Gå til innhold

Hvilken KGbruker kunne du tenke deg som dating coach?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ny partner i bedriften din, eller?

Anonymous poster hash: f73cd...77f

De kom til en eniighet..

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om han får lov til å ha egene meninger som strider mot hennes.

Neppe, i så tilfelle får han beskjed om at han ikke er positiv nok eller vet hva han vil ha og kan tilby.

Anonymous poster hash: f73cd...77f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating coach? Trur det må være akkurat det jeg trenger, til å finne en mann, jeg ikke trenger!

Tviler på at noen her på KG er sær nok til å kunne hjelpe meg :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating coach? Trur det må være akkurat det jeg trenger, til å finne en mann, jeg ikke trenger!

Tviler på at noen her på KG er sær nok til å kunne hjelpe meg :wow:

Ikke si det for høyt. Da får du snart PM med tilbud om kurs ...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny partner i bedriften din, eller?

Anonymous poster hash: f73cd...77f

Nei, men synes det er utrolig inspirerende med mennesker som deler nyttige ting med andre, som er ærlige og som selger produkter med en verdi for den som handler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle valgt noen, så ville det blitt en av brukerne som ikke kommer med tåpelige regelsett og uttaler seg som noen bombastiske, kvasiintellektuelle eksperter.

Anonymous poster hash: a1b02...dcb

Enig. Så for min del utgår Nettinettet....

Anonymous poster hash: 7a948...d02

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke Nettinettet i alle fall. Hun er selv singel. Det blir som å ha en overvektig ernæringsfysiolog til slankehjelp.



Anonymous poster hash: c21a1...999
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger unna coacher uansett hva det handler om, også innen dating. Coacher tjener fett på enkle råd, alt for lite kunnskap om noe som er så komplisert som mennesker som de har tilegnet seg fra noen enkle kurs. Et av problemene med å kunne _noe_ om en ting er at man ikke skjønner hvor lite man egentlig kan. Vitenskapelig er de på bærtur.



Anonymous poster hash: ffd2a...c38
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de mange brukerne som kommer med tanker og innspill uten å være bedrevitere eller linke til svadablogger, og som ikke kunne funnet på i halvsøvne å bruke ordet dating coach. Noen som har respekt for at menneskelige relasjoner er mer komplekse enn hva en attraktivitetsteori noen gang kan forklare. Noen med respekt for folk. Det er mange å ta av. Svært mange.

Anonymous poster hash: a1b02...dcb

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si det for høyt. Da får du snart PM med tilbud om kurs ...

Jeg gjør nok ikke tabben om å tilby gratis kurs til noen her inne igjen. At jeg tok kontakt med ..... for å være grei er det dummeste jeg har gjort, men det lærte meg utrolig mye om hvordan mennesker kan tenke og fungere. Takknemlig for den erfaringen og ikke like dumsnill lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde sagt meg alle sammen, siden jeg er awesome datingrådgiver.

Nei, det var ikke mitt poeng. De skulle valgt meg. Jeg er bare så sykt mye bedre enn deg og alle andre i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke Nettinettet i alle fall. Hun er selv singel. Det blir som å ha en overvektig ernæringsfysiolog til slankehjelp. Anonymous poster hash: c21a1...999

Dating blir litt annerledes. Fordi det er følelser involvert.

Jeg er en kløne til å date selv, men tror allikevel jeg skulle klart å gi noen tips om jeg hadde vært på sidelinja. Det er mye lettere å tenke klart, om man ikke har følelser involvert. Det er hverfall der jeg vanligvis tråkker i baret.

Anonymous poster hash: 87dd3...947

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kom til en eniighet..

Nei, jeg skrev at vi er blitt mer enige om ting etterhvert som årene har gått og vi har fått litt mer selvinnsikt og også mer kunnskap. Når jeg begynte å følge med på Morten Hake så var han en av PUA grunderne i Norge og en av de mest respekterte i det miljøet. Mens jeg var en regelhore som trudde jeg kunne finne et sett regler som kvinner kunne følge som ikke bare ville gjøre at de fikk bra mannfolk men også fucke opp for alle PUA'ene som irriterte fletta av meg.

Nå har Morten funnet ut at det å knulle på ei ny dame hver helg, fet leilighet, fete biler, mye penger etc ikke gjør en lykkelig. Han har vokst utrolig mye og fått en enorm selvinnsikt og innsikt på generelt basis også. Og jeg vet nå at man ikke kan ha regler for noe som helst, at alt er individuelt og at det jeg mener passer for meg, mest sannsynlig ikke passer for andre. At for å være en god daterådgiver så må man være flink til å være en observatør som ivaretar det kunden ønsker seg, uten å begrense rådgivningen pga egne holdninger og egne verdier.

Men jeg lærte mye av Morten under seminaret hans i går, som jeg tar med meg videre i jobben. Mye nyttig med tanke på hore/madonna komplekset som en del har f.esk. Elsker det når jeg treffer noen som røsker tak i tanker jeg har, som bør røskes tak i! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ligger unna coacher uansett hva det handler om, også innen dating. Coacher tjener fett på enkle råd, alt for lite kunnskap om noe som er så komplisert som mennesker som de har tilegnet seg fra noen enkle kurs. Et av problemene med å kunne _noe_ om en ting er at man ikke skjønner hvor lite man egentlig kan. Vitenskapelig er de på bærtur.

Anonymous poster hash: ffd2a...c38

Helt enig. Har ikke personen erfaring på området hjelper det ikke med fine titler eller papirer fra kurs og utdannelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Har ikke personen erfaring på området hjelper det ikke med fine titler eller papirer fra kurs og utdannelser.

Selvinnsikt much??

Anonymous poster hash: ffd2a...c38

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvinnsikt much??

Anonymous poster hash: ffd2a...c38

Ja veldig mye faktisk! :) Jeg har ekstremt mye erfaring på det feltet jeg uttaler meg om, både god erfaring og dårlig erfaring. Jeg tok forberedende psykologi for noen år siden, for å starte på psykologistudiet, bare fordi jeg følte det ville gi meg mer lov til å drive med det jeg driver med, men så fikk jeg så mange tilbakemeldinger på at det beste med meg var den erfaringen jeg hadde. Og jeg synes det faktisk ikke skal være sånn at noen blir sett på som dyktige fordi de har fine papirer, men fordi de faktisk gjør en jævlig god jobb!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig mye faktisk! :) Jeg har ekstremt mye erfaring på det feltet jeg uttaler meg om, både god erfaring og dårlig erfaring. Jeg tok forberedende psykologi for noen år siden, for å starte på psykologistudiet, bare fordi jeg følte det ville gi meg mer lov til å drive med det jeg driver med, men så fikk jeg så mange tilbakemeldinger på at det beste med meg var den erfaringen jeg hadde. Og jeg synes det faktisk ikke skal være sånn at noen blir sett på som dyktige fordi de har fine papirer, men fordi de faktisk gjør en jævlig god jobb!

Det har ikke ramlet deg inn at det kanskje ville gått opp noen lys for deg om du hadde tatt ordentlig utdanning da? Og som sagt: Faren med å kunne _noe_ om en ting er å ikke skjønne hvor lite man egentlig kan. "Fine papirer", som du kaller der, er faktisk jævlig viktig når man skal jobbe med folk.

Anonymous poster hash: ffd2a...c38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...