Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Også har hodepinen kommet for fullt de siste dagene. I går måtte jeg gi meg klokken 22 og bare legge meg med kald klut på panna og over øynene. Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var hos kiropraktor pga det det samme, han fortalte at det er pga relaksin mange sliter ekstra i svangerskapet med nakken..., anbefaler virkelig kiropraktor, har hjulpet godt for min del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos kiropraktor pga det det samme, han fortalte at det er pga relaksin mange sliter ekstra i svangerskapet med nakken..., anbefaler virkelig kiropraktor, har hjulpet godt for min del:)

Åjaa, det visste jeg ikke. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner symptomene og gå over. Blir fortsatt kjempefort anpusten, sliten og trøtt men orker likevel mer. I morges gikk jeg til butikken og handlet. Målte på en app at det var 2 km en vei. Og jeg gikk hjem igjen med 2 litt tunge poser. Det føltes fantastisk!! Det er mer enn jeg har klart på 2 måneder :P Men nå er jeg selvfølgelig kjempetrøtt igjen. Godt så lenge det varte uansett. Godt å bevege seg litt :)

Hvis alt er ok på ul på fredag (om 2 dager! Iiik) så skal vi fortelle det til pappa (gruer meg til det, han blir ikke imponert) og til mine søsken :) Spennende.

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi imponerende tur !:) på måten du skriver tolker jeg det som du er meget fornøyd med at symptomene trekker seg tilbake. Glad på dine vegne.

Hvorfor vil ikke din far bli imponert om jeg kan spørre? Har dere tenkt ut noen morsom måte å fortelle det på?

Vi sitter i samme båt. Dersom alt er bra på ul fredag skal vi i familieselskap til svigers og da skal vi også fortelle. Håper vi begge kan dele nyheten vår i helgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi imponerende tur !:) på måten du skriver tolker jeg det som du er meget fornøyd med at symptomene trekker seg tilbake. Glad på dine vegne.

Hvorfor vil ikke din far bli imponert om jeg kan spørre? Har dere tenkt ut noen morsom måte å fortelle det på?

Vi sitter i samme båt. Dersom alt er bra på ul fredag skal vi i familieselskap til svigers og da skal vi også fortelle. Håper vi begge kan dele nyheten vår i helgen :-)

Ja, jeg kjenner at det er godt å føle seg litt frisk igjen. Også er det jo vanlig at det vlir lettere rundt uke 12. Fortsatt trøtt, ømme bryster og murringer. Akkurat det bekymrer meg ikke. Er så bekymra fra før av atte :P

Vi fortalte det til pappa forrige gang og han ble ikke glad! Da var jeg 19. Han syns det er alt for ungt og ser for seg at jeg gir opp utdanning og alt. Noe som ikke kommer til å skje. Ble barr mer motivert til å gjøre alt bra! Nå er jeg 20 og forventer samme reaksjon eller værre.. for denne gangen skjønner han nok at det er planlagt. Håper det hjelper at jeg fyller 21 før barnet kommer. Og jeg synes ikke det er for ungt. Ikke når man har et fint forhold og er voksen av seg :)

Ja håper virkelig vi får fortalt det :D tenkte å si det helt vanlig til pappa siden han ikke kommer til å synes noe om det(mamma er enig i det. Godt å ha mamma på min side. Hihi). Søsteren min er 17 og lillebrødrene er 8,7 og 3 år. Og en lillesøster på 1 år. Foreldrene mine er skilt så det er mine, dine og våre :P Tenkte å vise ul bilde til dem og bare forklare at jeg har en baby i magen. De minste forstår det nok ikke men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at faren din ser sånn på det for dette er jo et stort ønske fra deres side og det største som kan skje. Jeg håper at han blir glad denne gangen. Kanskje der at det ikke gikk så bra forrige gangen gjør at han blir litt gladere denne gangen. Han må jo ha forstått hvor jævlig det var for dere sist😓 lov å håpe hvertfall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at faren din ser sånn på det for dette er jo et stort ønske fra deres side og det største som kan skje. Jeg håper at han blir glad denne gangen. Kanskje der at det ikke gikk så bra forrige gangen gjør at han blir litt gladere denne gangen. Han må jo ha forstått hvor jævlig det var for dere sist😓 lov å håpe hvertfall ;-)

Haper virkelig det 😊😊 Skal dere fortelle på noe spesiell måte eller? Vi tenkte å legge ut bilde på facebook på halloween. Samboer og jeg kledd ut som skjelett, meg med et mini skjellett i magen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe så gøy :) nei vi er ikke så veldig begeistret for Facebook så tror ikke vi blir å dele det der i det hele tatt. Jeg har jo fortalt mine nærmeste men venner og svigerfamilie gjenstår.

Vi skal feire bursdag i helgen med svigerfamilien så da tenkte vi bare å fortelle det vanlig. Vi lekte litt med tanken om at dersom alt er bra og vi tilogmed kanskje får vite kjønn så skal vi kjøpe rosa eller

Blå body og gi til bestemødrene. Men litt fjern tanke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at alt er bra på fredag:) det er det jo mest sansynlig:) trist at pappaen din hadde en slik reaskjon sist da, må jo si at jeg synes ikke du er ung mor i den forstand når du er 21 når barnet blir født, du er såklart ung, men ikke for ung.

Koslig med skjelettene!!:) vi har laget et bilde med våre sko, babysko, og hunden sine bein så vi tenker å legge ut etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt er bra og at pappa tar det greit :)

Vi tenkte også å lage sånn sko bilde, men det er allerede flere av våre venner som har gjort det. Så da fant vi på noe annet. Men det er jo superkoselig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klar for morgendagen? 🙏🙏🙏

Neei 😨 men skal bli godt å bli ferdig med det. Ul klokken 13 faktisk! Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time før meg!! Håper det beste for oss begge !!!! Da skal vi kose oss -

Fortjent !! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...