Gå til innhold

Hvilken KGbruker kunne du tenke deg som dating coach?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle bitterp*******ne.

Vi hadde blitt sittende i et hjørne mens de freste mot kvinnene i baren.

"Hun var hyggelig med deg ja? Glem det - kvinner puler bare tyrkere straks de får sjansen".

"Hun ville bli med deg hjem? Fy faen. Vedder på at hun hadde analsex med forrige kjæreste og kommer til å nekte deg det på ONS. Kjerring."

"Se på hun der, hun har dyr veske. Gå bort til henne og spør om hun puler alt og alle for dyre vesker og drinker".

"Hun sminker seg endel og går med kort skjørt? Tøs. Hun ligger sikkert med alt hun ser".

"Hun sminker seg ikke så mye og har ikke kort skjørt? Jævla feminist, tramper på alle menn."

Tror det hadde blitt ganske mye kjærlighet!

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig og høre! :)

Det er ikke så vanskelig å skjønne hvem som har startet denne tråden for å fiske. Den eneste som snakker om date coaching her inne er jo deg.

Anonymous poster hash: de424...e6f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig dum og blind når jeg dater så hadde vert en bonus å hatt med realiteten, selveste gjest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig å skjønne hvem som har startet denne tråden for å fiske. Den eneste som snakker om date coaching her inne er jo deg. Anonymous poster hash: de424...e6f

Hæ? Nei jeg er ikke Nettinettet :klo:

Anonymous poster hash: 39c8a...a87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig få som har noe å tilføre meg føler jeg. Bortsett fra nettinett, som jeg har lest en del av.

Jeg syns det er altfor mange som gir bastante råd basert på en eller annen regel de har funnet på, eller de gir skråsikre råd i situasjoner de ikke har forutsetninger til å forstå helheten av.

Virkeligheten er sjelden så svart-hvitt som skriftfargen, og bakgrunnsfargen her.

Jeg opprettet profil her inne opprinnelig for å få ett lite innblikk i hvordan kvinner tenker, fordi jeg levde i den villfarelse at alle kvinner tenker likt.

Og det er vel det jeg har lært mest av dette forumet. Kvinner tenker IKKE likt.

Jeg syns vel også det er litt lite selvstendig av meg å skulle spørre om råd på ett forum, om hvordan jeg skal oppføre meg i en datefase. Kan uansett ikke løpe inn på forumet og spørre om hjelp hver gang jeg lurer på noe i ett forhold :)

Har vel heller innfunnet meg med at jeg er en "tøffel", og satser på å treffe ei som ikke trenger så mye "motstand" :)

Anonymous poster hash: 87dd3...947

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Slikt tar jeg irl hvor jeg ikke får tredd nedover hodet råd og karakteristikker av hvordan jeg angivelig er som person. Lett å være skråsikker når man bare ser en bittelittegrann del av et menneske.

Anonymous poster hash: ffd2a...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville brukt noen fra KG, er egentlig skeptisk til å spørre om råd på slikt i det hele tatt. Sosial intelligens er noe man har eller ikke har og om man ikke selv er best til å evaluere situasjonen så hjelper det neppe med noen råd fra en guru.



Anonymous poster hash: dbd64...33c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bli Leo Nardo. Selv om jeg er kvinne tror jeg at jeg kunne lært litt om selvtillit og utadvendthet av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig å skjønne hvem som har startet denne tråden for å fiske. Den eneste som snakker om date coaching her inne er jo deg.

Anonymous poster hash: de424...e6f

Det morsomme er jo at jeg for noen år siden helt sikkert kunne funnet på å starte en tråd som dette, i desperasjon etter å få frem noe jeg var supergira på og akkurat hadde funnet ut av. Heldigvis har jeg utviklet meg siden da.

I går var jeg på et fantastisk seminar med Morten Hake. Hørt om han? Hvis ikke så må du sjekke ut nettsiden hans her: Morten Hake

Han er en av pionererne på dating coaching eller Daterådgivning (som jeg kaller det) i Norge og jeg og han har vært på virkelig hver vår side av skalaen! Men så har han utviklet seg i en retning og jeg har utviklet meg i en retnining og nå føler jeg at vi virkelig har ganske mange av de samme tankene. Fy fader så bra det seminaret var, og hvor viktig med tanke på hvordan man velger å la seg påvirke av andres og egne tanker! Selv om jeg har klart å gi med f... i hva andre måtte mene (utenom konstruktiv krtikk selvfølgelig) så er det alltid godt å få et boost fra noen som har forstått det samme, og til og med er enda lengre frem i prosessen. Jeg bare DIGGER å lære nye ting og nye verktøy fra andre som gjør hverdagen min litt bedre!!

Så fordi jeg vet at dine tanker er dine, og for deg så er de sanne så lenge du velger å tro på de, så får du tro at jeg har startet denne tråden hvis du tror det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest, hun virker som en god menneskekjenner, dessuten virker det som hun veldig lik meg.

Tviler på at den største mannehateren her inne, som attpåtil er singel så det holder, hadde vært en bra dating-coach.

Anonymous poster hash: 418b2...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tviler på at den største mannehateren her inne, som attpåtil er singel så det holder, hadde vært en bra dating-coach.

Anonymous poster hash: 418b2...dbc

Sivilstatus har jo ingenting med om du er god på dating eller ikke å gjøre. Ja det er automatiske tanker mange har, men det betyr ikke at det er sannheten. Jo mer bevisst du er på hva du vil ha, og jo mer komplisert du som menneske velger å være (livstil, væremåte etc) jo vanskeligere er det å finne den rette.

Jeg synes Gjest kan være flink til å gi råd ut i fra det som best passer for personen det gjelder, og ikke seg selv, innimellom, og DET er hva som jeg mener skiller en dyktig daterådgiver fra en udyktig en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på et fantastisk seminar med Morten Hake. Hørt om han? Hvis ikke så må du sjekke ut nettsiden hans her: Morten Hake

Ny partner i bedriften din, eller?

Anonymous poster hash: f73cd...77f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hadde du valgt da? :)

Anonymous poster hash: 39c8a...a87

En av de mange brukerne som kommer med tanker og innspill uten å være bedrevitere eller linke til svadablogger, og som ikke kunne funnet på i halvsøvne å bruke ordet dating coach. Noen som har respekt for at menneskelige relasjoner er mer komplekse enn hva en attraktivitetsteori noen gang kan forklare. Noen med respekt for folk. Det er mange å ta av. Svært mange.

Anonymous poster hash: a1b02...dcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de mange brukerne som kommer med tanker og innspill uten å være bedrevitere eller linke til svadablogger, og som ikke kunne funnet på i halvsøvne å bruke ordet dating coach. Noen som har respekt for at menneskelige relasjoner er mer komplekse enn hva en attraktivitetsteori noen gang kan forklare. Noen med respekt for folk. Det er mange å ta av. Svært mange.

Anonymous poster hash: a1b02...dcb

Enig.

Anonymous poster hash: ffd2a...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...