Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går hadde vi besøk til langt på natt av samboers kompis. Koselig det altså, men nå er jeg skutt! Han kom med bigmac til meg så han var hjertelig velkommen!! :ler:

Også prøvde jeg doppleren igjen og fant verdens fineste lyd :hjerte: ble så glad at jeg fikk et kick og annonserte nyheten på instagram. Fikk masse positive tilbakemeldinger og folk har ventet på det sier dem. Men så angret jeg pluttselig og syns det var litt tidlig å legge det ut. Men pytt nå er det gjort uansett :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, hjertelyden er virkelig helt fantastisk! Fikk endelig tatt den opp da jeg var hos legen på onsdag, spilte den av for søsteren min som studerer i utlandet (hun fikk høre over skype), og hun ble også veldig glad :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyd er den beste lyden :hjerte:

Koslig med så positiv respons da!:) du er ds over de magiske 12, men skjønner hva du mener:) jg har lyst å annonsere det snart, men allikevel er det noe som holder meg igjen;) får se:) blir sikkert ikke før OUL:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja er hyggelig med gode tilbakemeldinger. Ble annonsert på facebook også i dag da så mange vet det uansett og det begynner å syns :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så gøy :) fikk du god respons på face også? Hvordan gjorde du det ?:)

Hjertelyden er den beste. ❤️❤️❤️❤️ Fant du den med engang ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så gøy :) fikk du god respons på face også? Hvordan gjorde du det ?:)

Hjertelyden er den beste. ❤️❤️❤️❤️ Fant du den med engang ?

Jeg la ut et dikt :) og det ble godt mottatt ja! Veldig gøy :nigo:

Finner den som regel ganske fort ja :) noen dager finner jeg den ikke i det hele tatt men da venter jeg bare noen dager og prøver igjen :) Verdens fineste lyd :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde på lørdag, syntes jeg hørte noe laaangt inne. Men usiker så jeg venter en uke før jeg prøver igjen tror jeg:p blir litt nervøs om jeg skulle prøve flere dager uten å finne. Men det kommer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens vakreste lyd ja! Men dere er tolmodige som klarer å vente en uke hvis dere ikke finner. Det hadde ikke jeg klart! Men igjen da : jeg er unormalt

Bekymra! Det høres ut som et lite damptog som puffer avgårde 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestemt meg for å ikke bli bekymret og for utålmodig når det gjelder doppleren. Lovet samboer at hvis det ble mer bekymring en glede så skulle den kastes med en gang. Så da er det bare å styre tankene sine da!! Men jeg blir jo bekymret innimellom ja.. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ta opp hjertelyden da jeg var hos legen sist. Pleier å finne den veldig fort, men da det hadde gått to minutter uten noenting spurte jeg legen forsiktig om jeg skulle skru av. Var ikke heeelt trygg akkurat da, men han fant lille tulla mi ti sekunder etter at jeg skrudde av. Fikk tatt opp litt lyd, og det var deilig å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant, og det betyr jo at selv de profesjonelle kan slite med å finne den - da er det jo normalt at vi kanskje ikke finner den med engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legen jeg var hos på legevakten brukte over 10 minutter og hintet til UL-undersøkelse på sykehuset! Jordmor i dag brukte, tja.. 5 sekunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på om babyen sover eller er våken og hvordan den ligger - og morkaken - har jeg hørt ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen fant lyden ganske fort når jeg var der forrige mandag, men brukte en stund på å finne "tydelig", for min puls kom i bakgrunnen nesten uansett :) Hun sa at "Sånn som babyen ligger nå, med god plass, så vil man nesten alltid få mors puls i bakgrunnen" eller noe sånt :P Siden hovedpulsåra går i ryggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å skal bestille akupunkturnåler. Hoho. Mamma skal sette på meg for forebygging av uvi og bedre fordøyelse! Jeg gleder meg og håper med hvert fiber i kroppen at det fungerer. Hvertfall siden jeg har hatt 3 antibiotikakurer på rad nå mot uvi.. Skal sies at mamma har drevet med alternativ medisin i maange år. Og det har hatt god effekt på meg. Vi har også drøftet å ta henne med på fødselen for akupunktur som smertelindring :) Og modning hvis jeg går over tiden.

Jeg har også blitt "healet" mot kolikk som liten og mamma ble frisk fra alvorlig brystbetennelse. Så, ja, jeg er overbevist :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...