Gå til innhold

Hvilken KGbruker kunne du tenke deg som dating coach?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som tar deg med ut på sjekking og gir råd :)

Anonymous poster hash: 39c8a...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Alle bitterp*******ne.

Vi hadde blitt sittende i et hjørne mens de freste mot kvinnene i baren.

"Hun var hyggelig med deg ja? Glem det - kvinner puler bare tyrkere straks de får sjansen".

"Hun ville bli med deg hjem? Fy faen. Vedder på at hun hadde analsex med forrige kjæreste og kommer til å nekte deg det på ONS. Kjerring."

"Se på hun der, hun har dyr veske. Gå bort til henne og spør om hun puler alt og alle for dyre vesker og drinker".

"Hun sminker seg endel og går med kort skjørt? Tøs. Hun ligger sikkert med alt hun ser".

"Hun sminker seg ikke så mye og har ikke kort skjørt? Jævla feminist, tramper på alle menn."

Tror det hadde blitt ganske mye kjærlighet!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tar deg med ut på sjekking og gir råd :)

Anonymous poster hash: 39c8a...a87

Gjest :)

Anonymous poster hash: b08e7...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle bitterp*******ne.

Vi hadde blitt sittende i et hjørne mens de freste mot kvinnene i baren.

"Hun var hyggelig med deg ja? Glem det - kvinner puler bare tyrkere straks de får sjansen".

"Hun ville bli med deg hjem? Fy faen. Vedder på at hun hadde analsex med forrige kjæreste og kommer til å nekte deg det på ONS. Kjerring."

"Se på hun der, hun har dyr veske. Gå bort til henne og spør om hun puler alt og alle for dyre vesker og drinker".

"Hun sminker seg endel og går med kort skjørt? Tøs. Hun ligger sikkert med alt hun ser".

"Hun sminker seg ikke så mye og har ikke kort skjørt? Jævla feminist, tramper på alle menn."

Tror det hadde blitt ganske mye kjærlighet!

.

:fnise:

Anonymous poster hash: 39c8a...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett for mye på TV her ??
Skal en analysere ei ny dame , eller mann sammen da etterpå ?
På tide sjekke eget hode først , tror jeg :sjokkert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker selv faktisk.. men synes brutal_mann har en del bra ting å komme med innimellom.. og jeg må ha noen som er brutalt ærlig men konstruktiv og nøytral. Altså som ser mine behov og ikke kommer med råd ut i fra hva han/hun mener selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Alle bitterp*******ne.

Vi hadde blitt sittende i et hjørne mens de freste mot kvinnene i baren.

"Hun var hyggelig med deg ja? Glem det - kvinner puler bare tyrkere straks de får sjansen".

"Hun ville bli med deg hjem? Fy faen. Vedder på at hun hadde analsex med forrige kjæreste og kommer til å nekte deg det på ONS. Kjerring."

"Se på hun der, hun har dyr veske. Gå bort til henne og spør om hun puler alt og alle for dyre vesker og drinker".

"Hun sminker seg endel og går med kort skjørt? Tøs. Hun ligger sikkert med alt hun ser".

"Hun sminker seg ikke så mye og har ikke kort skjørt? Jævla feminist, tramper på alle menn."

Tror det hadde blitt ganske mye kjærlighet!

Hahaha, fantastisk

Anonymous poster hash: db4b4...db1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle valgt noen, så ville det blitt en av brukerne som ikke kommer med tåpelige regelsett og uttaler seg som noen bombastiske, kvasiintellektuelle eksperter.



Anonymous poster hash: a1b02...dcb
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle valgt noen, så ville det blitt en av brukerne som ikke kommer med tåpelige regelsett og uttaler seg som noen bombastiske, kvasiintellektuelle eksperter.

Anonymous poster hash: a1b02...dcb

Hvem hadde du valgt da? :)

Anonymous poster hash: 39c8a...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ingen, de fleste gir ikke bra råd overhodet føler jeg.

Interessant....Du har stort sett det samme svaret til flere av de lignende trådene her du? I "date" tråden...og "bli venn med" tråden, svarte du omtrent det samme....

Hvordan er ditt syn på debatter da? Bare leser du dem....eller syntes du ikke det er artig å kanskje være åpen for å se ting i annet lys? Er du ikke villig til å lære, vil du heller ikke lære noe som helst :)

Dette er absolutt ikke ment som noe personlig kritikk mot deg altså Silverstream.....Det var bare en observasjon jeg tok med meg :blomst: ..Jeg ble bare nysgjerrig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...