Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Må le litt av mannen. Tror han vil jeg skal drikke mer. Fikk dette på senga og glasset er stoooort!:fnise: God er han da :hjerte:

Endret av kaospåtobein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edit: bilde ville ikke bli med. Men var et megastort glass med isvann, sitron og eple! :P

Edit igjen: også ville bilde komme i forrige post likevell.

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg uten ømme pupper og tenke "oh, shiiit". Løp på do (må tisse hele tiden). Så meg i speilet, ja enda en monsterkvise. Tilbake i seng, snur meg. *kabom* ømme pupper igjen. Skjer a? Rar kropp.

Også er jeg sulteeen!!

God morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er første svangerskapskontroll. Jeg kjenner jeg gruer meg litt altsååå.. Har skrevet en liste med spørsmål jeg skal huske å ta opp, A4 ark!!:fnise: Håper alt er greit med både meg og magen.

Nå skal jeg forsøke å sove litt, men det er lettere sagt enn gjort! Har så luftsmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er første svangerskapskontroll. Jeg kjenner jeg gruer meg litt altsååå.. Har skrevet en liste med spørsmål jeg skal huske å ta opp, A4 ark!!:fnise: Håper alt er greit med både meg og magen.

Nå skal jeg forsøke å sove litt, men det er lettere sagt enn gjort! Har så luftsmerter.

Spennende! Det går nok helt bra! Var ikke så mye som ble gjort på min første kontroll. Fyllte ut helsekortet, tok vekt, urinprøve, og blodprosent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det går nok bra. Blir kanskje noe ekstra på meg siden jeg har mistet før og fordi jeg er rhesus negativ. Får se :)

Heei Spiremor :D ha en fin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg oppdatert! Lykke til i dag, og håper du får svar på alt du lurer på! :)

Skal prøve meg på yoga som du tipset om tidligere. Det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var legetimen overstått. De sjekket for alt mulig med blodprøver og urinprøver. Også har jeg time igjen om 2 uker faktisk! Skal gå gjennom prøvene og sjekke litt til :-)

Han var veldig positiv og mente det skulle gå bra denne gangen. Også fikk jeg sånne bøker som alle førstegangs får :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var legetimen overstått. De sjekket for alt mulig med blodprøver og urinprøver. Også har jeg time igjen om 2 uker faktisk! Skal gå gjennom prøvene og sjekke litt til :-)

Han var veldig positiv og mente det skulle gå bra denne gangen. Også fikk jeg sånne bøker som alle førstegangs får :-)

Så kjekt å høre! Virker som du får tett oppfølging og det er jo supert!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Tror du at du fikk ytterligere prøver og kontroll grunnet tidligere aborter? Og på hvilket grunnlag tror de at det går bra denne gangen ? Veldig positivt altså 👏👏👏👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jeg usikker på. Kanskje litt pga mista tidligere, blødd i dette svangerskapet og fordi jeg er rhesus negativ :)

Han mente det skulle gå bra fordi de hadde sett en normal fosterutvikling og hjertet i uke 8. Liiiiite sjans for at det går galt da :) Og det var godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var godt å høre! Det samme da de jo til meg

Også : alt er utviklet og man har sett hjerte, dermed mener de det er tryggere. Vi får lime oss til denne forklaringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var godt å høre! Det samme da de jo til meg

Også : alt er utviklet og man har sett hjerte, dermed mener de det er tryggere. Vi får lime oss til denne forklaringen :)

ja så absolutt! :)

I dag var jeg på kafé med venninnene mine. Hu ene tok meg på magen å sa "du er gravid du din luring!". Jeg måtte bare le og bekrefte det. Alle ble så glade på mine vegne :hjerte: Men hvordan i alle dager kunne hun skjønne det?? Bruker mammatights men ingen kan se det. Rare greier :P Veldig koselig da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...