Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

For en slitsom dag. Hadde akkurat kjøretime, det gikk ikke bra! Og etter timen vil han liksom at jeg skal si hva som gikk bra og jeg syns ingentkng gikk bra. Han fortsetter å pushe meg til å si hva som gikk bra og jeg føler meg totalt misslykket og begynner å grine.. ikke klarer jeg å stoppe heller. I tillegg så liket jeg ikke å kjøre bil, jeg er ekstremt sliten i dag og mannen er borte på reisejobb.

Tror jeg skal drite i lappen. Legge meg. Og ikke gjøre noe før jeg har kontroll på grininga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for klemmen :hjerte: frukt med vaniljesaus hjalp litt det også :fnise:

Hihi noe godt hjelper på det meste! (Så lenge man ikke er kvalm da;))

Bedre nå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi noe godt hjelper på det meste! (Så lenge man ikke er kvalm da;))

Bedre nå?:)

Ja, bedre nå. Men merker jeg har en litt tung periode hvor jeg gråter av ingenting. Gråter hvis jeg ikke får opp leverposteiboksen liksom :P Kan le av sånt i ettertid, men der og da er det ikke til å spøke med! Føles ut som verden går under, men så går det heldigvis over :) Også er det uvi også da. Og jeg blir så dårlig av antibiotika. Har fått no nytt rart nå da, Furadantin (?) Som gjør at tisse mitt er grønngult :P Fikk sjokk første gang jeg så det. Helt knæsj farge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også til tider, er nok hirmonene som styrer sitt eget løp.. Er furadantin jeg også tar, syk farge på urinen:p og jeg blir også skikkelig dårlig av den.. For noe drit:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg det også til tider, er nok hirmonene som styrer sitt eget løp.. Er furadantin jeg også tar, syk farge på urinen:p og jeg blir også skikkelig dårlig av den.. For noe drit:p

Du har nok rett. Disse hormonene..

Bare det tar uvi'en så skal jeg være fornøyd :P Kanskje.. kommer ann på hvor lenge jeg er dårlig av de. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det kan du godt si:) jeg merker at de begynner å virke, og blir ikke like dårlig av de nå som de første døgnene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker! :hoppe: Håper mageboeren koser seg i magen neste uke også så vi får se den danse på ul. Jeg gruer meg så!!

I natt våknet jeg klokken 5 og var skikkelig kvalm. Og hadde vanvittig julestemning :ler: whata.. Men de siste dagene har jeg vært skikkelig kvalm og hatt masse brekninger. Mye værre en tidligere i svangerskapet. Håper ikke jeg er av de som blir kvalme i uke 12 og varer ut svangerskapet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Kan godt hende det er en kvalmetopp, ja. Det er værre en det har vært tidligere for jeg er så kvalm og vil så gjerne spy, men brekker meg bare. Får ikke noe ut liksom.. Håper det går over snart! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi for 11 uker !!!!!hehehehe så rart, jeg drømte også om julen i natt. Da eg våknet tenkte jeg : er det jul eller drømmer jeg! Men det henger nok sammen med at vi satt i går og snakket

Om at det bare er tre Mnd til jul. Tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag 11+3! Jeg fant hjertelyden til baby! Det er liv i magen min jo. Og denne gangen er jeg halt sikker! Trodde jeg fant den i uke 10. Så fant jeg den ikke igjen og har latt vøre å prøve en stund. Men nå! Nå er jeg helt sikker. Kadunkadunkadunkadunk :P Målte 160 "dunk" i minuttet. Kanskje det går vår vei denne gangen :hoppe: Lykkerus :D og ja.. jeg begynte å gråte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sååå koselig når man hører den lyden, altså! :strix:

Superkoselig! Måtte ta det opp på pcn så jeg ikke skal plage den lille med dopplermas hver time :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...