Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Tørr knapt å legge meg jeg .., har ventet lenge på dagen, men nå tørr jeg ikke nærme meg . Herremilde! Men jeg har hvertfall en god følelse for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sleit veldig med å sove i går og har vært våken flere ganger i natt. Nå har jeg stått opp og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :P vente vente. Grue grue.

Hvis alt er bra så skal vi se på barnevogn. Hvis ikke.. så får jeg is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til følelsen kaospåtobein ... Jeg la meg veldig sent med et håp om å sove lenge slik at tiden ikke ble så drøy! Nå dør jeg her jeg venter ...,

Massssse lykke til! Håper dere kan se på barnevogn etterpå 👍👍👍 skal tenke på deg klokken 1300! Tenk på meg når du se på barnevogn klokken 1400 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønsker!!

Tror det hjalp. For vi fikk se en perfekt liten mageboer!! Jeg er så glad :D samboer ble også superteit når han fikk se baby som vinket til han. Ble så glad!! :)

Og vi så på barnevogn. Emmaljunga!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå perfekt perfekt !!!! Jeg er så glad for oss begge. En perfekt start på helgen vår!

Vi var også innom babyshop. Vi skulle egentlig lete etter en sånn "baby loading" tskjorte tiø meg ( hvilket de ikke hadde) men tok oss den friheten å tittet litt på babytng. Wow mannen fikk litt sjokk over prisene 🙈🙈🙈 men vi ble enige om å ikke kjøpe noe stort før i siste liten.

Gratulerer så mye 👍👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk :strix: tusen takk! Ja nå skal jeg kose meg. Fantastisk start på helgen :nigo: har vært på stoff og stil og handlet til babynest. Med 3 småbarn i vaksetet.. gjett om jeg er sliten?! Gleder meg til å legge meg på sofaen. Skal først ut å spise meg mannen :)

Edit: for noen skrivefeil..

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal prøve å sy selv :-) kjøpte oppskriften der, sånne store ark som man tegner av.

Hihi, jeg er så glad. Det var en enorm lettelse! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi handlet litt. Samboer har skjemt meg bort :nigo: jeg har fått ny vinterjakke, lue, "vin" ( egentlig bare en kjempe god eplemost) og en mammatights! :D Og merker at pappan har blitt engasjert etter ultralyden altså for han kjøpte også noe til baby: pysj, body, bukse og lue. Alt i samme serie. Og ville egentlig kjøpe masse mer, så jeg måtte sette ned foten og be han vente noen måneder na :fnise:

Når vi kom hjem fikk jeg en time lang massasje :hjerte: ihihi. Han satt seg til og med ned å skrev et brev til baby! Blir helt sjokkert jeg.

Også har jeg fått ny antibiotikakur da. Fortsatt uvi. Furadantin hjalp ikke. Og jeg som blir så dårlig av antibiotika :( *syte litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du fått nå da? Håper du ikke blir like dårlig :hjerte:

Koslig at mannen engasjerer seg da! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du fått nå da? Håper du ikke blir like dårlig :hjerte:

Koslig at mannen engasjerer seg da! :strix:

Trimetoprim faktisk. Skal visst barr være trygt å bruke i 2 trimester.. det skremmer meg litt, men legen sa det var farligere å gå med ubehandlet uvi. Så får bare stole på dem :)

Ja, kjempe hyggelig at han engasjerer seg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trimetoprim faktisk. Skal visst barr være trygt å bruke i 2 trimester.. det skremmer meg litt, men legen sa det var farligere å gå med ubehandlet uvi. Så får bare stole på dem :)

Ja, kjempe hyggelig at han engasjerer seg! :D

De hadde nok ikke gitt deg det om det hadde vert i tvil:) og du er jo helt oi overgangen til andre trimester nå da. Vet ikke hva som er rett jeg, lese ulikt over alt. I læreboka mi står det at det er når man er 12+0, mens andre steder står det 13+0..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde nok ikke gitt deg det om det hadde vert i tvil:) og du er jo helt oi overgangen til andre trimester nå da. Vet ikke hva som er rett jeg, lese ulikt over alt. I læreboka mi står det at det er når man er 12+0, mens andre steder står det 13+0..

Ja, det er nok ikke noe farlig nå. Det hindrer visstnok bare opptaket av folat. Etter det jeg forstod hvertfall. Og det skal nok ikke være noe problem nå :) det står forskjellig overalt ja.. og legen kunne ikke svare på om det var 12 eller 13 som gjalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå 😍😍😍😍😍😍 herlig mann!!! Det må

Jo være litt søtt å se

Mannen i sitt liv sånn også!!! Min mann hadde nok ikke gjort sånt, men han ba meg skrive dagbok.

Jeg fikk også beskjed om urinveisinfeksjon - men de ga meg ingenting før de hadde dyrket den. De ville ikke gi før det strengt tatt var nødvendig. Svarene på dyrkingen kom på fredag, da mente de det var forurensing -

Men skulle levere ny prøve.

Tips jeg fikk var å drikke mye vann med sitrusfrukt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...