Ulzzang Skrevet 26. mars 2015 #801 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Tror det er ulemper med begge deler, sånn er det med alt annet i livet. Har hørt at barn som blir født i seteleie kan utvikle problemer senere i hoftene. En bekjent av meg fikk en gutt i seteleie og han gikk litt rart når han begynte å gå, tror det går mye bedre med han nå Men at man i det hele tatt for "lov" å føde når babyen kommer ut rumpa først, er nok en grunn til det hadde det vært så mye skader så hadde de nok automatisk bestemt KS. Bra med samtale angående risikoer osv. og ja, så dumt det blir såpass sent. Men selv trodde jeg at lille skulle komme før, jeg hadde også en del modningstegn og hadde til og med brun utflod flere uker før! Men gutten vår kom ikke før 2 dager før termin så kanskje det ikke blir noe stress med det likevel? Endret 26. mars 2015 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #802 Del Skrevet 27. mars 2015 Det er ulemper og risiko med begge deler så nå er det bare for meg å vite hva risikoen er ved de forskjellige forløsningene for å velge det som jeg føler er mest riktig for meg og min familie Skal bli veldig greit å få litt informasjon. Tror ikke jeg går i fødsel før termin, men pga modningstegn og at jeg selv er født før termin så er det jo mye mulig. Nå har jeg brettet og hengt opp klær, ryddet og vasket litt på badet. Har også smørt meg med litt selvbruningskrem. Bleikere enn jeg er nå har jeg aldri vært tror jeg.. Nå ligger jeg i senga igjen og ser på keeping up with the kardashians Etterpå må jeg ut å kjøpe mer garn til kjolen jeg begynte på i går og litt påskegodt. Veldih viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 27. mars 2015 #803 Del Skrevet 27. mars 2015 Skjønner godt at du sulter etter litt informasjon. Det nærmer seg jo nå og da vil du jo gjerne vite hva man skal gjøre i din situasjon Ønsker deg en god helg og påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 27. mars 2015 #804 Del Skrevet 27. mars 2015 Håper du får god informasjon i tide Lykke til med kjolen og god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #805 Del Skrevet 27. mars 2015 Tusen takk dere god helg og god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 28. mars 2015 Forfatter #806 Del Skrevet 28. mars 2015 I dag ble jeg ferdig med kjolen jeg heklet til mini. Og den ble faktisk ganske bra Første kjolen jeg har heklet! Og eneste jeg har heklet utenom et sett tøfler. Var en tur på senteret med mamma og ungene i dag. Kjøpte laken og nye lysestaker. Spennende altså Kjøpte caps og nye sko i bursdagsgave til lillebor også. Og spiste is Fornøyde alle sammen! Og nå er faktisk ALT klart til å få baby i hus. Fødebagen er halveis pakket. Lagt en liste med det jeg må putte oppi rett før vi reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. mars 2015 #807 Del Skrevet 29. mars 2015 Kjolen var veldig, veldig fin Tenk, snart er hun her! Er rart med det, tida på slutten er lang og treig, men det er faktisk siste tiden som bare deg og mannen. Husk å kose dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 29. mars 2015 #808 Del Skrevet 29. mars 2015 Så koselig nå begynner det å nærme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 30. mars 2015 Forfatter #809 Del Skrevet 30. mars 2015 Da har vi vært på ct-scanning. Det var helt jævlig for bekkenet! Ligge helt flatt på en hard "båre" mens man blir kjørt inn og ut av en sånn trommel. Og lille ble helt gærn i magen I tillegg betale full pris?! Sjekket med helfo og jeg skal visstnok ikke betale siden det er svangerskapsrelatert. Prøvd å få tak i noen på sykehuset som kan ordne opp i det, men det er jo helt umulig.. Ble satt over 6 ganger!! Også var dama som kunne se på det i lunsj. jizeez Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 30. mars 2015 #810 Del Skrevet 30. mars 2015 Huff, dumt med sånn surr Godt å være ferdig da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 30. mars 2015 Forfatter #811 Del Skrevet 30. mars 2015 Også er jeg 37 uker i dag ingen prematur baby hvis hun kommer nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. mars 2015 #812 Del Skrevet 30. mars 2015 Jippi for 37 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 30. mars 2015 #813 Del Skrevet 30. mars 2015 Stor milepæl! Gratulerer med 37 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. mars 2015 #814 Del Skrevet 30. mars 2015 Hurra for 37 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 30. mars 2015 #815 Del Skrevet 30. mars 2015 Hurra for 37 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. mars 2015 #816 Del Skrevet 30. mars 2015 Hurra for 37 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 30. mars 2015 #817 Del Skrevet 30. mars 2015 Hurra for 37 uker!! Jeg syntes ct-skanning er helt grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 31. mars 2015 #818 Del Skrevet 31. mars 2015 Hurra for uke 37!! Den magiske grensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #819 Del Skrevet 31. mars 2015 Hadde med meg mannen på kontroll hos jm i dag. Det var veldig koselig Hun ønsket oss lykke til med valget om setefødsel eller keisersnitt og tror ikke at jeg kommer meg til termin uansett. Ellers var alt fint med mor og barn. Og far fikk faktisk uttrykket sin bekymring for dette seteleiebarnet. Og det er litt godt å høre han si noe om det selvom han ikke har noe grunn til bekymring. Vi blir veldig godt fulgt opp. Hadde også en akupunktur time i dag. Har hatt mye nedpress, kynnere og murringer etter det. Og i natt våknet jeg helt svett og ekkel for jeg hadde så sykt vondt. Sikker på at det var nedpress og rier, men de gav seg da. Vil dere tippe fødselsdato? Hvis det ikke blir keisersnitt da. Jeg er selv født i uke 38. Kommer ikke til å få lov å gå noe særlig over termin siden det regnes som en høyrisikofødsel. Menstermin 18. April. Jeg tror fødselen starter av seg selv 20 april. (Typisk siden lillesøster har bursdag da) Termin er 23 april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 31. mars 2015 #820 Del Skrevet 31. mars 2015 Hadde med meg mannen på kontroll hos jm i dag. Det var veldig koselig Hun ønsket oss lykke til med valget om setefødsel eller keisersnitt og tror ikke at jeg kommer meg til termin uansett. Ellers var alt fint med mor og barn. Og far fikk faktisk uttrykket sin bekymring for dette seteleiebarnet. Og det er litt godt å høre han si noe om det selvom han ikke har noe grunn til bekymring. Vi blir veldig godt fulgt opp. Hadde også en akupunktur time i dag. Har hatt mye nedpress, kynnere og murringer etter det. Og i natt våknet jeg helt svett og ekkel for jeg hadde så sykt vondt. Sikker på at det var nedpress og rier, men de gav seg da. Vil dere tippe fødselsdato? Hvis det ikke blir keisersnitt da. Jeg er selv født i uke 38. Kommer ikke til å få lov å gå noe særlig over termin siden det regnes som en høyrisikofødsel. Menstermin 18. April. Jeg tror fødselen starter av seg selv 20 april. (Typisk siden lillesøster har bursdag da) Termin er 23 april. 12. april Koselig at mannen var med og fikk luftet litt tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå