Jesus fyren(husker ikke brukernavnet)

:fnise: :fnise: :fnise:

veldig bra! Og dersom du aksepterer meg som venn også så blir dette helt villt :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...